Gå til innhold

burde jeg være bekymret? ta en test til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å oppsummere syklusen min litt kort her først:

- hadde ubeskyttet sex den 8 Nov. var full og husker ikke helt, men er veldig sikker på at det varte veldig kort, og vet at han ikke kom. (uten at dette er noen garanti, det vet jeg)

- fikk mensen den 30. Nov som vanlig

- De 2-3 siste dagene har jeg vært uggen, kvalm, og fikk igår småblødninger som minner om begynnelsen på en vanlig mens, men er jo for tidlig i forhold til syklusen. Har tatt en test nå, og den viser at jeg ikke er gravid. (16. desember fikk jeg mens/blødninger, det vil jo si 9-10 dager for tidlig)

Jeg har googlet i vei nå, men blir så usikker. Har jeg tatt testen på et tidspunkt hvor jeg kan stole på at svaret er riktig? Kan jeg slappe av nå? Tok ikke testen med første morgenurin som den anbefaler, men hadde ikke tisset på 4-5 timer (har sett at andre tester sier det er greit så lenge du ikke nettopp har tisset). Jeg kommer uansett til å ta en til altså, men vil gjerne høre hva dere tror her?

Blir litt bekymret siden jeg er rar og kvalm og har disse blødningene.

Anonymous poster hash: ea8af...a32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er bekymret, ta en test til om en ukes tid (med morgenurin). Hvis du fortsatt er bekymret, ta deg en tur til legen :)

Anonymous poster hash: 6a815...9ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for svar:) er det jeg tenker også.

Men nå skal jeg reise bort på ferie, og julen er i full gang, må jo uansett vente på en test. Klarer ikke helt å få det ut av hodet mitt og blir veldig stressa. Høres det ut som store sannsynligheter for at jeg er gravid? Eller er det jeg som overreagerer?

-TS

Anonymous poster hash: ea8af...a32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke store muligheter for at du er gravid, men det er mulig. Ta en ny test om en uke som Ab over her sier:)

Har du testet deg for kjønnsykdommer? Det er like viktig..:)

Anonymous poster hash: 13534...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...