Bokalven Skrevet 9. mai 2005 #421 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei vennen! Noen dager du er mindre opptatt enn andre i løpet av uka. Sitter og lurer på hvilken av dagene jeg drar opp til Edinburgh... Tror det er planer om tur til Glasgow også, hørte rykter om at jeg var ønsket der. De har sånn gothpubkveldting (dvs. venner som samles på pub) en gang i uka, tror jeg, men jeg vet ikke helt hva planene er. Gleder meg uansett til å besøke mine kjære venner, inkl. katten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #422 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei Lunacia! Er stort sett like opptatt hver dag! Slutter paa jobben saann i halv fem-tiden, men drar som regel hjem med T i halv seks-tiden. Men vi kan jo moetes en lunsj? Linn 3C: Gratukerer med nyheten!! Var det planlagt (sorry om det virker frekt aa spoerre!! :oops: ). Seroxata: Hei paa deg! Naa skal jeg snart hjem for aa se Ceasar, spise polse i lompe og gaa tur med vofsen. Jeg hjalp mamma med aa klippe ham i gaar, han ble saa fin atte! Endelig kan han se ordentlig, og vi kan se de skjoenne oynene hans! Ha en fin kveld, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. mai 2005 #423 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, det var vel i grunnen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibs Skrevet 10. mai 2005 #424 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har vært her inne og lest litt og ville legge igjen en hilsen på veien ut. Fin bok du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #425 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei V! Takk for besoket! Sitter naa paa jobben og kjeder meg. Er ikke saa mye aa gjoere akkurat naa. Var paa shopping i lunsjen. Ble en lys smaragdgroenn bukse samt en soet naturhvit strikketopp fra Lindex, pluss et par sko paa salg. Gleder meg til aa bruke dem! Skal paa galleriaapning i kveld, blir koselig. Maa huske aa kjope blomster. Ellers er jeg blitt veldig flink til aa spise sunt og mindre! Blir ikke saa innmari mye trim, men gaar jo i lunsjen og paa tur med hunden paa kvelden. Naa gleder jeg meg til aa ta meg bra ut i bikini! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. mai 2005 #426 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei Lunacia! Er stort sett like opptatt hver dag! Slutter paa jobben saann i halv fem-tiden, men drar som regel hjem med T i halv seks-tiden. Men vi kan jo moetes en lunsj? Det er selvsagt en mulighet. Vi får kome nærmere tilbake til saken når jeg vet mer. Og du har fortsatt ikke mobiltelefon? (Jeg har samme nummer som i fjor). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #427 Del Skrevet 13. mai 2005 Jo da, mobil har jeg! Skal sende deg en pm etterhvert, jeg! I kveld blir det foerst hjem fra jobben (sukk, har jeg ennaa ikke kommet meg avgaarde! :-? ), middag og saa ta en kaffe med en venninne i kveld. Kaffeavtale i morgen ogsaa, med en annen venninne jeg ikke har sett siden bryllupet! Har vaert en hektis dag paa jobben. Fikk 30 (!) mailer av en av sjefene mine paa jobben! Ble nesten litt slitsomt, gitt! Men han er hyggelig, da. Nei, naa maa jeg stikke. Forresten skal jeg besoke mormoren min i helgen. Hun ligger dessverre paa sykehuset med laarbensbrudd og infeksjon. Det ser ikke bra ut...trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mai 2005 #428 Del Skrevet 14. mai 2005 Håper det går bra med mormoren din! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mai 2005 #429 Del Skrevet 14. mai 2005 Uff. Så trist med mormoren din. Håper hun blir fort frisk. Eller ville jeg bare ønske deg en fin 17.mai. Jeg må nesten si det nå, siden jeg reiser til Libanon i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mai 2005 Forfatter #430 Del Skrevet 14. mai 2005 Tusen takk for hilsener! Det er ikke så dårlig stelt med mormor likvel. Dvs, hun ligger fortsatt på sykehuset, men hun var i godt humør og infeksjonsverdiene i blodet er bedre. Ellers var det er herlig dag i dag! Strålende sol. Dro på joggetur i over en halvtime i dag morges med vofsen, ogf etter en dusj dro jeg til sentrum (ikke Oslo sentrum, men Bekkestua!) og møtte en gammel venninne. Tenk, hun har fått seg hund! Ble litt misunnelig! Så shoppet jeg litt (igjen...denne uken har jeg kjøpt meg 1 par sko, 1 par bukser og tre topper! :oops: :o ). Så til Kongsberg med mamma for å besøke mormor. Koselig å bare være på tur med mamma, vi fikk snakket om løst og fast slik man gjør når man har masse tid til rådighet. I kveld skal jeg bare væer hjemme. Skal hjelpe broren min med å velge studium, det er ikke lett...Han vil gjerne til utlandet, kanskje Skottland. Blir koselig å ha ham der, da. Snakket med T i sted også. Han har fullt program, så det virket ikke som han savnet meg altfor mye...men han sa han gledet seg til å se meg, og det gjør jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mai 2005 #431 Del Skrevet 14. mai 2005 Så bra at mormora di er på bedringens vei. :D Det var koselig å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. mai 2005 #432 Del Skrevet 15. mai 2005 Tusen takk for hilsener! Det er ikke så dårlig stelt med mormor likvel. Dvs, hun ligger fortsatt på sykehuset, men hun var i godt humør og infeksjonsverdiene i blodet er bedre. *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #433 Del Skrevet 17. mai 2005 Gratulerer med dagen alle sammen! Naa ar vi feiret paa kontoret med hjemmelaget 17. mai-kake, sitter naa her i bunad og gleder meg til tog om en time! Deretter skal jeg til konsulatet paa fest. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 17. mai 2005 #434 Del Skrevet 17. mai 2005 Ha en fin 17. mai! Her i Kbnh er det også tog, men jeg hadde ikke mulighet for å være med. Men i kveld skal jeg møtes med noen andre nordmenn, så da blir det litt feiring. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2005 #435 Del Skrevet 18. mai 2005 Så fint at mormoren din er bedre! Håper du hadde en fin 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. mai 2005 #436 Del Skrevet 18. mai 2005 heihei! håper du hadde en flott 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. mai 2005 #437 Del Skrevet 18. mai 2005 No er det neimen ikkje lenge igjen til eg står brud. - Innom for ein liten pause frå alt bryllupsjaget.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mai 2005 #438 Del Skrevet 24. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. mai 2005 #439 Del Skrevet 24. mai 2005 Under to uker til jeg er i Skottland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #440 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei og haa! Lenge siden sist! Takk for hilsener! Mye har skjedd siden sist. Det verste hendte natt til mandag. Vi vaaaknet av brannalarm klokken kvart paa tre, sto opp og kikket ut i gangen - royk og en forferdelig lukt av brent gummi. Vi lop ned trappene og der kom etterhvert alle i blokken og vi samlet oss utenfor huset. En bil var fullstendig overtent i garasjen, som er i kjelleretasjen. To andre biler var skadet, og en sykkel var borte (min, dessverre). Noen j#####vlige vandaler har altsaa brutt seg inn - for femte gang paa ett aar, men denne gangen mye mer alvorlig da... Vi sto ute i nesten to timer, mens syv brannbiler slukket brannen og politiet snakket med vitner. Saa var det innbrudd natt til torsdag ogsaa....syv biler hadde faatt knust ruter....men naa skal sikkerheten skjerpes! Alle i blokken har gaaatt sammen og vi skal forlange overvaakningskamera samt bedre laaser paa inngangsdoerene. Ellers er alt bra! Har vaert utrolig travelt paa jobben, med flere store artikler som skulle skrives. Naa gleder jeg meg til Sverigetur! Vi skal bo paa http://www.ramsvik.nu - i en liten altanstuga! Skal paa Liseberg, til Gamla Stan i Goteborg og besoke Smogen og andre kyststeder...blir kos, med sjomat og romantikk og kanskje litt bading? Driver og prover aa gaa ned i vekt ogsaa. Har joinet Weight Watchers...ska paa min forste weigh-in i dag kl. 12! :-? Ha en god helg alle sammen! Haaper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg