Saeria Skrevet 24. november 2005 #981 Del Skrevet 24. november 2005 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. november 2005 Forfatter #982 Del Skrevet 24. november 2005 God bedring! ← Tusen takk! Naa er jeg litt bedre - ingenting er som en kopp Lemsip! Snakket med mamma i sted. Hun hadde faatt kolesterolprovene tilbake - og kan skilte med 3,7! Det er ikke verst! Hun spiser jo sunt og er slank, da. Men likevel - jeg, som er 32 aar yngre, har vel 4.3 eller noe! Huskeliste for helgen: Finne ut hvilke presanger jeg maa kjoepe (har noen allerede) Begynne paa julehaandarbeidet Lage istand julekalenderen til T HUSARBEID (stoevsuge, vaske bad, toerke stoev, vaske klaer, rydde i skapet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. november 2005 #983 Del Skrevet 24. november 2005 Så flink du er med huslige sysler i tillegg til jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. november 2005 Forfatter #984 Del Skrevet 24. november 2005 Hei Impia! Koselig naar nye ansikter titter innom! Skal du ogsaa faa deg dagbok? I saafall kommer jeg gjerne paa besok! Uff, synes ikke jeg er saa flink i huset jeg. Men jeg tar det igjen i helgene, som oftest. Og saa hjelper mannen min meg - dvs. hjelper og hjelper, det er jo hans leilighet ogsaa! Naa har jeg tatt meg en dusj. Skal proeve antrekket til ballet i morgen. Haaper kjolen passer - feoler meg litt oppblaast nemlig. T har "formant" meg om at jeg maa ringe rundt til selskaper i hans bransje i Norge og forhoere meg om hvordan mulighetene hans er...det skal jeg gjoere i morgen den dag! Vil jo gjerne komme oss over Nordsjoen om noen aar, og det er lurt at han vet hvordan staaa er der borte mht. karriere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. november 2005 #985 Del Skrevet 24. november 2005 Vi får se om det blir dagbok etterhvert. Så mannen din har lyst til å flytte til Norge han? Så fint da. Det er jo koselig for deg også å kunne bo "hjemme" litt. Hvilket antrekk er det du skal ha i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. november 2005 Forfatter #986 Del Skrevet 25. november 2005 I dag blir det den nye Karen Millen-kjolen jeg kjopte paa salg i hoest. Den er lys turkis, stroppeloes, med litt femtitallssnitt til rett over knaerne. I sateng. Har en matchende cardigan i lammeull i tilfelle det blir kaldt. Har ikke funnet turkise sko saa da blir det soelvskoene til. Tror det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 25. november 2005 #987 Del Skrevet 25. november 2005 Lemsip det husker jeg fra da jeg bodde i UK. Genialt produkt. Ha det gøy på ball! Føler du har et ganske "glamorøst" liv, med ball og fine middager og alt mulig... Høres spennende ut! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. november 2005 Forfatter #988 Del Skrevet 25. november 2005 Grrr....sjefen min er saa teit for tiden. Jeg som trodde jeg kunne ta noen ekstra dager ferie pg.a helgearbeid - naa ser det ut som jeg har faerre dager enn jeg trodde. usj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 25. november 2005 #989 Del Skrevet 25. november 2005 50 sider! Gratla popelka He he Den kjolen din høres veldig fin ut.... har sååå lyst å kjøpe meg en ny kjole til julebordet... men spørs om jeg har råd til det nå før jul .. Så en nydelig kjole på b-young, som jeg sikler etter... men kostet 699...litt for dyrt når jeg har 2 kjoler som er brukt 1 gang...he he Ha en fin helg popelka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. november 2005 #990 Del Skrevet 25. november 2005 *klem* Håper det ordner seg med feriedager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. november 2005 #991 Del Skrevet 25. november 2005 Den kjolen hørtes fin ut. Jeg skulle gjerne ha kjøpt meg noen nye klær, men jeg ser ikke helt ut som jeg skulle ønske enda, og da er det litt kjedelig å bruke masse penger på klær. Men man må jo se litt ålreit ut mens man venter også? Kos deg på ball!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2005 #992 Del Skrevet 26. november 2005 Grattis med 50 sider! Den kjolen hørtes lekker ut, og du blir sikkert nydelig i den....og T er sikkert stolt over at den lekre dama er kona hans. Ikke verst det vet du. Ei lekker og kjempeflink kone. Kos deg på ball! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. november 2005 Forfatter #993 Del Skrevet 26. november 2005 Naa ble jeg glad! Saa mange hyggelige hilsener som ventet paa meg! :grine2: 50 sider! Saa det er det jeg bedriver tiden med! Er fremdeles like sylte forkjoelet. Og trett, sliten og vondt i hodet. Var visst en skikkelig "baddie" denne gangen... Gaarskvelden var fin, vi ble ikke saa lenge heldigvis. Men jeg fikk da svingt den nye kjolen min paa dansegulvet lell! Er utrolig fornoyd med kjolen min! Den var virkelig et kupp - ca. 800 kroner, tror det var 70 prosent avslag! Kommer til aa bruke den flittig saa lenge den passer! Ikke at jeg har umiddelbare planer om aa gaa opp i vekt, altsaa! Er vel str. 40 naa - akkurat paa grensen til uakseptabelt...men med hold-inn undertoey gaar det meste greit! I dag har vi tatt det med ro. Tok tilmed en formiddagshvil etter frokost...etter lunsj dro vi paa Boden-salg (http:www.boden.co.uk) Det er et postordrefirma jeg handler litt fra i ny og ne - er ganske dyrt saa jeg pleier alltid aa vente paa salget. Naa solgte de unna rester i en diger hall like ved flyplassen, men vi kom nok litt sent til at vi kunne finne saa veldig mye vi ville ha. T endte likevel opp med en ny bukse og en hvit skjorte, og jeg med et rosa cordskjoert og noen toefler. Jeg hater aa vaere syk...de fleste synes vel det er kjipt aa ha null energi og foele seg som en latsabb? Har saa mye jeg skulle gjort, men det er ikke lett aa ta seg sammen naar man rett og slett ikke orker...Kjoerer paa med c-vitaminer, da. Vi faar se om det hjelper. Ts bursdagsfest naermer seg med stormskritt. Det blir pes, men hyggelig ogsaa. Det kommer nesten 40 stk, saa jeg er litt nervos for hvordan det kommer til aa gaa...vi har ikke noen knoettliten leilighet, men ikke superstor heller....er vel 120 kvadrat eller noe.... Jeg faar sette opp varmen her. Det er kkkkkkkaldt i Skottland naa! Etterpaa skal jeg kanskje sove litt til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2005 #994 Del Skrevet 26. november 2005 Håper vitaminene hjeøper på forkjølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. november 2005 #995 Del Skrevet 26. november 2005 Det blir sikker kjempekoselig med bursdagsfest.... og du, det er kaldt i Norge også nå, så det hadde ikke hjulpet noe særlig å være her heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. november 2005 #996 Del Skrevet 26. november 2005 Å være syk er kjempekjip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #997 Del Skrevet 27. november 2005 I dag er jeg litt bedre heldigvis! Min beste venninne skal gifte seg til sommeren! Med en engelskmann hun ogsaa! Men jeg vet ikke om jeg skal vaere forlover...haaper det, selvsagt! Hun var jo min. Blir goey i allefall. Hun har bedt meg om aa hjelpe henne med aa finne kjole og andre planleggingsting, skal bli goey aa fordype seg i bryllupsting igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 #998 Del Skrevet 27. november 2005 Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #999 Del Skrevet 27. november 2005 Takk for hilsener, Saeria, Lunacia og Impia! Det blir jo goey med bryllup, men er litt saaret over at venninnen min ikke spurte meg med en gang om jeg ville vaere forlover. Vi har kjent hverandre hele livet og alltid vaert bestevenner, saa jeg tok det liksom for gitt...men det kan jo hende hun vil gi oppgaven til en som er litt naermere henne geografisk sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. november 2005 #1000 Del Skrevet 27. november 2005 Skal de gifte seg i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg