Gå til innhold

Julebord og truseløs

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på julebord på plaza i helgen og ser ei dame på barkrakk i kort trang kjole, synlig strømpekant og ingen truse på seg. Jeg synes det super frekt. Flere enn meg som har opplevd det eller er det flere damer som har gjort som henne

Anonymous poster hash: 90836...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer iblant. Kan like gjerne være et spill hun har avtalt med typen sin på forhånd. Du må likevel ha hatt ganske lav synsvinkel for å kunne se rett hjem mens hun satt på barkrakken, så jeg undres litt på hva du gjorde der nede. :plystre:

Skrevet

Ja, er enig. Det er superfrekt og respektløst!

Anonymous poster hash: fc5ec...cd4
  • Liker 8
Skrevet

Skjer iblant. Kan like gjerne være et spill hun har avtalt med typen sin på forhånd. Du må likevel ha hatt ganske lav synsvinkel for å kunne se rett hjem mens hun satt på barkrakken, så jeg undres litt på hva du gjorde der nede. :plystre:

Ganske enkelt. Jeg på en normal stol litt unna baren

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet

Har gått truseløs på sånne ting Mange ganger selv (puttet trusen min i lomma på dressen hans veldig diskret og moret meg da han innså at den lå der og ikke var på meg), men da er jeg veldig forsiktig med Hvordan jeg sitter/beveger meg. Nok at én vet at jeg er truseløs, resten skal jo helst ikke merke det.

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

,

Endret av Nordavind
Skrevet (endret)

Var på julebord på plaza i helgen og ser ei dame på barkrakk i kort trang kjole, synlig strømpekant og ingen truse på seg. Jeg synes det super frekt. Flere enn meg som har opplevd det eller er det flere damer som har gjort som henne

Mannen min tenner svært på sånt, og jeg tenner på at han tenner på det. Så joa, av og til så :)

Tror allikevel jeg IKKE IKKE IKKE har flasha meg for andre, passer godt på, håper jeg :sminkedokke:

Endret av Sannerlig
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hehe ;)

Det hender at akkurat det å diskrete legge trusene i lommen på dressjakken hans er bare morsomt.

- og så sitter man der og spiser resten av middagen, dessert og kaffe... og bruker blikk og små berøringer som bygger opp til å forlate restauranten og rusle til hotellet vi bor på.

Men, aldri så korte skjørt at strømpekanter eller -stropper eller mer synes for omgivelsene.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Det eneste jeg tenker om truseløse kvinner er at det kommer utflod i større eller mindre grad fra en kvinnes vagina allerede fra et par år før man får mensen normalt sett.

Så det må være litt småekkelt å få utflod rett i buksa eller på kjolen? Jeg har selv ikke særlig mye utflod, men uansett :P Det hadde sikkert vært en liten hvitaktifg flekk på kjolen etter jeg hadde sittet en stund hos meg også. Og å bruke bukse uten truse er utrolig unehagelig! Buksekanten gnager jo da borti underlivet.

Ellers bryr jeg meg ikke om hva andre gjør :)

• Liker 6
Gjest Andrea93
Skrevet

Det eneste jeg tenker om truseløse kvinner er at det kommer utflod i større eller mindre grad fra en kvinnes vagina allerede fra et par år før man får mensen normalt sett.

Så det må være litt småekkelt å få utflod rett i buksa eller på kjolen? Jeg har selv ikke særlig mye utflod, men uansett :P Det hadde sikkert vært en liten hvitaktifg flekk på kjolen etter jeg hadde sittet en stund hos meg også. Og å bruke bukse uten truse er utrolig unehagelig! Buksekanten gnager jo da borti underlivet.

Ellers bryr jeg meg ikke om hva andre gjør :)

Ikke alle som har det :-) Jeg har aldri hatt det, kun mensen. Hadde nok vært truseløs sjeldnere om det var en faktor.
Skrevet

Det har jeg gjort én gang, og det var fordi kjolen var så åpen i ryggen at en truse ville synes.

Men litt vel luftig var det, og litt merkelig.

Skrevet

Ikke alle som har det :-) Jeg har aldri hatt det, kun mensen. Hadde nok vært truseløs sjeldnere om det var en faktor.

Jeg trodde alle kvinner hadde det i større eller mindre grad, det er jo sånn en vagina renser seg selv og holder seg frisk og fuktig. Men noen har vel kanskje så lite at det ikke er noe å tenke over?

Jeg foretrekker også truse pga fukt, men som noen andre her så har jeg gått truseløs når jeg har vært ute med en mann som tenner på slikt, og seksuell lek er iallefall ikke særlig hjelpsomt når det gjelder å være knusktørr mellom lårene :fnise: Hadde jeg hatt for kort kjole da, så hadde jeg sklidd av den barkrakken etter fem minutter.

• Liker 6
Gjest Ludodama
Skrevet

Ikke på julebord nei, det er liksom ikke min arena for sex og spenning.

Tror ikke kollegaene mine(og hvertfall ikke sjefen) ville synes det var superkult om jeg stilte i slutantrekket mitt.

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å flisespikke, men alle har utflod, det er sånn en vagina er oppbygd. Ellers hadde du vært kusktørr og vagina hadde ikke vært selvresende. Det er ikke sånn at det renner ut av deg liksom. Men jeg har svært lite, får nesten aldri "merker" i trusa og er derfor ingen forskjell når jeg vandrer truseløs. Har gjort det et par ganger for typen, han syns det er supert :laugh:

Anonymous poster hash: 6088e...771

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Om du ikke har utflod så renser ikke vaginaen din seg. Du har det nok, men sannsynligvis så lite at du ikke merker det :)

• Liker 1
Skrevet

Glemmer ikke hun som gikk truseløs og var vettskremt for at det skulle bli flekk på kjolen. Da selskapet var over og vi ble for oss selv, var det lett å skjønne hvorfor.

Å, minner.

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg trodde alle kvinner hadde det i større eller mindre grad, det er jo sånn en vagina renser seg selv og holder seg frisk og fuktig. Men noen har vel kanskje så lite at det ikke er noe å tenke over?

Jeg foretrekker også truse pga fukt, men som noen andre her så har jeg gått truseløs når jeg har vært ute med en mann som tenner på slikt, og seksuell lek er iallefall ikke særlig hjelpsomt når det gjelder å være knusktørr mellom lårene :fnise: Hadde jeg hatt for kort kjole da, så hadde jeg sklidd av den barkrakken etter fem minutter.

Med unntak av dagen før mensen, har jeg aldri opplevd at det har kommet noe i trusa hvertfall - så jeg har kanskje bare ekstremt lite. Aldri vært et hinder med tanke på truseløshet, hvertfall :-P

Å holde seg tørr derimot, det er noe annet... Sklidd av stolen har jeg tilgode enda, men å måtte snike seg innom toalettet for å tørke opp litt er derimot ikke ukjent :P

Gjest Andrea93
Skrevet

Om du ikke har utflod så renser ikke vaginaen din seg. Du har det nok, men sannsynligvis så lite at du ikke merker det :)

Mente selvsagt at det ikke er nok til at jeg merker det hverken når jeg har truse eller går uten :-)

Gjest Andrea93
Skrevet

Ikke for å flisespikke, men alle har utflod, det er sånn en vagina er oppbygd. Ellers hadde du vært kusktørr og vagina hadde ikke vært selvresende. Det er ikke sånn at det renner ut av deg liksom. Men jeg har svært lite, får nesten aldri "merker" i trusa og er derfor ingen forskjell når jeg vandrer truseløs. Har gjort det et par ganger for typen, han syns det er supert :laugh:

Anonymous poster hash: 6088e...771

Burde visst presisert at jeg aldri har hatt nok til at det har syntes i trusa/når jeg har vært truseløs, for det var det jammen mange som hang seg opp i. Har selvsagt bittelitt inni en gang i blandt, men aldri vært nok til at det har kommet så mye som en dråpe i trusa.

Skrevet

Med unntak av dagen før mensen, har jeg aldri opplevd at det har kommet noe i trusa hvertfall - så jeg har kanskje bare ekstremt lite. Aldri vært et hinder med tanke på truseløshet, hvertfall :-P

Å holde seg tørr derimot, det er noe annet... Sklidd av stolen har jeg tilgode enda, men å måtte snike seg innom toalettet for å tørke opp litt er derimot ikke ukjent :P

Haha,nå falt brikkene på plass med tanke på alt stress med damer og toalettbesøk!!

Anonymous poster hash: 4e888...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...