AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1821 Del Skrevet 4. mars 2016 Ble glad da pus hoppet opp i fanget mitt og begynte å "kna" med labbene Anonymkode: daad8...448 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 4. mars 2016 #1822 Del Skrevet 4. mars 2016 5 minutter siden, Sheelagh skrev: Har du tatt litt for mange smertestillende i dag mon tro? Nei. Du er min smertestillende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 4. mars 2016 #1823 Del Skrevet 4. mars 2016 3 minutter siden, Cartman skrev: Nei. Du er min smertestillende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. mars 2016 #1824 Del Skrevet 4. mars 2016 4 minutter siden, Sheelagh skrev: 8 minutter siden, Cartman skrev: Nei. Du er min smertestillende Skaff dere et rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 4. mars 2016 #1825 Del Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Skaff dere et rom Du er min måne. Når jeg er fortapt i skogens mørke, så ser jeg på deg. Du lyser opp mørket og viser en fortapt sjel veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. mars 2016 #1826 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Du er min måne. Når jeg er fortapt i skogens mørke, så ser jeg på deg. Du lyser opp mørket og viser en fortapt sjel veien. Mente ikke å være frekk med innlegget, bare virker som at dere er forelsket og dermed innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 4. mars 2016 #1827 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Mente ikke å være frekk med innlegget, bare virker som at dere er forelsket og dermed innlegget Du er ikke frekk. Du er en av hyggeligste brukeren på KG. Sammenligningen med månen er faktisk ikke ironisk, men en liten sannhet. Du er en positiv kraft på forum med mye negativitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 4. mars 2016 #1828 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) 5 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Mente ikke å være frekk med innlegget, bare virker som at dere er forelsket og dermed innlegget Ingen forelskelse her i gården, bare litt @Cartman love Endret 4. mars 2016 av Sheelagh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løkky Skrevet 4. mars 2016 #1829 Del Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, Cartman skrev: Du er ikke frekk. Du er en av hyggeligste brukeren på KG. Sammenligningen med månen er faktisk ikke ironisk, men en liten sannhet. Du er en positiv kraft på forum med mye negativitet. Jeg har sansen for deg, @Cartman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. mars 2016 #1830 Del Skrevet 4. mars 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble glad da pus hoppet opp i fanget mitt og begynte å "kna" med labbene Anonymkode: daad8...448 Katter! Sånn som dette? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. mars 2016 #1831 Del Skrevet 4. mars 2016 Puseluskene mine! Ligger en på fanget mitt nå og maler høyt. Ååååh, katter! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1832 Del Skrevet 4. mars 2016 Doomsday Anonymkode: a81e2...1c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 4. mars 2016 #1833 Del Skrevet 4. mars 2016 Elevene mine var flinke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1834 Del Skrevet 4. mars 2016 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Ingenting. Ikke i dag...ikke siste ti år. Og slett ingenting i morgen/framtiden..... Så trist å lese. du virker litt ensom. Opp med hodet nå og prøv å tenke positivt. Du skulle hatt et dyr. Da er du aldri alene. Anonymkode: be7ab...b0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 4. mars 2016 #1835 Del Skrevet 4. mars 2016 En jobbdag til så helg!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. mars 2016 #1836 Del Skrevet 4. mars 2016 6 timer siden, blåbærpai skrev: Jeg har kjøpt min første gitar. Kan ikke spille. Så det må jeg lære meg. Er foreløpig ved godt mot og gleder meg til å sette meg ned å klimpre litt ikveld. Åh, din heldiggris! Jeg ønsker meg også gitar. Kan ikke spille jeg heller da, men lyst å lære meg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 4. mars 2016 #1837 Del Skrevet 4. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så trist å lese. du virker litt ensom. Opp med hodet nå og prøv å tenke positivt. Du skulle hatt et dyr. Da er du aldri alene. Anonymkode: be7ab...b0e Jeg tenker det samme. Vondt å lese om folk som har det vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 4. mars 2016 #1838 Del Skrevet 4. mars 2016 40 minutter siden, Løkky skrev: Jeg har sansen for deg, @Cartman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løkky Skrevet 4. mars 2016 #1839 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 4. mars 2016 #1840 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) - Spiste lakris og ble automatisk glad av det! - Så et par YouTube-videoer og det gjorde susen det og. - Samboern sang en rar og søt sang han fant på i farta, som fikk meg til å le noe enormt! (fordi den var morsom) Endret 4. mars 2016 av FruPotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå