AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg har en fobi og har fått innkalling til time på dps. I brevet stod det at jeg har fått time hos en psykologspesialist. Lurer på om dette er tilfeldig, eller om de faktisk mener at en spesialist må til for å "kurere" meg? :/ Noen som vet? Anonymous poster hash: 3ba92...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 16. desember 2014 #2 Del Skrevet 16. desember 2014 Tilfeldig. Du er nok ikke så spesiell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Del Skrevet 16. desember 2014 Trodde de alle hadde tittel spesialisy jeg Anonymous poster hash: c8f27...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Del Skrevet 16. desember 2014 Ok. Jeg tror ikke at jeg er spesiell, men jeg sliter ganske hardt for tiden. Anonymous poster hash: 3ba92...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Del Skrevet 16. desember 2014 Er det virkelig tilfeldig? Tenker da at de bruker spesialister der det trengs og kanskje psykiatriske sykepleiere til folk med "mildere" saker? Anonymous poster hash: 3ba92...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Del Skrevet 16. desember 2014 Det er vel ikke verre enn at vedkommende er spesialisert innen feltet du har problemer. Hvis jeg hadde anoreksia f.eks. ville jeg mye heller gått til en psykolog som var spesialisert innen spiseforstyrrelser enn en psykiatrisk sykepleier. Ville sett på det som mer betryggende, selv om sykepleiere også kan jobben sin, og samarbeider med psykologer. Anonymous poster hash: ca292...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå