Gå til innhold

Tarot 18 desember 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er han egentlig glad i meg..?

9/Beger.

44.jpg

Han er, men det virker som at han har litt for mange interesser, så at det å pleie kjærligheten, det er noe han trenger deg til å minne ham på, i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser livet mitt ut i 2015? (Jobb, kjærlighet, økonomi)

6/Mynter.

69.jpg

2015 blir året hvor du mister på et sted for å vinne et annet steds hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noen råd til meg?

Sverddronningen.

62.jpg

Gjør deg mer vanskelig når du merker folk bare er hyggelig til deg fordi de vil ha noe ut av deg. Si ikke JA til ting på en vimp, tenk over deres motiv og spør deg selv om du gidder å bli innblandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverddronningen.

62.jpg

Gjør deg mer vanskelig når du merker folk bare er hyggelig til deg fordi de vil ha noe ut av deg. Si ikke JA til ting på en vimp, tenk over deres motiv og spør deg selv om du gidder å bli innblandet.

Tusen takk. Dette var noe jeg ikke har tenkt mye over men når jeg først tenker over det så er det et godt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

6/Mynter.

69.jpg

2015 blir året hvor du mister på et sted for å vinne et annet steds hen.

Takk Gjest!

Hmm.. Ble nysgjerrig på hva det betydde, men tror jeg tolker det som å være litt oppmerksom? Kanskje det åpnes nye dører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det kommende året for meg? :)

9/Staver.

30.jpg

Kjempebra så lenge du finner ut av at noen ganger må du bare la det stå til og stole på ukjente og ta personlig risiko selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3/Staver.

24.jpg

Vel, noen er usikker på forholdet.. Jeg vil råde deg til å ikke la deg diktere, enten er dere ilag eller så er dere det ikke.

Det er nok jeg som er mest usikker...fordi mye skjer på hans premisser føler jeg. Takk for svar nok en gang, Gjest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9/Staver.

30.jpg

Kjempebra så lenge du finner ut av at noen ganger må du bare la det stå til og stole på ukjente og ta personlig risiko selv også.

Oi, spennende! Med tanke på at jeg prøver meg litt på jobbmarkedet samtidig som jeg har en master som skal bli ferdig etter hvert høres dette absolutt ut som spennende råd! Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se noe om en jobb i nærmeste fremtid (jeg er arbeidssøkende), og får du noe inntrykk ut av kortene innenfor hvilken bransje?

:klem:

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer jeg til å få meg en jobb jeg liker på nyåret? Og når evt? :)

Edit: la til noe :)

Hei Gjest, du hoppet over meg! Med mindre det var med vilje da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...