AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg har veldig mye smerter for tiden (har hatt kroniske smerter i 2 år) og jeg bruker som oftest å bare bite i meg smertene og ta noe lettere smertestillende. Ikke at det fungerer så bra. I morgen skal jeg til en lege for å spørre om jeg kan få Tramadol. Gynekolog på sykehuset sier dette er veldig bra smertestillende for meg når jeg har så vondt, men tydeligvis er han den eneste som mener det. Jeg har aldri vært avhengig av noe (utenom at jeg er veldig glad i å spise sjokolade, men begrenser meg til 1 gang i uka der også) og jeg blir også ganske dårlig av Tramadol, men akkurat nå er litt oppkast og kvalme og svimmelhet mye bedre enn slik jeg har det. Uansett er legene veldig "varsom" med å skrive ut dette til meg (har fått 1,5 pakke med tramadol på 1 år) og jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare kan tro på det jeg sier. Jeg liker ikke å ta smertestillende, men jeg har rett og slett ikke noe valg akkurat for tiden. Jeg synes det er utrolig ubehagelig at de mistenker meg for å ville ha tramadol fordi jeg er avhengig når dette ikke er tilfelle. Jeg har nå hatt smerter fra torsdag og er fortsatt hjemme og syk, så jeg føler jeg må be om smertestillende selv om jeg gruer meg.. Anonymous poster hash: 1c102...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. desember 2014 #2 Del Skrevet 16. desember 2014 Hvorfor skrev ikke gynekolog ut dette da? Ellers ber du om det du trenger. Det gjør iallfall jeg, uten at det er noe issues. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Del Skrevet 16. desember 2014 Hvorfor skrev ikke gynekolog ut dette da? Ellers ber du om det du trenger. Det gjør iallfall jeg, uten at det er noe issues. Fordi da jeg var der så hadde legen min allerede skrevet ut en pakke, så jeg trengte ikke da. En pakke tar ganske lang tid å bruke opp for meg. Ja, jeg får vel bare si hva jeg skal ha og se hva legen sier.. Anonymous poster hash: 1c102...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Del Skrevet 16. desember 2014 Bare spør, det er ingen grunn til å ikke få det så sant du ikke er misbruker, noe du tydelig ikke er. Men Tramadol bruker lang tid på å virke, bare så du er klar over det. Men det fungerer bra ja. Anonymous poster hash: 90e30...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Del Skrevet 16. desember 2014 Bare spør, det er ingen grunn til å ikke få det så sant du ikke er misbruker, noe du tydelig ikke er. Men Tramadol bruker lang tid på å virke, bare så du er klar over det. Men det fungerer bra ja. Anonymous poster hash: 90e30...92a Hos meg tar det bare ca 3 kvarter. Synes ikke det er så lenge. Anonymous poster hash: 1c102...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå