Samantha Skrevet 9. august 2004 #81 Del Skrevet 9. august 2004 Kun fornavn. Skulle gjerne spandert på han et smil bak, men han har for langt navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 10. august 2004 #82 Del Skrevet 10. august 2004 Har han registert som - A fornavn - (for at hans skal komme forst i lista) Har egen ringetone når han ringer. Jeg står med for og etternavn på hans (fra vi møttes) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #83 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg tulla jo bare sist jeg svarte på denne.... Vel, vet jeg hva jeg har han som.... Men han har meg som "Sola mi" Litt kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. august 2004 #84 Del Skrevet 10. august 2004 En forkortelse av navnet hans som gjør at han havner aller øverst på lista! Jeg heter 'jenta mi' i hans tlf.bok...sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. august 2004 #85 Del Skrevet 10. august 2004 Fornavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå