Gå til innhold

Dere veldig sjenerte menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva hadde dere gjort om jenta ba dere ut?

Anonymous poster hash: b8e7e...237

Jeg hadde blitt veldig overrasket og glad for det :)

Anonymous poster hash: d4107...864

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men når dise sjenerte gutten rett og slett "ignorerer"alle jentene så er det jo ikke rart jenter må ta til takke med brautende mannfolk.

Det er ingen godt argument for å ikke ta sjansen på å bli kjent med den sjenerte mannen.

• Liker 3
Skrevet

Det er ingen godt argument for å ikke ta sjansen på å bli kjent med den sjenerte mannen.

Ok, ser poenget. Men hvem vil prøve å bli kjent med noen som ignorerer deg og later som om du omtrent ikke eksisterer? Jeg ville ihvertfall aldri gjort det, hva er oddsen for at det går bra liksom?

• Liker 1
Skrevet

Ok, ser poenget. Men hvem vil prøve å bli kjent med noen som ignorerer deg og later som om du omtrent ikke eksisterer? Jeg ville ihvertfall aldri gjort det, hva er oddsen for at det går bra liksom?

Og det er derfor sjenerte menn ender opp alene.. Snu den der bare at du er mann..

Anonymous poster hash: cc886...b49

• Liker 2
Skrevet

En ting er sikkert, det er meget vanskelig å vite hvor man har dere. Av og til tror man at man er likt, men plutselig tror man det motsatte. Å så blir man litt mer redd for å ikke såre dere. Jeg synes det er vanskelig guttær.

• Liker 4
Skrevet

Hehehehe :D Må le fordi jeg er ikke det grann bedre. Blir fort følelsesladd og jobber iherdig med å ikke avsløre meg, noe som fører til idiotiske situasjoner til tider. Prøver å få en streng mine og skremmer sikkert jenta :D Huff, ikke bare bare nei.

Kan du bli ekstra klumsete å?

• 1 år senere...
Skrevet

Til dere sjenerte gutter. Om dere er på date og jenta går inn for kyss og viser at hun liker dere. Gjengjelder dere kysset eller blir det bare kleint?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Coronas skrev:

Til dere sjenerte gutter. Om dere er på date og jenta går inn for kyss og viser at hun liker dere. Gjengjelder dere kysset eller blir det bare kleint?

Gjengjelder. For min del er det mer at jeg ikke vet helt når jeg bør gå inn for det og kanskje ikke er selvsikker nok til selv å ta initiativet til det.

Anonymkode: 00b55...2c0

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjengjelder. For min del er det mer at jeg ikke vet helt når jeg bør gå inn for det og kanskje ikke er selvsikker nok til selv å ta initiativet til det.

Når en dame ser deg dypt i øynene og tar på deg, er det en invitasjon til kyss, hvertfall for meg. Så det hintet tar dere ikke? Eller er dere bare usikker da?

• Liker 1
Skrevet

http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article772753.ece

Denne var bra. Jeg endte med å skremme gutten for jeg var for ivrig på date. Er nå rett fram, noe jeg skjønte han ikke var. Men jeg blir veldig utsikker på menn som ikke kan svare på eller tar litt mer initiativ til neste date. Og får "kanskje" til svar. Skal man da ta det dit hen at han ikke er interessert? Eller bare sjenert?

Skrevet

frem til tidlig 20årene var også jeg utrolig sjenert.

-rødmet
-veldig nervøs, hendene kunne riste.
-unngikk blikkontakt
-unngikk fysisk kontakt
-hjerne ble helt kake og jeg sa de dummeste og rareste ting
-tok aldri iniativ til ting
-bevisst unngikk situasjoner og personer hvis jeg ikke følte meg trygg.
-kunne gjerne takke nei til noe, selv om jeg faktisk hadde lyst. bare pga jeg var usikker.

har bevisst jobba med dette over flere år og er i dag aldri nervøs lenger. fremstår alltid som han super selvsikre og sosiale karen. heldigvis!

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, herremann skrev:

har bevisst jobba med dette over flere år og er i dag aldri nervøs lenger. fremstår alltid som han super selvsikre og sosiale karen. heldigvis!

Føler du deg slik også, eller er det kun slik du fremstår?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, herremann skrev:

frem til tidlig 20årene var også jeg utrolig sjenert.

-rødmet
-veldig nervøs, hendene kunne riste.
-unngikk blikkontakt
-unngikk fysisk kontakt
-hjerne ble helt kake og jeg sa de dummeste og rareste ting
-tok aldri iniativ til ting
-bevisst unngikk situasjoner og personer hvis jeg ikke følte meg trygg.
-kunne gjerne takke nei til noe, selv om jeg faktisk hadde lyst. bare pga jeg var usikker.

kjenner meg veldig igjen i den at hjerne ble helt kake og jeg sa de dummeste og rareste ting.. ! 

trist når man er gjør sånt i midten av 20 årene og jenter kanskje ikke forstår helt at det er fordi du overhodet ikke har peiling på følelsen man opplever for første gang i livet.. =(

Kjempe kred for at du har klart og jobbe deg i gjennom det!  

Anonymkode: 1b7cb...982

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet
1 time siden, Coronas skrev:

Som om veldig sjenerte menn er på date i det hele tatt.

Skrevet
32 minutter siden, applestories skrev:

Føler du deg slik også, eller er det kun slik du fremstår?

jeg ER slik :) 
møtte ei nydelig jente nå på lørdag. fikk nr hennes og har utveksla litt mld søn og man. skal treffe ho i morra for lunch.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 17. desember 2014 at 11.44, AnonymBruker skrev:

01214.jpg

Anonymous poster hash: 327cb...dcd

Dette går jo begge veier. Man kan jo ikke kalle en jente dum for å ikke uttrykke følelsene sine når mannen selv ikke gjør noe. Bare et blikkfang og litt rødming kan faktisk være nok til at det eskalerer videre. Personlig ville jeg aldri ha oppsøkt en mann som ignorerte meg. Jeg vet jo ikke at dette skyldes sjenanse. 

Jeg vet at dette er en gammel tråd, men jeg synes det er så synd at man skylder på den andre parten fordi man ikke gjør det bra på manne/-damefronten. Når det er sagt er det ikke noe galt å være sjenert. Det gjør det bare litt vanskeligere å finne en partner. 

Anonymkode: 10f9b...193

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Herr Heftig skrev:

Som om veldig sjenerte menn er på date i det hele tatt.

Han sa han var det. Og det virket sånn gjennom hele date'n. Eller kanskje han bare var skuffet da han møtte meg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Coronas skrev:

Når en dame ser deg dypt i øynene og tar på deg, er det en invitasjon til kyss, hvertfall for meg. Så det hintet tar dere ikke? Eller er dere bare usikker da?

Nei, såpass direkte hint er det mulig å ta, men ikke bare vage hint som å stryke på håret og slike greier som tydeligvis er ganske vanlig :P Det spørs også litt på hvilken type "ta på" man snakker om, fordi det er forskjell på å klappe noen på skulderen og på "kosing".

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, såpass direkte hint er det mulig å ta, men ikke bare vage hint som å stryke på håret og slike greier som tydeligvis er ganske vanlig :P Det spørs også litt på hvilken type "ta på" man snakker om, fordi det er forskjell på å klappe noen på skulderen og på "kosing".

Blir jo kosing. Stryke hånden nedover armen og ned mot hånden (som om man vil holde i hånden) eller smyge seg inn mot brystet hans (ta på brystkassen hans)

Skrevet

Den type hinting er jo forståelig nok. Det er 'lurt smil' som er håpløst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...