Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

I dag har jeg masse små gleder. Fikk min nye pc i dag og er fornøyd! Klarte å stå opp tidlig tross mine b-menneskevaner, fikk masse gratis egg i dag og skikkelig gammeldags grynpølse av mamma. En god treningskt, fått handlet inn alt til helgas hyttetur. og føler meg i grunn bare frisk og fin om dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Egiett

Jeg var ute i dag uten jakke på, og det var faktisk deilig varmt! :) Rommet mitt er endelig ferdig pusset opp etter to uker, så jeg har fått flyttet inn igjen. Jeg hadde en skikkelig deilig pizza til middag i dag. Og så har jeg gjennomført min siste "vanlige" time i praksis i dag - i morgen er det bare observasjon, gjennomføring/retting av prøve og en avslutningstime med kake og lek igjen :laugh: Og akkurat nå er jeg sånn deilig sliten i hele kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
30 minutter siden, melatonin skrev:

I dag har jeg masse små gleder. Fikk min nye pc i dag og er fornøyd! Klarte å stå opp tidlig tross mine b-menneskevaner, fikk masse gratis egg i dag og skikkelig gammeldags grynpølse av mamma. En god treningskt, fått handlet inn alt til helgas hyttetur. og føler meg i grunn bare frisk og fin om dagen.

Hva er grynpølse? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt glad over muligheten til å lære et nytt merkelig ord. Grynpølse er fremmed for meg også,
men ellers er jeg i rute med mine oppgaver. Morgendagen blir en god en. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blomsterert skrev:

Hva er grynpølse? :-)

Vel det er ingen pølse i allefall slik det høres ut, det ser grått og litt stusselig ut, men sååå godt! Det er kokt gryn, svineknoke og litt div.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Vært på sykehusbesøk hos brodern igjen,og vi fikk krampelatter ihvertfall tre ganger: -) Han er så bra edru(!),og er i gode hender: -)

Har fått snakket med moren til barna jeg skal ha noen helger framover(med mammaen),og etter tips herfra,sa jeg at jeg ville ha med kule luer til dem,og fikk vite hvilke farger og motiv de ønsker seg: -) gla hun syns det var en god idé.

Så fikk jeg telefon fra en god venn som hadde fått drømme oppstart. Han har ventet på det i tre år! Det var virkelig velfortjent: -)

Eg,drømmeOPPDRAG: -)

Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
6 minutter siden, melatonin skrev:

Vel det er ingen pølse i allefall slik det høres ut, det ser grått og litt stusselig ut, men sååå godt! Det er kokt gryn, svineknoke og litt div.

Det så (faktisk)godt ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å skrive dette for noen dager siden, men tar det igjen nå. 

Det var en mann (kanskje rundt 60 år) som stod i kassen på matbutikken og skulle til å betale. Han hadde kjøpt en del first price produkter (rimelige alternativer). Det kom på ca 500kr. Kortet hans ble avvist flere ganger. Både jeg og kjæresten ble ukomfortable av situasjonen da vi vet hvor kjipt det er å ikke ha penger på konto, og spesielt ikke til billige varer! Vi kjøpte vårt og satt oss i bilen. Kjæresten så litt tenkende ut før han gikk tilbake og betalte varene for denne mannen. Jeg ble ganske rørt av det store hjertet hans og at faktisk tok tak og gjorde det!  Jeg ble en stolt kjæreste :rodmer:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løste kryssord med GT-Sara på vei hjem fra jobb i dag! Vi satt ved siden av hverandre og skravlet, kjempekoslig dame! Må inrømme jeg ikke viste hvem hun var men googlet henne når jeg kom hjem, ante ikke hun var 91 år! Trodde kansje hun var mellom 78-82 da min mormor er 82. Håper jeg holder meg like sprek og hyggelig når jeg blir gammel :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett

I dag er jeg ferdig med praksis, og kan ta ferie med god samvittighet :) Elevene scoret veldig godt på prøven vi hadde med dem også, så det tyder jo på at vi har klart å lære dem noe! Jeg har fått støvsuget huset og møblert mitt nyoppussede rom. En god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å få gode venner til å le.Påskeegg. Kjærlighet. Lettelsen etter å ha grått.

Anonymkode: 39bda...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Egiett

Jeg er glad for å endelig ha kommet "hjem" til påske. Godt å se mamma og pappa igjen, og så er det litt luksus å bli stelt med, få gratis mat, kunne slappe helt av.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...