AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Del Skrevet 16. desember 2014 Dame 44år går på Ppiller fortsatt.Har nå hatt mange blødninger utenom rett tid. Vet jeg burde fått sjekket hos lege og GYN time venter jeg nå på. Men jeg går på tetracyclin tabletter og lurer på om andre har noen erfaring de vil dele med seg? Kan tablettene påvirke syklusen ? Anonymous poster hash: 85e02...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. desember 2014 #2 Del Skrevet 16. desember 2014 Det står ingenting om blødningsforstyrrelser på fekkeskatalogen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Del Skrevet 16. desember 2014 Nei, jeg fant ikke noe om det jeg heller.Tenke at hvis noen andre hadde gått på samme tabletter ,har opplevd kluss med syklus. Jeg får kanskje bare vente på legetimen Anonymous poster hash: 85e02...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Del Skrevet 16. desember 2014 Antibiotika kan hemme opptaket fra p-pillene, så vil tro hormonnivået ditt blir forstyrret og blødningene skjer Anonymous poster hash: 9fed4...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har ikke gått på tetracyklin, men annen antibiotika i kortere perioder for ørebetennelse for eksempel. Jeg gikk da ikke på p-piller samtidig, men fikk blødningsforstyrrelser. Anonymous poster hash: 6943f...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå