Gå til innhold

Dere veldig sjenerte menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjengjelder. For min del er det mer at jeg ikke vet helt når jeg bør gå inn for det og kanskje ikke er selvsikker nok til selv å ta initiativet til det.

Anonymkode: 00b55...2c0

Gå på et sted med ganske høyt støynivå, slik at dere må snakke med hodene tett inntil hverandre. Sitt vendt mot hverandre slik at kinnene deres kan berøre hverandre når dere prøver å snakke inn i den andres øre. Eskaler forsiktig og la kinnet møte hennes mer og mer. Når hun også begynner å legge kinnet sitt mot ditt kan du begynne å gå mot munnen. Smask. Close.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, herremann skrev:

jeg ER slik :) 
møtte ei nydelig jente nå på lørdag. fikk nr hennes og har utveksla litt mld søn og man. skal treffe ho i morra for lunch.

Hvor traff du henne?

Skrevet
Den 7/12/2016 at 18.30, Summers skrev:

Hvor traff du henne?

På byen. Jeg så en åpning og gikk bort å pratet med henne. Avtalen vi hadde på tirsdag gikk bra, skal møte ho igjen lørdag for joggetur og lunch. Fingers crossed.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 12.7.2016 at 8.15, Coronas skrev:

Blir jo kosing. Stryke hånden nedover armen og ned mot hånden (som om man vil holde i hånden) eller smyge seg inn mot brystet hans (ta på brystkassen hans)

Det er som Okapi sier, den typen hinting er forståelig. Det er som sagt at du gir ett blikk nå og da fra andre siden av rommet, har et "lurt smil", sitter og fikler med håret og generelt det jenter peleier å kalle hinting som er vanskelig å oppfatte.

Anonymkode: 00b55...2c0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...