Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #401 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei vennen! Haaper du ogsaa hadde en fin soendag! Er eneste person paa kontoret i dag. Har noen kolleger i London som er paa jobb, men det er lite aa gjoere. Det er Bank Holiday i dag, nemlig. Har tenkt aa trene i lunsjen. Det er litt ork, men verdt det! Skeiet litt ut i helgen, men naa er jeg tilbake paa knekkebrod-opplegget mitt! Noen her som har vaert i Goteborg i det siste? Tips mottas med takk (hotell, restauranter, severdigheter, strender...). Vi skal en tur i slutten av mai, nemlig. Men foerst skal jeg til Norge. Drar paa loerdag. Er litt babysyk ogsaa for tiden. Selv om jeg tror vi faar hund foerst! Kan jo vaere god trening! Men hva slags hund? Irsk setter, bearded collie, portugisisk vannspaniel, kongepuddel, fox terrier, airedale terrier, soft coated wheaten terrier, flat coated retriever....det er saa mange nydelige aa velge mellom! Selv kunne jeg godt hatt en litt mindre hund, men T er typisk mann i saa maate og vil helst ikke ha en altfor pinglete en.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #402 Del Skrevet 2. mai 2005 Aesj. Jeg tror jeg avlyser medlemsskapet paa treningssenteret. Synes det er saa uinspirerende aa trene der. Det er digert der, har alle mulige tilbud, men jeg gidder rett og slett ikke. Dro dit i dag, men da jeg begynte aa trene paa crosstraineren merket jeg at jeg kjedet meg noe voldsomt. Liker egentlig best aa trene hjemme med dvd/video, i en morsom gruppe (passer aldri med mine lunsjpauser) eller aa sykle, gaa spille tennis eller svoemme ute. Kanskje jeg skal begynne aa jogge en tur i lunsjen isteden? Problemet er vel at jeg liker ikke aa jogger heller.... Nei, naa vet jeg rett og slett ikke hva som er lurest. Tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mai 2005 #403 Del Skrevet 2. mai 2005 Angående hund. Hvorfor ikke prøve rasevelgeren på www.canis.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #404 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei du. Det har jeg faktisk gjort - og endte opp med Soft Coated Wheaten Terrier. Egentlig en av yndlingsrasene mine. Men T liker den ikke saa godt...synes den ser for haarete ut! Hvis jeg viste ham et eksemplar som er klippet tror jeg han ville falt helt...Faar prove aa finne et bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mai 2005 #405 Del Skrevet 2. mai 2005 Her: http://kennelhonanna.com/ny_side_39.htm har de mange fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mai 2005 #406 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei vennen! Lenge siden jeg var innom her nå... Det skjer så mye hele tiden... Men, om én måned reiser jeg på ferie.... TIL SKOTTLAND! :D Gjett om jeg gleder meg! Skal være der 4. - 11. juni. Kommer til å ha fryktelig lite penger, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #407 Del Skrevet 5. mai 2005 Si ifra hvis du kommer til hovedstaden, da! Hjelp, i kveld skal jeg dekke valgresultatet i Skottland. Skal intervjue en meget kjent person....toer ikke helt si hvem! Jeg kommer til aa vaere utrolig nervoes og foele meg som den nybegynneren midt blant BBC- og andre journalister! Noen ganger tror jeg at jeg har hovedrollen i den filmen med Michelle Pfeiffer der hun er tv reporter....jeg blir kastet inn i mye rart for tiden! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. mai 2005 #408 Del Skrevet 5. mai 2005 Oi! Så spennende. :D Skjønner at du er spent og litt nervøs for dette. Men du får se det på denne måten: Du hadde ikke fått jobben hvis de over deg ikke mente du var dyktig nok, og hadde de rette egenskapene for å ta jobben. Selvfølgelig er det mange med masse erfaring rundt deg, men du er ung og holder på å bygge opp dine erfaringer. Og det å være ung kan jo være positivt. Du ser gjerne ting på en annen måte enn de som er grodd fast i sitt eget vanemønster. Jeg ønsker deg uansett masse lykke til! Dette kommer du til å klare kjempefint, for jeg vet at du er flink. :D Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #409 Del Skrevet 5. mai 2005 Takk, Saeria! Koselige ord jeg skal ta med meg i kveld. :klem2: Naa skal jeg kle paa meg ( :oops: ) og derettter spise litt lunsj...pasta med butternut squash og rucolapesto....nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. mai 2005 #410 Del Skrevet 5. mai 2005 Si ifra hvis du kommer til hovedstaden, da! Åh, men det gjør jeg helt sikkert. Kan ikke forestille meg noe annet. Kan ikke dra til Skottland og IKKE ta turen innom min favorittby, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #411 Del Skrevet 6. mai 2005 Har nettopp staatt opp og spist frokost. Ble sent i natt, ja...var hjemme klokken tre. Gaarsdagen var baade kjedelig (mye venting), skummel (kjente ingen der) og interessant (snakket med mange mennesker, fikk intervjuet han jeg var der for aa skrive om og sendt avgaarde sitater til London). Artig aa oppleve en britisk valgkamp paa naert hold! Selv om jeg ikke faar stemme her borte...ja ja. Kanskje det gjoer meg mer objektiv som journalist? Naa maa jeg se og komme meg paa jobb. Fikk lov til aa komme sent paa kontoret, saa jeg fikk sovet ut, heldigvis! I morgen tidlig baerer det avgaarde til Norge. Gleder meg! T er i London paa konferanse. Paa soendag skal han moete soesteren sin...hun har stelt i stand mye tull i det siste. Krever at moren skal pensjonere seg, bl.a. Ogsaa liker hun visst ikke at Ts foreldre kom og besokte oss i fire dager for noen uker siden....de kommer paa besok ca. 1 gang i aaret. De besoker henne minst en gang i maaneden....merkelig menneske aa bli opproert for noe slikt. T har faatt forfremmelse! Naa har han et mye stoerre ansvarsomraade...blir mer jobbing paa ham, og sikkert litt stress. Men han er saa flink at jeg tror det skal gaa bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. mai 2005 #412 Del Skrevet 6. mai 2005 Høres spennende ut å oppleve valgkampen der borte på nært hold! Og jeg er sikker på at du gjør en super jobb! Hun søsteren høres ikke riktig nagla ut. *rister oppgitt på hodet* T har faatt forfremmelse! Naa har han et mye stoerre ansvarsomraade...blir mer jobbing paa ham' date=' og sikkert litt stress. Men han er saa flink at jeg tror det skal gaa bra![/quote'] Åh, så deilig da! Det må være en stor lettelse! Og så fint at han får igjen for det han har slitt med! Det var en god nyhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #413 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei igjen, Lunacia! Koselig at du stakk innom! Ja, deilig for T med mer ansvar paa jobben. Han er utrolig flink med det han driver med... Jeg, derimot, synes ikke jeg er noe saerlig flink for tiden. Dvs., jeg gjoer saa godt jeg kan, men jeg synes ikke jeg faar saa mye anerkjennelse...snart er det halvtaars-evaluering ogsaa, og jeg haaper det gaar bra. Kanskje jeg bare er litt paranoid og halv-deppa... :veldigsur: Naa summer American Idol i bakgrunnen, ikke at jeg folger med paa det egentlig. Er ganske kjedelig her naar T er borte. Er ikke noe saerlig flink til aa motivere meg selv, faktisk. Nei, jeg faar vel pakke litt. Skal tidlig opp i morgen. Blir kos aa se familien, da! Ha en god helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mai 2005 #414 Del Skrevet 7. mai 2005 Familie kan være no herk innimellom. Synd at det skal være slik. Er hvertfall kjempehyggelig å høre at T har blitt forfremmet! Det fortjrente han. Han har jo lagt ned mye innsats og vilje i jobben sin. Masse gratulasjoner til han. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 7. mai 2005 #415 Del Skrevet 7. mai 2005 hei! Nå har jeg akkurat lest gjennom hele dagboken din:D Den fenget meg sånn at jeg ikke kunne la være, hehe! Misunner deg som bor i Skottland! har alltid vært dypt fascinert av landet, og alltid drømt om å ta en rideferie der! Ser du og er et hestemenneske:) har hest selv, en kaldblodshoppe... Jeg kunne nok på mange måter ha trivdes med ditt liv, fått reise til london og greier.. :D Ha en flott helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #416 Del Skrevet 8. mai 2005 Oi, hele dagboken! Imponerende! Jo da, liker livet mitt jeg også! Men nå ble jeg nysgjerrig på ditt...har du dagbok?! Endelig "hjemme hjemme". I motsetning til hjemme i Skottland. Var rimelig utkjørt da jeg kom frem i går. Pappa og broren min hentet meg på flyplassen. Vi kjøorte hjem naboenes mor/svigermor/bestemor også! En hyggelig dame som reiste på samme fly som meg. Fikk meg en overraskelse da jeg så henne! Fikk deilig middag i går - steinbit med brokkoli, reker, poteter og hollandaise, samt galiamelon (tror jeg det var) til dessert. Så gikk vi tur med verdens mest bamsete hund.... I dag var vi en tur i byen og hilste på en venninne av meg som skal åpne galleri på onsdag. Hele familien hjalp til, ser ut som det blir alle tiders. Gleder meg til åpningen! Ellers fant jeg ut at jeg skal jobbe i den bygningen som er med i Hotel Cæsar!! De to gule husene som vises utenfra. Gleder meg til å treffe mine norske kolleger i morgen! Har lyst til å ringe T, og høre hvordan det gikk hos søsteren. Håper alt gikk fredelig for seg.... Ellers takker jeg på Ts vegne for alle gratulasjoner! Ha en fin søndagskveld! Ahh...deilg med bredbånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #417 Del Skrevet 8. mai 2005 Jo, Seroxata har dagbok! Fikk ikke lest hele, da...var nesten som å lese om meg selv for noen år siden (leeeenge siden, faktisk!). Jeg snakket med T isted, han var på mobilen og linjen var dårlig, så det var litt frustrerende. Han hadde fått kjeft av faren sin for å spille piano midt på natten...skjønner faren hans godt jeg, T klunker nemlig i vei med en elefants styrke! Nå gleder jeg meg til middag med kylling og villris og pannacotta med markjorbær med basilikum til desesert!! Mamma er verdens beste kokk! Har forresten funnet ut at jeg vil bli konditor dersom jeg av en eller anne grunn omskolerer meg i fremtiden. I mellomtiden er finansjournalistikk greit! Må begynne å planlegge Sverigeturen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #418 Del Skrevet 8. mai 2005 Snakket ordentlig med T isted. Vi ble enige om å begynne prøving om 2,5 år. Vi liker å planlegge! Akkurat nå har vi det bra som vi har det, men jeg vil ikke vente altfor lenge heller... Favorittjentenavnet til T er Anne Lise. Stavet Annelise. Det er uvanlig i Storbritannia, men ikke så spennende her i Norge. Vi får se. Det er så mange navn jeg foretrekker fremfor det, men innen det er aktuelt kan det jo hende han har skiftet mening! Nei, jeg får vel legge meg. Skal tidlig, men ikke grytidlig, opp i morgen. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 9. mai 2005 #419 Del Skrevet 9. mai 2005 hehe, så du fant dagboka mi ja:D *humre* den er som sagt, full av tull konditor virker jo kjempegøy! kunne få lov til å leke seg litt med mat, og lage fine ting må jo være en koselig ting:D nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. mai 2005 #420 Del Skrevet 9. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg