AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg begynte på zoloft for ett. Par dager siden. Legen sa den kunne gi økt mett, sidn dn øker sultfølelsen. Er veldig redd for og legge på meg av de, men vil ta de, for jeg trenger de. Dere som har prøvd det, hva fikk dere av bivirkninger? Og synes dere de har hjulpet? Jeg tar de for angst.Anonymous poster hash: 244b4...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Del Skrevet 17. desember 2014 ble en del skrivefeil ser jeg. Ikke alltid så lett på iPad. Så det skulle være økt vekt, siden den øker sultfølelsenq..Anonymous poster hash: 244b4...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 17. desember 2014 #3 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg gikk på Zoloft en periode for noen år siden. Det jeg kan si om min opplevelse med Zoloft er at det definitivt hjalp på den måten at jeg ikke lenger følte nedstemthet på samme måte som før. Det vil altså si at den tok de verste toppene, men generelt sett ble jeg nok veldig flatet ut følelsesmessig, for jeg følte heller ikke lenger på de store gledene. Den eneste bivirkningen jeg merket noe til var vel at jeg gikk opp en del i vekt, men jeg gikk heldigivis raskt ned igjen da jeg sluttet på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Del Skrevet 17. desember 2014 Takk for svar:)Anonymous poster hash: 244b4...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå