AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg bruker Loette 28, og tar ppillen ca klokken 22.00 hver kveld. Men igår glemte jeg den! Jeg kom på det idag kl 14.00, og tok den med engang slik det står i felleskatalogen. I felleskatalogen står det ikke noe om at jeg må ta angrepille, men at kondom må brukes de neste 7 dagene. Jeg og kjæresten hadde sex senest igår... Må jeg ta en angrepille, eller er ikke det nødvendig? Jeg leste også at det er størst sannsynlighet for å bli gravid hvis du er i første eller siste uke på brettet, og jeg er i første... Anonymous poster hash: dbbf6...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Del Skrevet 17. desember 2014 Ta en angrepille. Anonymous poster hash: 25771...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Del Skrevet 17. desember 2014 Ta angrepille. FK kan ikke råde deg til å ta angrepillen, men det står vel at du bør sjekk deg eller ta kontakt med lege, så det står mellom linjene. Anonymous poster hash: 8b214...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Del Skrevet 17. desember 2014 TS her. Takk for svar! Tar nok en angrepille for å være sikker. Men er det noen som vet om jeg kan fortsette å ta ppillene som vanlig etter angrepillen? Leste et sted at annen beskyttelse må brukes frem til neste menstruasjon... Anonymous poster hash: dbbf6...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå