Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg har fått gjort ferdig 2 av 3 arbeidskrav dette halvåret! :nori:

Anonymkode: a06a1...3b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjenne varmen av sola på jobb. Vårfølelse. Hadde og en veldig koselig tusletur på isen med min datter på vei hjem fra barnehagen. Stas å gå oppå vannet for de små :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh flørting:hoppendeglad::fnise: noen ganger er en skikkelig god dose oppmerksomhet det man trenger:hjerte:og jeg som tenkte jeg skulle holde meg unna sånt i år:ninuskapus:

#fnisejenteidag

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og fotograferte rimfrosten i formiddag. Solen kom fram og det var et fantastisk fint lys, og luften var skarp men likevel med et snev av vår i seg. Da fikk jeg den der plutselige lykkefølelsen man får noen ganger. Og så ble jeg glad en gang til da jeg kom hjem og så at bildene ble fine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Thursday, January 26, 2017 den 12.45, Hoppetaujenta skrev:

Hmm...  @Jerry Lee husker ikke hvor hyggelig vi hadde det i nattklubben på morran i dag.
Det gjør jeg og er glad for det. Til og med frokost fikk vi av snille @An0nymBruker Takk for det. giblomst.gif

Visst. Mente dagen før den morra'n.

Derfor ble den natta og morra'n ekstra hyggelig. :)

For jeg slapp å tenke på dritt og Hæwlete.

Takk til deg og @An0nymBruker  :hug:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri. Har nesten ikke hatt fri I januar. Fått slappe av med tv og baking. Og masse dagdrømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen har gjort meg glad i dag!

Også har jeg hatt to timer permisjon fra sykehuset, kjøpte meg ny pysjbukse og noen topper :)

Fått i meg litt mer næring i dag sånn at det kunne kuttes ned litt til på den intravenøse næringen, ett skritt nærmere å komme hjem!

Også kjøpte kjæresten min en saftis til meg, det hjalp på den verste kvalmen :)

Nå skal jeg krølle meg sammen og sove, og tanken på det gjør meg også ganske så glad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fin sang på Youtube og dagen er ganske ny så flere gleder kommer nok. 

Anonymkode: a3de1...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare smile av den ene pusen som sitter klistret til teven og følger iherdig med på Nasjonal Geo. Rett som det er, kommer det ivrige katte jammer nam, nam, nam. En bison i passe størrelse for en katt.....:wow::pasha:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at jeg kan stå opp og drikke rent, kaldt vann...skrive litt her i fred og ro...vite at jeg kan gå til sengs igjen.
Det er fred rundt meg og i meg. Jeg lever i en fredelig del av verden. :)  Takk.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...