AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg føler at det ytre med meg ikke stemmer med det indre. Eksempelvis når jeg er på jobb så er jeg full av selvtillit. På jobb har jeg egne jobbklær (jobber i matvarebutikk), mens når jeg har fri og har på egne klær og eksempelvis skal på butikken å handle så "daler" selvtilliten/selvfølelsen, og jeg blir usikker. Jeg vet ikke. Klesstilen min er helt vanlig. Kler meg bra! Det føles bare så mye tryggere å gå i jobbklær! Hjelp ? mvh Mann, 20 årene Anonymous poster hash: ece50...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Del Skrevet 18. desember 2014 Helt normalt, vil jeg si. På jobb, med hvit uniform (sykehus) føler jeg med bedre, selvtilliten booster, føler jeg har kontroll Hjemme, i vanlige klær føler jeg meg mindre, normal Anonymous poster hash: 295f9...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Del Skrevet 18. desember 2014 Kjenner meg igjen i dette. Kan jo være fordi at når man er i jobbuniform, så er man på en måte den som "vet noe". Jeg jobber i byggvarebutikk, og har mye mer selvtillitt i arbeidsklærne enn fritids. Vet ikke hvorfor, men man føler vel mer kontroll da.. Er jo rart. Men er på en måte at ingen kan dømme deg utifra klærne dine da, siden det bare er for jobb. For meg til hverdags har jeg blitt mer usikker, men jeg er generelt en usikker person da.. Anonymous poster hash: f42f1...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Del Skrevet 18. desember 2014 Kjenner meg igjen i dette. Kan jo være fordi at når man er i jobbuniform, så er man på en måte den som "vet noe". Jeg jobber i byggvarebutikk, og har mye mer selvtillitt i arbeidsklærne enn fritids. Vet ikke hvorfor, men man føler vel mer kontroll da.. Er jo rart. Men er på en måte at ingen kan dømme deg utifra klærne dine da, siden det bare er for jobb. For meg til hverdags har jeg blitt mer usikker, men jeg er generelt en usikker person da.. Ja, det er dette som "plager" meg også. Blir usikker når jeg skal møte andre folk blant andre mennesker i andre sammenhenger enn når jeg er på jobb selv. - TS Anonymous poster hash: ece50...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Del Skrevet 19. desember 2014 Sånn føler jeg også det ofte. Men tror nok det har noe med å gjøre at man er vant til å klistre på seg et smil og fremstå som selvsikker på jobb, og når man har gjort det lenge nok så blir man både blidere og får mer selvtillit! Så det er rett og slett en positiv selvoppfyllende profeti. I tillegg er jeg en person som blir glad av å yte god service og å vite selv at jeg gjør en god jobb. Og så høres det jo ut som at du trives på jobben da Anonymous poster hash: 4d6d7...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Del Skrevet 23. desember 2014 Ja! Kanskje man har for lett å glemme hvem man er, og derfor skjer det.. Uansett, det går jo ann å gjøre noe med dette, vil jeg tro - TS Anonymous poster hash: ece50...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. desember 2014 #7 Del Skrevet 24. desember 2014 Når jeg tar på meg vesten min, er jeg klar for jobb i 2 uker (turnus) og da legger jeg meg og mitt til sides. Jeg synes det er godt. Glemme fysiske og psykiske problemer. Bare fokusere på jobb, service og inspirator.Hjemme går jeg i terapi. Jeg strever med alvorlige psykiske problemer. Har vondt i rygg. 'Trener gjevnlig, trener og går med hunden min osv.Jeg tror dette er veldig normalt. Vi bærer alle forskjellige masker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå