Gjest Hold the door Skrevet 1. februar 2019 #3781 Del Skrevet 1. februar 2019 Slo av en prat med naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar 2019 #3782 Del Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, Winza said: Så koselig Hehe, jeg tenker alltid på Ronja når jeg ser den emojien Tenker på selv på godnesnop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #3783 Del Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, SVK skrev: Tenker på selv på godnesnop. Bra at vi har slike tråder som den på kg, en tråd der man kan more seg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar 2019 #3784 Del Skrevet 1. februar 2019 Just now, Winza said: Bra at vi har slike tråder som den på kg, en tråd der man kan more seg 😄 Ja, tenker det samme selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stenalina Skrevet 1. februar 2019 #3785 Del Skrevet 1. februar 2019 I dag fant jeg ut at kjæresten min ikke bare hadde grimasebilder av meg på telefonen, men også noen fine der jeg ikke ser helt tullete ut haha😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. februar 2019 #3786 Del Skrevet 3. februar 2019 Laptopen overlevde at vannflasken i sekken lakk. Utrolig glad, for så i starten så det ut som om den hadde blitt ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. februar 2019 #3787 Del Skrevet 3. februar 2019 Ikke en dritt. Kjedelig å måtte gjenta seg sjæl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. februar 2019 #3788 Del Skrevet 3. februar 2019 9 hours ago, SVK said: Laptopen overlevde at vannflasken i sekken lakk. Utrolig glad, for så i starten så det ut som om den hadde blitt ødelagt. Fikk ny vannflaske av pappa så da skal ikke det skje igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 3. februar 2019 #3789 Del Skrevet 3. februar 2019 Vært og treft en gjeng med hyggelige damer hjemme hos ei til kaffi i dag. Koste oss med ost og kjeks og Mozell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 3. februar 2019 #3790 Del Skrevet 3. februar 2019 Graver djupt idag etter noe jeg ble glad for... Hmmm... Glad for å kunne fyre i ovnen, for det er iskaldt ute og fyr i ovnen er alltid hyggelig. Glad for kaffekopp på nattbordet imorges fra samboer som vekket meg, var trøøøtt.. Glad for å helt uoppfordret få klem fra begge tenåringene mine idag. Jenta er til vanlig veldig kjærlig av seg og raus med klemmer, men gutten mye mer reservert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 6. februar 2019 #3791 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Da jeg hadde levert bilen på service i dag, så sto min mann utenfor og tok meg med på lunsj. Helt overraskende og uforventet, hadde tenkt å gå meg en tur og titte litt i butikker, men han hadde andre planer ❤️ Endret 7. februar 2019 av morhjertegod 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. februar 2019 #3792 Del Skrevet 15. februar 2019 Har fått nytt litt sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2019 #3793 Del Skrevet 15. februar 2019 11 grader her i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 15. februar 2019 #3794 Del Skrevet 15. februar 2019 Vinterferie, hytta , skiturer og familien😍 jippi! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. februar 2019 #3795 Del Skrevet 15. februar 2019 Toast og kaffe med pappa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. februar 2019 #3796 Del Skrevet 15. februar 2019 Senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 15. februar 2019 #3797 Del Skrevet 15. februar 2019 Lønning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 15. februar 2019 #3798 Del Skrevet 15. februar 2019 En god treningsøkt. Perfekt stekt biff til lønsj. Hjemme alene med sofaen i kveld (det er jeg vel forsåvidt hver kveld ettersom jeg bor alene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. februar 2019 #3799 Del Skrevet 15. februar 2019 I dag bestod jeg teoriprøven for bil. Jeg har holdt på i 4 år, fikk to barn i mellomtiden og full jobb. Så jeg måtte legge dette sårt trengte og etterlengtede litt på vent. Jeg gråt stille i «eksamensrommet», av sjokk, lettelse og glede. Måtte ta meg ett minutt med bare å tørke ansiktet og halsen, å puste med magen, før jeg låste opp skapet å gikk for å få papirene. Damen bak skranken spurte hva jeg het, og jeg klarte ikke svare, måtte gi henne legitimasjon, og så bekrefte navnet mitt etterpå. Bestod aldri de månedene i høst og i vinter med øving på Teoritentamen på nettet. Jeg har sittet kveld etter kveld å trent og diskutert. Betalte måned etter måned med bestått-garanti, men klarte ikke mer enn 80%. Så tenkte jeg at jeg får ta en test på biltilsynet å se hvordan jeg ligger an. Om ikke annet hadde jeg fått jeg to uker karantene, og nå til uken er det vinterferie, så den uken er jeg opptatt uansett. Jeg var faktisk ikke forberedt på å klare det. Ringte mannen min og foreldrene mine. Tok t-banen hjem. Gråt litt til. For en dag. Nå er det bare å kjøpe bil, så jeg slipper å mengdekjøre med kjøreskolen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. februar 2019 #3800 Del Skrevet 15. februar 2019 Gratulerer! @Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå