Saeria Skrevet 27. mai 2005 #441 Del Skrevet 27. mai 2005 :o Så synd med innbrudd, hærværk og brann! Fatter ikke at enkelte synes det er så gøy å ødelegge for andre. Håper dere får overvåking og bedre låser nå. Med så mange innbrudd på så kort tid, burdet det være grunn god nok. Feriestedet dere har valgt så helt herlig ut. Det gjør vel godt for dere å kommer dere bort for å bare være dere. Håper dere koser dere masse, og at romantikken blomstrer. Og lykke til med weight watchers. Håper weigh-innene går bra fremover. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #442 Del Skrevet 27. mai 2005 Tusen takk, Saeria. En hilsen fra deg varmer alltid! Gleder meg vilt til helgen naa. Haaper vekten viser minus om en halvtime...har tenkt aa kose meg litt ekstra i helgen selv om jeg er paa slankis, man kan jo ikke slutte aa leve heller...saerlig naar man har ferie! Skal ikke ned saa mange kiloene heller. T og jeg legger langsiktige planer om aa flytte til Norge naa. Det er faktisk han som foerer an...han sier at det er tryggere i Norge aa vokse opp for barn. Er helt enig. Saa om tre-fire aar setter vi nok kursen nordover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2005 #443 Del Skrevet 27. mai 2005 Så artig at dere planlegger en fremtid i Norge. :D T har nok rett i at det er tryggere for barna å vokse opp her. Dessuten kan dere jo alltids flytte tilbake senere. Og du har helt rett i at selv om man passer vekten, så må en kunne kose seg litt i helgene. :D Ellers blir det hele fort et ork. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. mai 2005 #444 Del Skrevet 28. mai 2005 Driver og prover aa gaa ned i vekt ogsaa. Har joinet Weight Watchers...ska paa min forste weigh-in i dag kl. 12! :-? :o Du er jo SLANK! *går og føler seg enda mer feit* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2005 #445 Del Skrevet 28. mai 2005 Så koselig at dere tenker på å flytte til Norge! Hørtes kjipt ut med brann og innbrudd - jeg skjønner ikke hva som går av folk, jeg. Kan ikke alle bare være snille og krig og fred og politikk og sånn? Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #446 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei jenter, takk for hilsener! Hadde en utrolig fin helg i Sverige. For et nydelig omraade - Bohuslan. Har vaert der foer, men denne gangen var det enda penere der, synes jeg! Herlig. Vi skal definitivt flytte om tre-fire aar....Blir spennende! men ikke til Sverige, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2005 #447 Del Skrevet 31. mai 2005 Så gøy at dere hadde en flott helg! Det er dere vel unt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. juni 2005 #448 Del Skrevet 1. juni 2005 Og på lørdag kommer jeg til Skottland! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #449 Del Skrevet 2. juni 2005 Saa goey, Lunacia! Haaper vaeret skjerper seg! Skulle oenske det var ferie hele tiden, jeg. Akkurat naa hater jeg jobben. Dvs, jeg hater ikke jobben i seg selv, men jeg misliker sterkt en kollega av meg. Denne uken har det bare vaert han og jeg paa kontoret pg.a sykdom og annet, og i dag toppet det seg med beskyldninger og utskjelling. Veldig ubehagelig, har aldri paa noen annen arbeidsplass opplevd noe i naerheten. Jeg og kollegaen min samarbeidet om aa skrive en artikkel, men han oppfoerte seg utrlig merkelig. Alt skal skje paa nanosekundet, og han stiller spoersmaal ustanselig. Da svarer jeg etterhvert litt skarpt tilbake noe saant som "hvis du kan gi meg fem minutter saa kan jeg gi deg sitatene," men det var ikke godt nok for ham. Til slutt sa han at han syntes jeg var veldig vanskelig aa samarbeide med! :o :-( Har aldri hoert det foer fra noen noensinne! I tillegg tok jeg visst ikke kritikk noe saerlig bra! :o :o Det endte med at han unnskyldte seg, han sa han syntes jeg var flink og at han alltid likte aa lese det jeg skrev...litt sent, men jeg godtok unnskyldningen hans. Vi sitter tross alt ved siden av hverandre og vi kan ikke vaere uvenner, da blir det umulig aa jobbe der. Men jeg ble jamen sjokkert over oppfoerselen hans. Over til noe annet - haaper ikke du foler du er tjukk pg.a meg, Lunacia! Jeg har/hadde lagt paa meg fire kilo siden i fjor, og de satt/sitter paa rumpe, mage og laar...trengte motivasjon til aa bli sunnere, og det faar jeg paa WW! Har nettopp trent, og ogsaa unnet meg en indiansk hodemassasje. Herlig. Naa blir jeg hentet om 15 minutter av min kjaere. Skal bli deilig aa faa "offloadet" litt paa ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2005 #450 Del Skrevet 2. juni 2005 :trøste: Jammen ikke greit å være deg bestandig, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #451 Del Skrevet 3. juni 2005 Det gaar bedre i dag, heldigvis. Men i gaarkveld var jeg skikkelig deppa, og det gikk som vanlig utover den jeg er mest glad i. Jeg kjoerte kjempedaarlig paa vei hjem, og hadde to nesten-kraesj! Men utpaa kvelden folte jge meg bedre. Vi lagde to cd'er med bilder fra vaart foerste aar som gift, og sendte til svigersene og mamma og pappa. Med musikk til - Zero Seven - er det et artig slideshow som de kan se paa tv! I dag var jeg paa Weight Watchers - og jeg hadde gaatt ned 2 kilo siden forrige uke! Herlig. T skjonte det ikke helt. Han mener vi spiser saa mye god mat for tiden! Hi hi! Naa er det snart helg. Gleder meg. Blir isdans paa sondag (en ny hobby) og middag hos et nabopar sondag kveld. Men i kveld og i morgen skal vi ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juni 2005 #452 Del Skrevet 3. juni 2005 Håper vi sees til uka! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #453 Del Skrevet 7. juni 2005 Haaper du koser deg paa Skottlandtur, Lunacia! Selv falt jeg og mannen min veldig for Sverige da vi var der. Saa idyllisk og fredelig...tror vi har faatt Skottland litt i vrangstrupen akkurat naa, men vi skal jo gjoere det beste ut av det de aarene vi er her. T fortalte soesteren sin om planene vaare her forleden. Hun virket litt snurt...skjoente liksom ikke hvorfor vi har lyst til aa flytte til Norge, og ikke til Kent hvor hun og resten av familien til T bor. Hallo! Jeg er jo norsk, da! Ikke saa rart at jeg har lyst til aa komme tilbake dit jeg er oppvokst etter noen aar, vel! T er utrolig ivrig paa aa laere norsk for tiden...han begynne aa bli ganske flink, faktisk! Artig. Nei, jeg maa visst jobbe litt, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2005 #454 Del Skrevet 7. juni 2005 Bare innom for å gi en Synes du er flink med WW. Og er imponert over T som jobber godt med norsken. Norsk er jammen meg ikke lett for en utenlandsfra å lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #455 Del Skrevet 9. juni 2005 Gjesp, naa er jeg trett! Har ikke sovet saa mye i det siste...zzz... I gaar kveld var vi paa en utrolig gripende konsert. Vi saa African Children's Choir: http://www.africanchildrenschoir.com/ opptre her i Edinburgh. De var kjempeflinke til aa synge og danse, og saa utrolig fulle av livsmot og glede, selv om alle var foreldreloese. Jobben har vaert stress i det siste. Artig, men jeg har altfor mye aa gjoere for tiden. Skulle oenske det var halv stilling...men det gaar nok ikke, dessverre. Natti natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juni 2005 #456 Del Skrevet 10. juni 2005 Ikke greit med for mye å gjøre. Men kjenner jeg deg rett, så klarer du nok det kjempefint. Du er jo så flink. :D Hørtes koselig ut med konsert. Alltid hyggelig å høre på flinke barn. Litt spesielt sikkert, siden de var foreldreløse. Da er det godt å se at noen tar seg av dem, og gir dem noe positivt å holde på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. juni 2005 #457 Del Skrevet 11. juni 2005 Synd jeg ikke fikk truffet deg mens jeg var over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2005 #458 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei på deg, Pelkemor Håper du har hatt en fin helg og at den nye uka vil bringe deg sol og varme. Klem fra Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #459 Del Skrevet 14. juni 2005 Lunacia: Ja, tiden strakk dessverre ikke til! Haaper du koste deg likevel! Tex: takk takk! Hadde en fin-fin helg, med mye sport (tennis, sykling og kunstloep) og faktisk solskinn! Naa er jeg i London. Er litt trett, men jeg har planer om aa legge meg tidlig i kveld... Ellers gleder jeg meg til bryllup til helgen! Blir litt rart aa se noen andre gifte seg, nesten ett aar etter oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #460 Del Skrevet 17. juni 2005 Tilbake i Skottland. Og snart helg. Herlig! T og jeg har diskutert Norge litt mer. Vi har tenkt til aa leie hus i de foerste aarene, fordi vi ikke har lyst til aa selge leiligheten her borte med tap. Vi har mistanke om at vi ikke faar det vi betalte for den, hvertfall ikke paa kort sikt, saa det kan loenne seg aa vente til markedet er bedre og omraadet vi bor i har faatt restauranter pog butikker etc. Gleder meg allerede....har lyst paa et koselig trehus med stor hage med epletraer og hengekoeye. Skal ha masse roser og dyrke jordbaer, rips og gulroetter. Og selvsagt ha en hund! Derfor maa vi bo i naerheten av mark/skog/strand, saa vi kan gaa paa lange turer med den. Har lyst til aa bo i Asker eller Baerum, eller evt. Lier (der er det jo litt billigere) - i passe avstand til byen men likevel landlig. Hvor mye koster det aa leie et slikt hus, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg