apple Skrevet 15. februar 2005 #321 Del Skrevet 15. februar 2005 Sjokolade er bare SÅ godt! Håpar hovudverken ikkje plagar deg for mykje. Slikt er irriterande. Ha ein fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 16. februar 2005 #322 Del Skrevet 16. februar 2005 takk for tips, lunacia og Popelka Håper vi har råd til å reise i august, da det er military tattoo :-) Sjokolade er nyyyyyydelig! Håper hodepinen er blitt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #323 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei igjen Oktavia - det gaar ikke noen direkte rute til Edinburgh fra Oslo, saa hvis jeg var deg ville jeg provd Ryanair fra Torp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 19. februar 2005 God morgen...eller god ettermiddag, er det vel! T og jeg har vaert late i dag, sett paa opptak av Simpsons og spist roekelaks...Stakkars T var litt hung over i dag, han drakk litt for mye whisky i gaar! Vi hadde midddagsselskap - to vennepar, et av dem med den nydeligste ungen jeg har sett paa en stund! Hun satt og pludret i vognen sin hele kvelden, sovnet ikke foer klokken 12 om natten! De ble helt til halv to, da var jeg rimelig troett. I kveld skal vi paa teaterpremiere, fikk billetter gjennom jobben. Vi faar dresse oss opp litt, vet ikke helt hva jeg skal ifoere meg ennaa... I morgen tidlig er det ridning, haaper det blir litt sprang! Naa skal jeg sende en mail til noen norsk-amerikanere som nettopp er flyttet til et hus like ved oss. Tenkte aa invitere dem med paa norsk gudstjeneste i morgen. Ha en god helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. februar 2005 #325 Del Skrevet 19. februar 2005 Kos dere! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 20. februar 2005 #326 Del Skrevet 20. februar 2005 Håper dere hadde en fin ridetur! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. februar 2005 #327 Del Skrevet 20. februar 2005 God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. februar 2005 #328 Del Skrevet 20. februar 2005 Naa skal jeg sende en mail til noen norsk-amerikanere som nettopp er flyttet til et hus like ved oss. Tenkte aa invitere dem med paa norsk gudstjeneste i morgen. Du vet at de er kristne? Selv hadde jeg nok reagert negativt på å bli bedt i gudstjeneste, siden jeg er paganist. Men er de kristne er det jo selvsagt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 20. februar 2005 Ingen fare - vi moette dem i kirken forrige soendag! Haaper dere har hatt en god helg alle sammen - og takk for hyggelige hilsener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 20. februar 2005 #330 Del Skrevet 20. februar 2005 Du vet at de er kristne? Selv hadde jeg nok reagert negativt på å bli bedt i gudstjeneste, siden jeg er paganist. Men er de kristne er det jo selvsagt greit. Er ikke det bare å takke pent nei, og være glad for å være påtenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #331 Del Skrevet 27. februar 2005 Melk - hei! Ja, saann hadde jeg ogsaa tenkt! Er ikke saa mye paa kg for tiden fordi vi ikke har bredbaand. Det tar hundre aar aa manoevrere seg rundt her... Ellers er alt bra. Var i London forrige uke, jobbet to dager. Begynte kl. 5 begge dager og var totalvrak da jeg kom hjem...Men jeg fikk veldig bra tilbakemeldinger fra div. redaktoerer, saa jeg faar bare staa paa! Ellers ser det ut som T kan miste jobben. Meget mulig avdelingen hans blir lagt ned til neste aar. Han har et intervju i morgen, haaper han faar jobben. I kveld skal vi se slutten av "Heftig og begeistret" - interessant, men merkelig film! Fikk ikke sett den da den gikk paa kino, men jeg har laant den paa dvd. Naa vil T ha dataen, saa jeg faar se og bli ferdig! Stor klem til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. februar 2005 #332 Del Skrevet 27. februar 2005 Ja, det var det jeg visste. Du er en driftig ung dame. Synd med jobben til T. Håper virkelig at han får den jobben han skal bli intervjuet til. Unner dere alt det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 28. februar 2005 Takk for koselige ord, Saeria! T var paa intervju i dag. Det gikk kjempebra! Tror han faar jobben. Det blir mer ansvar og lengre dager for ham, men ogsaa spennende med nye utfordriner. hvis han faar jobben faar han 3 mnd fri (med betaling) fra jobben han er i naa! Men foerst skal han til Soer-Afrika i neste uke, og faa bonusen sin. Jeg skal ogsaa ut og reise igjen. London naa ogsaa - neste uke. Skal jobbe tidlig-skiftet, fra 5 til 2, og gruer meg litt til aa staa opp saa tidlig. Helgen etterpaa skal jeg vaere hos svigersene, og ri paa loerdagen paa en diiiger hest som er verdens snilleste! Ellers har vi faatt oss broedbakemaskin. Blir kjempegodt broed med minimum arbeid....Her borte er ikke kjoepebroedet noe saerlig, saa det er ekstra deilig aa nyte ferskt broed MED skorpe! Begynner aa glede meg til paasken gitt. Skal gaa i tre dager paa Hardangervidda, fra hytte til hytte. Har ikke hoert noe fra bestevenninnen min ennaa, saa jeg regner med at hun ikke blir med. :veldigsur: Naa skal jeg bake et broed - setter timeren paa i morgen tidlig saa jeg faar godt broed til frokost! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #334 Del Skrevet 28. februar 2005 Takk for koselige ord, Saeria! T var paa intervju i dag. Det gikk kjempebra! Tror han faar jobben. Det blir mer ansvar og lengre dager for ham, men ogsaa spennende med nye utfordriner. hvis han faar jobben faar han 3 mnd fri (med betaling) fra jobben han er i naa! Men foerst skal han til Soer-Afrika i neste uke, og faa bonusen sin. Jeg skal ogsaa ut og reise igjen. London naa ogsaa - neste uke. Skal jobbe tidlig-skiftet, fra 5 til 2, og gruer meg litt til aa staa opp saa tidlig. Helgen etterpaa skal jeg vaere hos svigersene, og ri paa loerdagen paa en diiiger hest som er verdens snilleste! Ellers har vi faatt oss broedbakemaskin. Blir kjempegodt broed med minimum arbeid....Her borte er ikke kjoepebroedet noe saerlig, saa det er ekstra deilig aa nyte ferskt broed MED skorpe! Begynner aa glede meg til paasken gitt. Skal gaa i tre dager paa Hardangervidda, fra hytte til hytte. Har ikke hoert noe fra bestevenninnen min ennaa, saa jeg regner med at hun ikke blir med. :veldigsur: Naa skal jeg bake et broed - setter timeren paa i morgen tidlig saa jeg faar godt broed til frokost! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. februar 2005 #335 Del Skrevet 28. februar 2005 Så bra at det gikk flott på intervjuet! :D Håper han får jobben. Så det blir tidlig opp å stå på deg...men det går nok bra kjenner jeg deg. Gøy å reise i jobben, eller blir det bare slitsomt? Ønsker deg en fin uke, Popelka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 1. mars 2005 #336 Del Skrevet 1. mars 2005 Så kjekt med positive tilbakemeldingar på jobben - det hjelper nok på motivasjonen til å stå grytidleg opp og jobbe lange dagar...? Kjekt at det gjekk fint på T sitt intervju - kryssar fingrane for at han får jobben! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. mars 2005 #337 Del Skrevet 3. mars 2005 Så bra at det gikk bra på intervjuet! Håper han får jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #338 Del Skrevet 10. mars 2005 Han fikk ikke jobben! :-( Det var to kandidater som var bedre stilt, dessverre. Men han har heldigvis den gamle jobben enda. Det eneste som er bra hvis han mister den er at han faar en del penger utbetalt. Men jeg vil ikke at han skal gaa gjennom det aa bli arbeidsledig en gang til - forrige gang var han arbeidsledig i 9 maaneder og han ble ganske deppa underveis... Naa er han i Soer-Afrika, med jobben, og jeg er i London og jobber. Har jobbet tre nattevakter og en tidligvakt - en tidligvakt til (fra 5 om morgenen...) og saa skal jeg til svigersene i Kent. Blir koselig aa se dem, og saa skal jeg paa ridetur baade loerdag og soendag, det blir goey! Ellers er jeg litt lei av aa reise ned hit. Selv om jeg bor paa femstjerners hotell og reiser business-klasse, saa er det litt ensomt. I gaar hadde jeg en bedre lunsj med meg selv og en bok, med et glass vin og deilig dessert, men det foeltes litt rart. Traff en venninne etterpaa da, men plutselig foeles det som vi ikke har saa mye til felles. Hun jobber i butikk i London og har saavidt penger til aa betale husleie - da vi skulle spise middag hadde hun saavidt raad til noe som helst. Jeg kjopte vin og god pizza, men tror hun synes det er litt pinlig aa ikke ha penger. Kjaeresten hennes jobber her og der og bor hos moren sin, saa hun har ikke saa mye haap om aa slaa seg ordentlig til ro med Volvo og stakittgjerde med det foerste heller....Ikke det at hun nodvendigvis vil det, men jeg vet hun er frustrert over at hun ikke har en bedre betalt og mer utfordrende jobb...og at kjaeresten ikke har fridd ennaa. Han er over 30, saa personlig mener jeg han burde faa ut fingeren! Han er ellers veldig hyggelig, smart og kjekk. Ja ja. Man skal jo ikke bare tenke paa det materielle, men aa ha nok penger er jo ganske deilig. Bare man ikke blir shoppegal, som meg! :-? Nei, jeg maa gaa naa - laaner pc'en i resepsjonen paa hotellet! Tror jeg skal gaa og bestille litt sushi paa roomservicen og se paa tv. Skal opp tidlig i morgen...gjesp... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #339 Del Skrevet 12. mars 2005 Så dumt at han ikke fikk den jobben, da..... Lykke til i neste runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. mars 2005 #340 Del Skrevet 13. mars 2005 Synd han ikke fikk den jobben. Du har ikke venner i London du kan treffe, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg