Silfen Skrevet 18. desember 2014 #1 Del Skrevet 18. desember 2014 Ungene og jeg har husrom,pinnekjøtt og julebrus,om noen har lyst på selskap. Og kanskje en pakkesang. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 20. desember 2014 #2 Del Skrevet 20. desember 2014 Veldig bra tiltak, Silfen. Respekt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 22. desember 2014 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 22. desember 2014 #4 Del Skrevet 22. desember 2014 Så koselig tiltak silfen selv skal jeg feire med familie på Østlandet. Håper du får en fin julefeiring med ungene og kanskje noen koselige folk fra Kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinni Skrevet 22. desember 2014 #5 Del Skrevet 22. desember 2014 Fantastisk tiltak! Ha en strålende jul og kos deg med familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 22. desember 2014 Hehe, bra tiltak hadde det vel vært dersom noen hadde hatt behovet. Ser ikke slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 23. desember 2014 #7 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Ingen grunn til å være beskjeden, kjempehyggelig gjort uavhengig av om noen takker ja. Endret 23. desember 2014 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 23. desember 2014 #8 Del Skrevet 23. desember 2014 Så koselig av deg gjort da tusen takk for at det finnes snille mennesker her i Norge God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 24. desember 2014 #9 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Hehe, bra tiltak hadde det vel vært dersom noen hadde hatt behovet. Ser ikke slik ut. Er kanskje folk som har lyst å si ja, men ikke helt klarer å gjøre det. Jeg vet at jeg ikke hadde klart å takke ja til et slikt flott tilbud. =) Endret 24. desember 2014 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 24. desember 2014 Er kanskje folk som har lyst å si ja, men ikke helt klarer å gjøre det. Jeg vet at jeg ikke hadde klart å takke ja til et slikt flott tilbud. =) Det er godt mulig, men det er jo bare for folk å sende en pm. Ikke noe som trengs å tas i plenum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå