Holly Hobbie Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1082 Skrevet 5. desember 2005 Ja, det ble heldigvis bra! Men personlig foretrekker jeg mindre sammenkomster...men noen ganger maa man slaa paa stortrommen! I dag skal jeg ringe legen...haaper jeg kan faa time den 28. desember.
Holly Hobbie Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1083 Skrevet 5. desember 2005 Naa er legetime bestilt. Da blir det blodproever den 28. desember. Ikke saa festlig, men blir deilig aa faa det unnagjort.
Saeria Skrevet 5. desember 2005 #1084 Skrevet 5. desember 2005 Skjønner at den legetimen ikke er så festlig, men det blir godt når du endelig har gjort det.
Arkana Skrevet 5. desember 2005 #1085 Skrevet 5. desember 2005 Blir godt å få det gjort tenker jeg. Mye lettere når man i allefall vet hva som skjer og hva du har å forholde deg til.
Holly Hobbie Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1086 Skrevet 5. desember 2005 Takk for hilsener, jenter! Foeler egentlig at jeg holder paa aa gaa paa veggen, jeg. Jeg er rett og slett sliten, og foeler ikke at jeg finner gnisten eller energien til aa glede meg over noe. Alt er liksom et ork for tiden. Jeg lengter etter aa ha fri, for da kan jeg gjoere alt det jeg ikke har ork eller tid til aa gjoere ellers, men naar helgen kommer orker jeg bare aa gjoere det aller noedvendigste. Jeg tror nok jobben har skylden. Eller hvordan jeg takler den. Selve arbeidsoppgavene trives jeg jo med, kollegene stort sett ogsaa. Men jeg orker snart ikke aa staa opp kl. 6 og vaere paa jobb i ti timer om dagen. Men hva gjoer jeg? Jeg kan ikke faa redusert arbeidstid. Jeg vil ikke slutte heller...jeg tjener jo bra, har en spennende jobb osv....Jeg har ikke lyst til aa gaa gjennom en soeknadsprosess eller en jobbletingsperiode - det er saa slitsomt. Og ikke kan jeg gaa hjemme og sloeve heller, da vil jeg foele meg som et null. Jeg vet jeg bare maa holde ut. Men det er soeren meg ikke saa goey alltid!
Gjest Bertine Skrevet 5. desember 2005 #1087 Skrevet 5. desember 2005 Hei! Håper du ikke gruer deg for mye til legetimen... Vet du hvor lang tid det tar før du får svar på blodprøven da? *B
Holly Hobbie Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1088 Skrevet 5. desember 2005 Hei Bertine! Nei, jeg aner ikke hvor lang tid det tar. Men det tar vel ikke mer enn en ukes tid, regner jeg med. Det blir litt skummelt aa vente paa resultatet, men jeg har jo satt meg ganske bra inn i PCO og PCOS, saa om det er det, saa blir jeg ikke saa veldig sjokkert....
Gjest Bertine Skrevet 5. desember 2005 #1089 Skrevet 5. desember 2005 Takk for hilsener, jenter! Foeler egentlig at jeg holder paa aa gaa paa veggen, jeg. Jeg er rett og slett sliten, og foeler ikke at jeg finner gnisten eller energien til aa glede meg over noe. Alt er liksom et ork for tiden. Jeg lengter etter aa ha fri, for da kan jeg gjoere alt det jeg ikke har ork eller tid til aa gjoere ellers, men naar helgen kommer orker jeg bare aa gjoere det aller noedvendigste. Jeg tror nok jobben har skylden. Eller hvordan jeg takler den. Selve arbeidsoppgavene trives jeg jo med, kollegene stort sett ogsaa. Men jeg orker snart ikke aa staa opp kl. 6 og vaere paa jobb i ti timer om dagen. Men hva gjoer jeg? Jeg kan ikke faa redusert arbeidstid. Jeg vil ikke slutte heller...jeg tjener jo bra, har en spennende jobb osv....Jeg har ikke lyst til aa gaa gjennom en soeknadsprosess eller en jobbletingsperiode - det er saa slitsomt. Og ikke kan jeg gaa hjemme og sloeve heller, da vil jeg foele meg som et null. Jeg vet jeg bare maa holde ut. Men det er soeren meg ikke saa goey alltid! ← Jeg vet akkurat hvordan du har det....! Da jeg jobbet 100% på sykehuset angret jeg hver dag for at jeg har valgt ett yrke der man begynner kl 0700 på jobb! Og springer hele dagen, og svært sjelden får den 1/2 times pausen som en trenger.... Helt til jeg fant nattevakter da Men, seriøst, jeg også føler meg helt utbrent av og til... jeg har ikke hatt sommer, jule eller påske ferie siden jeg var 17 år.. bare jobb og skole. Og nå når jeg er ferdig må jeg jobbe for å tjene penger... gleder meg allerede til sommerferien! Endelig sommerferie med betaling Men du sier du trives i jobben? Men du mangler overskudd kanskje? Kan det være noen vitaminer eller helsekost du kunne prøve for å få mer energi?? En stooor klem skal du iallefall få!
Gjest Bertine Skrevet 5. desember 2005 #1090 Skrevet 5. desember 2005 Forresten... en ting til: Sendte pm til deg på SN.... jeg har ett annet brukernavn der
Holly Hobbie Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1091 Skrevet 5. desember 2005 Hei Bertine, forter meg inn paa SN....tusen takk for hilsen, skal kommentere skikkelig senere!
Holly Hobbie Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1092 Skrevet 5. desember 2005 Bertine: Der fikk jeg pm'en, har sendt deg en tilbake (paa SG). Har du ikke hatt ferie paa saa lenge? Det hoeres toeft ut! Du kommer nok til aa virkelig nyyyyyte sommerferien, ja! Ang. kosttilskudd og slikt, saa tar jeg Omega Woman og noen ganger ekstra vitamin c. Spiser en del frukt og groent, og mest grovt, saa jeg tror ikke kostholdet er saa ille. Naa proever jeg aa spise mat med lav gi pg.a energimangelen (som muligens har noe aa gjoere med PCOS). Men ting tar nok tid....merker ikke noen fremgang ennaa. Vi faar vel holde ut, begge to! Og passe litt ekstra paa oss selv, saerlig siden vi planlegger aa bli moedre begge to! Viktig aa vaere i fysisk og psykisk god form til en saapass stor oppgave!
Holly Hobbie Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #1093 Skrevet 6. desember 2005 I dag var det fristende aa bli i sengen da vekkerklokken ringte, gitt. Men det er det vel egentlig hver dag... Stakkars T, i dag maa han velge hvilken avdeling han vil jobbe for. Han liker menneskene best i en av dem, men foretrekker selve omraadet han skal dekke i den andre...Han har bestemt seg for aa velge den avdelingen hvor han tror han kan laare mest (den hvor menneskene er hyggeligst), men han kommer til aa savne det han driver med naa...og reisingen, etc. Vi faar heller dra til Soer Afrika paa ferie, sa han til meg, men jeg vet ikke jeg...med 15 dager ferie i aaret saa pleier jeg jo aa prioritere Norge. Kjipt, men naar man ikke faar sett familien og en del venner paa andre maater, saa maa jo ferien gaa med til det...
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 #1094 Skrevet 6. desember 2005 Naa er legetime bestilt. Da blir det blodproever den 28. desember. Ikke saa festlig, men blir deilig aa faa det unnagjort. ← Ja, det blir bra å få vite hva det er, om mistankene dine stemmer eller ikke. *klem* Skjønner at du har det slitsomt. *stor klem*
Holly Hobbie Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #1095 Skrevet 6. desember 2005 Takk for klemmer, Lunamor! Bra vi har deg her paa kg fortsatt! I dag er det straalende vaer. Skal gaa meg en tur i lunsjen. Ordnet med et spennende intervju i dag - skal intervjue justisministeren paa tirsdag. Artig. Selv om temaet er vold og Skottlands knivkultur...
Gjest Bertine Skrevet 6. desember 2005 #1096 Skrevet 6. desember 2005 ja gleder meg veldig til sommerferien!! (om jeg har jobb å få ferie fra da ) Her også var det fint ver idag, men det er allerede skumring.. best å tenne noen lys! Det er koselig! klem B (og det var SG jeg mente jah... he he)
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 #1097 Skrevet 6. desember 2005 Ordnet med et spennende intervju i dag - skal intervjue justisministeren paa tirsdag. Artig. Selv om temaet er vold og Skottlands knivkultur... ← Oi, så spennende! Jeg synes til og med temaet er spennende, jeg... (Kunne ha tenkt meg å lese det intervjuet... )
Saeria Skrevet 6. desember 2005 #1098 Skrevet 6. desember 2005 Hørtes spennende ut med det intervjuet! :-D
Skytte Skrevet 6. desember 2005 #1099 Skrevet 6. desember 2005 Heisann! Måtte innom og takke for hyggelig gratulasjon! Ønsker deg lykke til hos legen og med prøvingen videre! Håper ikke det er noe galt.. Ha ei fin uke!
Holly Hobbie Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1100 Skrevet 7. desember 2005 Bertine: Lunacia: kan sende deg artikkelen naar den er ute! *klem* Saeria: ja, det blir spennende! Litt skummelt ogsaa! Skytte: Tusen takk! I dag sto jeg opp 15 minutter tidligere enn jeg pleier, og det var faktisk deilig, for da fikk jeg tid til en rolig frokost med kaffe, broedskiver med makrell og yohjurt til dessert! Og vi slapp aa stresse altfor mye for aa komme oss avgaarde i tide!
Fremhevede innlegg