Gå til innhold

Julebord og truseløs

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha,nå falt brikkene på plass med tanke på alt stress med damer og toalettbesøk!!

Anonymous poster hash: 4e888...fef

Synes du skal si det høyt hva du nå vet, neste gang du er på resturant med noen, og kvinnene går på do for å "pudre nesen"!. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, truseløse kvinnfolk er ekle. Tenk om de får mensen og blodet bare spruter ut, skikkelig turnoff.

Anonymous poster hash: d7fa4...394
  • Liker 2
Skrevet

Æsj, truseløse kvinnfolk er ekle. Tenk om de får mensen og blodet bare spruter ut, skikkelig turnoff.

Voks opp er du snill.

Skrevet

Anonymous poster hash: d7fa4...394

Ja, for når man får mensen så spruter det..

Anonymous poster hash: 5fcc1...fcc

• Liker 2
Skrevet

Var på julebord på plaza i helgen og ser ei dame på barkrakk i kort trang kjole, synlig strømpekant og ingen truse på seg. Jeg synes det super frekt. Flere enn meg som har opplevd det eller er det flere damer som har gjort som henne

Anonymous poster hash: 90836...98c

Jeg synes ikke dette er frekt. Men veldig praktisk faktisk.

Det er jo mye drikking og fyll på julebord. Har dama på seg truse blir det fort mange små lekkasjer i trusa (og dertil dårlig lukt) pga all drikkingen og toalettbesøkene. I tillegg er det også veldig praktisk uten truse i forhold til sex. Det skjer jo mye sex på disse julebordene, og skulle sjefen hennes ha seg en kjappis med henne på toalettet er det sytalaust å bare trekke opp kjolen.

Anonymous poster hash: 096e3...524

Skrevet

Ja, for når man får mensen så spruter det..

Anonymous poster hash: 5fcc1...fcc

Jepp, er som å skru på vasken. BAM!! Blod overalt!

Gjest daisydaisy
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke det er frekt såfremt de passer på at andre ikke blir utsatt for det. Hadde jeg gjort noe sånt for å pirre kjæresten min, hadde jeg ihvertfall vært iført et mer anstendig antrekk, så har jeg gjort mitt for at ingen ser noe.

Endret av daisydaisy
Gjest DoubleOh
Skrevet

Ser virkelig ikke problemet med dette med mindre man faktisk "bretter ut" for å gjøre det synlig for hvermansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...