AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei! For litt over en uke siden opererte jeg ut blindtarmen ved hjelp av kikkhullskirurgi. Jeg vet at det kan ta litt tid å komme seg 100% og jeg er i relativt grei form, men jeg lurer på om noen andre her har operert det samme og kan fortelle hvor dere hadde vondt etterpå? Jeg er selvfølgelig øm i sårene og på høyre side av magen, men jeg har også "stikkende" eller sviende smerter i høyre hofte og rundt på ryggen. Alt sitter altså på høyre side. Vet ikke om det kanskje kommer av nerver eller ett eller annet eller om det er vanlig? Er smerten i hofte/baksiden på ryggen som plager meg mest. Takk for svar ! Anonymous poster hash: 8aaaa...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei! Har hatt kikkehullskirurgi, og hadde smerter av forskjellige slag etterpå, som jeg spurte andre om var normalt. Det er nesten umulig å formidle type smerter og for andre å forstå hva slags type smerter det er. Jeg spurte blant annet en sykepleier, som sa det var normalt. Og andre som hadde gått gjennom samme operasjon, som sa de hadde det samme. Men for min del var det ikke normalt, var tegn på en alvorlig komplikasjon, som ble verre av utsettelsen. Jeg hadde ikke din type smerte da. Men om du bekymrer deg, så ta kontakt med legen. Legen vet best. Anonymous poster hash: 5d5b6...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya86 Skrevet 17. desember 2014 #3 Del Skrevet 17. desember 2014 jeg hadde kikkhullskirurgi når jeg fjernet galleblæra. Hadde smerter i 4-5 dager etterpå, det sa legen var helt normalt fordi det var litt luft igjen inni der, som ville samle seg ved leveren, og at det kunne kjennes der, og også opp i skulderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei! Har hatt kikkehullskirurgi, og hadde smerter av forskjellige slag etterpå, som jeg spurte andre om var normalt. Det er nesten umulig å formidle type smerter og for andre å forstå hva slags type smerter det er. Jeg spurte blant annet en sykepleier, som sa det var normalt. Og andre som hadde gått gjennom samme operasjon, som sa de hadde det samme. Men for min del var det ikke normalt, var tegn på en alvorlig komplikasjon, som ble verre av utsettelsen. Jeg hadde ikke din type smerte da. Men om du bekymrer deg, så ta kontakt med legen. Legen vet best. Anonymous poster hash: 5d5b6...783 Takk for svar! Vet jo at det kan være veldig individuelt. Jeg skal til legen i slutten av uken så skal høre da også, selvfølgelig. Har heldigvis ikke feber eller noe i tilegg som tyder på noe farlig jeg hadde kikkhullskirurgi når jeg fjernet galleblæra. Hadde smerter i 4-5 dager etterpå, det sa legen var helt normalt fordi det var litt luft igjen inni der, som ville samle seg ved leveren, og at det kunne kjennes der, og også opp i skulderen. Hadde en del luftsmerter de første dagene ja, men nå er det nærmere 10 dager siden jeg opererte og disse smertene er ikke like og ligger som et "halvt belte" rundt livet på en måte. Er så vanskelig å forklare smerter syntes jeg. Anonymous poster hash: 8aaaa...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå