Wonders Skrevet 15. februar 2019 #3801 Del Skrevet 15. februar 2019 Akkurat nå, SVK skrev: Gratulerer! @Wonders Takk, @SVK Jeg vet jeg har igjen både langkjøring og glattkjøring på bane, samt oppkjøringen. Det er bare så innmari lettelse å ikke ha dette på toppen av alt. I 4 år har det å bestå teorien vært guleroten for å kjøpe egen bil så jeg får øvelseskjørt på privaten. Alle har så innmari dyre biler, over millionen, så jeg tør ikke øvelseskjøre med dem. Eller så leaser folk, da har jeg ikke lov å øvelseskjøre. Så å få min egen blir bra, da slipper jeg å mengdekjøre med trafikkskolen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2019 #3802 Del Skrevet 15. februar 2019 21 minutter siden, Wonders skrev: I dag bestod jeg teoriprøven for bil. Jeg har holdt på i 4 år, fikk to barn i mellomtiden og full jobb. Så jeg måtte legge dette sårt trengte og etterlengtede litt på vent. Jeg gråt stille i «eksamensrommet», av sjokk, lettelse og glede. Måtte ta meg ett minutt med bare å tørke ansiktet og halsen, å puste med magen, før jeg låste opp skapet å gikk for å få papirene. Damen bak skranken spurte hva jeg het, og jeg klarte ikke svare, måtte gi henne legitimasjon, og så bekrefte navnet mitt etterpå. Bestod aldri de månedene i høst og i vinter med øving på Teoritentamen på nettet. Jeg har sittet kveld etter kveld å trent og diskutert. Betalte måned etter måned med bestått-garanti, men klarte ikke mer enn 80%. Så tenkte jeg at jeg får ta en test på biltilsynet å se hvordan jeg ligger an. Om ikke annet hadde jeg fått jeg to uker karantene, og nå til uken er det vinterferie, så den uken er jeg opptatt uansett. Jeg var faktisk ikke forberedt på å klare det. Ringte mannen min og foreldrene mine. Tok t-banen hjem. Gråt litt til. For en dag. Nå er det bare å kjøpe bil, så jeg slipper å mengdekjøre med kjøreskolen. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. februar 2019 #3803 Del Skrevet 15. februar 2019 8 minutter siden, Catalina Culès skrev: Gratulerer Takk, @Catalina Culès Har dere alle lappe’n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. februar 2019 #3804 Del Skrevet 15. februar 2019 Gratulerer @Wonders! Skal du kjøre opp snart også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2019 #3805 Del Skrevet 15. februar 2019 4 minutter siden, Wonders skrev: Takk, @Catalina Culès Har dere alle lappe’n? Jepp har lappen, tok meg 4 forsøk før jeg klarte teori prøven, men oppkjøringa klarte jeg på første forsøk. Lykke til videre, husk mengde trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. februar 2019 #3806 Del Skrevet 15. februar 2019 13 minutter siden, Perelandra skrev: Gratulerer @Wonders! Skal du kjøre opp snart også? Takk @Perelandra Vet ikke, de sier svært lite på kjøreskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 16. februar 2019 #3807 Del Skrevet 16. februar 2019 Denne pianisten. Denne sangen. Piano. Rolig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2019 #3808 Del Skrevet 16. februar 2019 Kjenner at det jeg planla i går, får dagen til å gli lett. Jeg er på toppen av hendelsene og styrer meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. februar 2019 #3809 Del Skrevet 16. februar 2019 Ikke en dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klomf Skrevet 16. februar 2019 #3810 Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg skal sitte barnevakt/hundevakt for en liten hund, jeg har nesten hele dagen på å studere, jeg skal reise på besøk til noen senere, og jeg har fylt opp kjøleskapet med digg mat. Score! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. februar 2019 #3811 Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg fant en billig Kong Haakon på butikken som jeg kjøpte som mamma skal få i bursdagsgave Elsker å gi folk ting jeg vet de vil like og se dem bli glad 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. februar 2019 #3812 Del Skrevet 16. februar 2019 15 minutter siden, Winza said: Jeg fant en billig Kong Haakon på butikken som jeg kjøpte som mamma skal få i bursdagsgave Elsker å gi folk ting jeg vet de vil like og se dem bli glad 😃 Så snill du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 17. februar 2019 #3813 Del Skrevet 17. februar 2019 Det som har gjort meg glad i dag, er at jeg endelig klarte å bøye meg slik at jeg fikk lagt inn tøy i vaskemaskinen, samt at jeg også klarte å henge tøyet på tørkestativet. Noe jeg ikke har klart på lange tider, på grunn av at jeg har hatt en stor prolaps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 17. februar 2019 #3814 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) loppene mine Endret 27. mai 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. februar 2019 #3815 Del Skrevet 17. februar 2019 4 minutter siden, Geir-Anders skrev: Det som har gjort meg glad i dag, er at jeg endelig klarte å bøye meg slik at jeg fikk lagt inn tøy i vaskemaskinen, samt at jeg også klarte å henge tøyet på tørkestativet. Noe jeg ikke har klart på lange tider, på grunn av at jeg har hatt en stor prolaps. Å se deg på kg igjen gjorde meg glad alltids kjekt å se deg titte innom kg av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 17. februar 2019 #3816 Del Skrevet 17. februar 2019 2 minutter siden, Winza skrev: Å se deg på kg igjen gjorde meg glad alltids kjekt å se deg titte innom kg av og til Tusen takk for fine og oppmuntrende ord fra deg Winza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. februar 2019 #3817 Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg er i ferd med å bli frisk igjen etter å ha vært forkjøla i litt over ei uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaga Skrevet 18. februar 2019 #3818 Del Skrevet 18. februar 2019 Hundene mine ❤️ De er de eneste jeg har ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 19. februar 2019 #3819 Del Skrevet 19. februar 2019 Den fine tanken, på at min kjære Mamma var hos meg i går, var en flott stund vi hadde sammen. Den siste måneden etter prolapsen, har hun ikke snakket om noe annet, enn at hun ville komme til meg, var ikke det at jeg ikke ville at hun skulle komme, men jeg ønsket ikke at hun skulle se hvor ille det faktisk var for meg på det værste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditorfrue Skrevet 19. februar 2019 #3820 Del Skrevet 19. februar 2019 En veninde insisterte på å spandere frisør time pp meg idag, ble veldig rørt. Hadde en vanskelig dag og trir hun så det. 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå