Gå til innhold

Tarot 18 desember 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God kveld :)

Vil det åpne seg noen dører i min nåværende jobb, eller er det ikke mer å hente der? Tenker på fast stilling...

8/Mynter.

71.jpg

Jeg er ikke sikker på hva slags bedrift du jobber i, men hvis det er et sted hvor dere blir spesialisert på noe vis, så har du ei fremtid der, er det en jobb hvor de aller fleste jobber med akkurat det samme (samlebåndspreget), så ville jeg ha begynt å legge andre planer for meg selv, hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør satse yrket jeg drømmer om, og hvorfor/hvorfor ikke?

8/Sverd.

57.jpg

Ja, pga du vil bli som den her fyre her hvis ikke. Fanget i eiga tanker om hva som kunne ha blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både og, men i forhold til meg så blir det vel kanskje mer spesialisert så da er det kanskje håp :)

Et spørsmål til, hvis du jeg for lov? Hvordan blir 2015 for meg og min familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både og, men i forhold til meg så blir det vel kanskje mer spesialisert så da er det kanskje håp :)

Et spørsmål til, hvis du jeg for lov? Hvordan blir 2015 for meg og min familie?

7/Beger.

42.jpg

Greit nok, ingen høydare, som svenskene sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager avsporing, men hva kan man og hva kan man ikke spørre om i en tarot-tråd? Får gåsehud her jeg sitter og leser, så jeg lurer jo på om jeg skal stille et spørsmål en gang i fremtiden og se hvor godt kortene slår an?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger inn et spørsmål til i håp om at det er greit :)

Hvem av dem er det verdt å satse på?

Myntkongen.

77.jpg

Den med det mest behagelige vesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager avsporing, men hva kan man og hva kan man ikke spørre om i en tarot-tråd? Får gåsehud her jeg sitter og leser, så jeg lurer jo på om jeg skal stille et spørsmål en gang i fremtiden og se hvor godt kortene slår an?!

Du spør om det du vil egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne vite om hun kommer til å komme seg unna, og i så fall når? :blomst:

2/Sverd.

51.jpg

Som du ser så har hun allerede kommet seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2/Sverd.

51.jpg

Som du ser så har hun allerede kommet seg unna.

Det hadde i så fall vært det aller, aller beste som har skjedd! :strix: Håper du har rett, selv om jeg egentlig har mine tvil. Vi får se! :)

Kan jeg komme med et oppfølgingsspørmål, forresten? Om det nå er slik at hun har kommet seg unna: Bør hun og vi gjøre noe for å holde oss trygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde i så fall vært det aller, aller beste som har skjedd! :strix: Håper du har rett, selv om jeg egentlig har mine tvil. Vi får se! :)

Kan jeg komme med et oppfølgingsspørmål, forresten? Om det nå er slik at hun har kommet seg unna: Bør hun og vi gjøre noe for å holde oss trygge?

Begerknekten.

47.jpg

Nei, det er ute av noens hender egentlig. Slapp av og nyt livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer jobbsituasjonen min til å se ut over nyttår?

Magikeren.

1.jpg

Du blir nødt til og sloss og vise hva du kan. Beklager at jeg ikke kan komme med bedre nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...