Gå til innhold

Jeg har rompehår...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Dazed
Hallo??!! Æsj!!!!!!!!!1

Fjern rumpehårene dine da vel! Ikke noe er verre enn en person som har hår :evil:

Alt annet enn rumpehår er vekk. Men så lenge ingen titter meg oppi rumpa, så blir dem der. orker ikke tanken på den kløinga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare bra med noen ekstra hår som skraper mot penis når en kjører analt :tunge1:

:hoho::hoho:

Nei uff... barbere der bak måtte jo gi noe så inni granskauen til hinsides kløe etterhvert.. Ville ikke vært noe krav fra min side ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hehe, det har jeg fjernet siden jeg var 14 år jeg. Har nesten ingenting baki der, men liker å være helt glatt. Hadde følt meg ekkel dersom jeg hadde latt det være der(

Det klør jo ikke i det heletatt da! Har aldri gjort det på meg hvertfall. Har derimot hatt problemer med kløe og utslett i skrittet.

Ta det vekk sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klør jo ikke noe mindre da du barberer deg på musa.

det blir jo det samme det. :roll:

jeg barberer alt jeg, begynner bakerst og jobber meg fremover.

og den kløingen forsvinner jo etter hvert da du har blitt vant med det!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym 1
:hoho::hoho::hoho: Interesserer meg mitt i r*** i hvem som har rompe hår eller ei. :hoho::hoho::hoho: Har ikke folk annet å foreta seg en å spørre om sånne lite intelligente spørmsål enn dette, så kan de vel gå hjem å vogg. :hoho::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Herremin, slutt med de " :hoho: " det er ikke sunt!

Uansett, jeg fjerner mine og de klør ikke en ting heller. Bedre uten enn med iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho::hoho: Interesserer meg mitt i r*** i hvem som har rompe hår eller ei. :hoho::hoho::hoho: Har ikke folk annet å foreta seg en å spørre om sånne lite intelligente spørmsål enn dette' date=' så kan de vel gå hjem å vogg. :hoho::hoho:[/quote']

Har ikke du annet å foreta deg heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ingen som skal se i rumpa di, er det noen som sier.'

Blir dere aldri tatt bakfra? Eller om dere ligger med bena på nakken hans og han slikker dere - da er dere ganske blottet ja.... Jeg tar mine, jeg synes det ser maskulint ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker...hvis du barberer vekk hårene i rompa..klør ikke det noe veldig etterpå da? lite ekkel plass å skikkelig begynne å klø på da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fjernet rompehårene siden jeg begynte å stusse fremme. Synes det er best slik. Litt ekkelt med hår der når samboer skal kose seg/meg. Klødde i begynnelsen, men det gjør det ikke lenger.

Trodde jeg skulle glise meg ihjel da vi var på ferie. Spurte om ikke han kunne barbere mlm rompehull og balla, jeg takler ikke alt det håret i munnen. Det gjorde han og jeg koste meg skikkelig (han også). Men dagen etter og er par dager klarte han knapt å gå eller sitte. Klødde som en gaaal. Har gliiist lenge av det der. Utrolig festlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse
noen som hatt tatt rompehårsa men voks??? :grine::grine:

Når man tar brazilians, fjerner de alt - også det i rompa. Det gjør ikke vondt, ihvertfall ikke sammenlignet med det foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har det' date=' men det er sånne bleke hår... Jeg ser det ikke, [/quote']

Og hvordan vet du at de er bleke om du ikke kan se dem da? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skal se i rumpa di, er det noen som sier.'
Ja, jeg er en av dem!!

Blir dere aldri tatt bakfra? Eller om dere ligger med bena på nakken hans og han slikker dere - da er dere ganske blottet ja....

Hadde rævhårene tytet ut fra trusekanten, tytet ut mellom rompeballene,satt seg fast i g-strengen, vært vanskelig å rengjøre eller drept sexlysten hans...da hadde det vært noe annet. Da er det et must å få de vekk. MEN det kommer jo an på hvor mye man har.

Jeg er utstyrt med helt lyse dunhår...og det er det ingen som ser.. jeg ser de i allefall ikke. Og tro meg, jeg har studert!!

Og hvordan vet du at de er bleke om du ikke kan se dem da?

ehh...du kan jo kjenne hår og vite at de er der...men når du ikke ser dem de jo være veldig lyse! For usynlig er de neppe.Eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...