Icy Skrevet 29. juli 2004 #41 Del Skrevet 29. juli 2004 Vi heter Duracell på hver vår mobil. Årsaken har ingen noe med! Dette må jo bare være noe skummelt noe lol... "just keep going and going" hehe... eller den andre vrien.. "Just keep comming and comming..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. juli 2004 #42 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har kun navnet. Et lite sidespor... På datteren min sin mobil er jeg lagret som Fengselet og faren som Fangevokteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 30. juli 2004 #43 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har lagra sambo som: Kjæresten. På hans mob. er jeg lagra som: TA TELEFONEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 30. juli 2004 #44 Del Skrevet 30. juli 2004 Han er lagra med fornavn. Han har hjerte bak mitt navn og bilde når jeg ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. juli 2004 #45 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har lagret meg selv som "Verdens snilleste jente" på hans mobil! Han står som "whz" ev. Steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2004 #46 Del Skrevet 1. august 2004 Han står med fornavn, og jeg tror jaggu med at jeg er lagra med fornavn hos han også. Har ikke skjekka egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #47 Del Skrevet 1. august 2004 Fornavnet + 2 hjerter som dukker opp når han ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2004 #48 Del Skrevet 1. august 2004 Fornavn. Har aldri tenkt på at jeg skulle hatt noe annet. (men han har egen ringetone). Jeg regner med at jeg står med fornavn på hans mobil også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinnen Skrevet 2. august 2004 #49 Del Skrevet 2. august 2004 Fornavnet hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #50 Del Skrevet 2. august 2004 Han heter Tøffen på min telefon, og på hans telefon heter jeg faktisk for og etternavn, har hett det der i et år for at han skulle huske etternavnet mitt haaho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 2. august 2004 #51 Del Skrevet 2. august 2004 Har han lagret som -Grisen min Og til dere som fikk tankene i sving nå: det er IKKE fordi han er grisete, rosa eller tykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 2. august 2004 #52 Del Skrevet 2. august 2004 Navnet med to a'er forrann, sånn at han er først i lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_my Skrevet 2. august 2004 #53 Del Skrevet 2. august 2004 Tarzan Og han har navnet mitt på sin tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bauche Skrevet 2. august 2004 #54 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg har navnet hans og - min..altså: ******-min. Jeg tror jeg er veldig eiesyk..Definerer ofte folk som "mine"..Noen heter det samme som søstra mi (si hun heter Hilde), så kaller jeg henne min Hilde om jeg skal skille henne fra andre vi kjenner som heter Hilde. Sånn er det med kjæresten også..han har et vanlig navn. har mange kallenavn på han, men ingen av dem er så veldig klissete og fulle av kjærlighet....de bare kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 2. august 2004 #55 Del Skrevet 2. august 2004 Fullt navn. Vi ble kjent en stund før vi ble sammen, før noen av oss var helt inne på tanken om kjærester. Så han står med fornavn og etternavn, og jeg står med fornavn hos ham. Han har stusset litt på hvorfor han sto så "formelt" i min telefon, men jeg la ham inn på akkurat samme måte som jeg legger inn alle andre, med fornavn og etternavn... Blir for dumt å bytte nå. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. august 2004 #56 Del Skrevet 2. august 2004 Mannen min er lagret som Prinsen. Tipper jeg står med fornavn, har ikke sjekka. Da jeg var sammen med x`en stod han registrert som Gubben..... Han var noget eldre enn meg..... Den med Fengselet likte jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 2. august 2004 #57 Del Skrevet 2. august 2004 Han er lagret med initialer på min, jeg er lagret med fult navn hos han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 2. august 2004 #58 Del Skrevet 2. august 2004 Han er lagra som Lekkerbisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 2. august 2004 #59 Del Skrevet 2. august 2004 He he..har ikke lagret hverken nummer eller navnet hans. Det kan jeg utenatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 2. august 2004 #60 Del Skrevet 2. august 2004 Etternavnet først, så fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå