Gå til innhold

Kjenner du til denne cden ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Under innleggelse så har det blitt brukt i grupper en avspennings cd som jeg syns er veldig god. Syns mange av de er dårlig men dette er veldig bra.

Det er en dame som snakker og det er behagelig musikk i bakgrunnen i starten ber hun oss om og legge hånden på mellomgulvet og kjenne på pusten. Så tar hun oss gjennom hele kroppen hvor vi skal kjenne at vi blir mer og mer avslappet i bein armer osv...

Til slutt sier hun at vi skal se for iss en øde Strand en varm sommer dag det man ligger alene og kjenner på varmen fra sola og sanden og så ber hun oss om og fylle inn dette bildet med ting som passe og roer oss selv, i farger. Hele avspenningen tar 20 min.

Vær så snill og si at noen vet hva denne cden heter.

Cden var brent så de viste ikke hva den Get .

Anonymous poster hash: b9ba3...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker litt som yoga. Der er det jo rimelig mange og velge mellom. Om det er et slikt senter i nørheten av deg, så kan du jo sjekke der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker litt som yoga. Der er det jo rimelig mange og velge mellom. Om det er et slikt senter i nørheten av deg, så kan du jo sjekke der?

Takk for svar 😃 jeg tror jeg har funnet ut av det og at den heter slapp av. Jeg skal prøve å få kjøpt den i dag. Hvis det er riktig cd så vil jeg anbefale den til alle her inne som trenger hjelp til avspenning 👍

Anonymous poster hash: b9ba3...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...