Gå til innhold

Vask hendene med såpe og vann fordi...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vask hendene med såpe og vann fordi Novoviruset er på full fart inn i de tusen hjem, ifølge Folkehelseinstituttet.

Novoviruset gir omgangssyke.

Anonymous poster hash: 27eb0...437

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vask hendene med såpe og vann fordi Novoviruset er på full fart inn i de tusen hjem, ifølge Folkehelseinstituttet.

Novoviruset gir omgangssyke.

Anonymous poster hash: 27eb0...437

Norovirus ikke novo.

Anonymous poster hash: f872d...abf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norovirus ikke novo.Anonymous poster hash: f872d...abf

Det er mer korrekt i våre dager å si "Norwalk-like virus", men bruken er ikke helt innarbeidet enda.

Anonymous poster hash: 1c52a...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

Jeg liker å vaske hendene mine etter å ha kommet tilbake inn i leieligheten.

Fy faen i helvete jeg var sjuk i fjor, da en nabo antagelig lufta ut leieligheten dems ut i trappeoppgangen (åpen dør som jeg måtte passere). Lukta sjuke folk lang vei, snørr og hoste. Ble sjuk i to omganger, først litt uvel, og så en helt forferdelig hoste, og dette tok 14 dager å bli ferdig med.

Dumme meg, som stoppa opp foran denne åpne døra og lurte med en gang på om det ikke lukta sjuke folk der.

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vaske hendene med såpe og vann er viktig, uansett hvilket virus som er på vei hit eller dit. Hadde folk vasket hendene sine skikkelig, hadde mye sykdom vært unngått.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er lett å unngå dette her egentlig, men folk flest er idioter. Derfor får Noroviruset fritt spillerom hvert eneste år og hver eneste vinter. Når det er sagt så er det viruset ekstra hardbarka så helt trygg er man uansett ikke. Om man først får det hus så får man bare ta det som det kommer og banne hardt innimellom slagene. Hadde sist dritten i 2012 - da ble jeg smittet av familien før det gikk det vel 10 år så vel om 8 år skal jeg vel få det neste gang om mitt skjema stemmer. :P

Anonymous poster hash: 6e711...9d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...