Sarabi Skrevet 29. juli 2004 #41 Del Skrevet 29. juli 2004 Bare fordi mange blir kalt hæstkuk der oppe betyr ikke det at de nettopp har det. Bare til etterretning. Oi...Da har jeg missforstått. FAEN! Takk for at du sir ifra Tom. Nå går jeg ikke på den smellen flere ganger... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #42 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja, faktisk! " Åååå... jeg har så stor en kuk... vil du prøve?" Så er den så --> - liten!! Æsj, at jeg har gått på den gang på gang... :-? :o :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #43 Del Skrevet 29. juli 2004 Så hvis en er mann, og vil sjekke deg opp, Saribi, holder det å reklamere for stort utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 29. juli 2004 #44 Del Skrevet 29. juli 2004 Så hvis en er mann' date= og vil sjekke deg opp, Saribi, holder det å reklamere for stort utstyr? Er det det du har fått inntrykk av? Da stemmer det nok sikkert Som sagt.. Jeg har gått på den et par ganger, men man lærer av sine feil. Så hvis en mann kommer å skryter av utstyret sitt nå: Så fnyser jeg og sier; Få se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 29. juli 2004 #45 Del Skrevet 29. juli 2004 Så hvis en er mann' date= og vil sjekke deg opp, Saribi, holder det å reklamere for stort utstyr? Jeg heter SARABI! Ikke Saribi... Eller er det et kjælenavn du har på meg uten at jeg vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 29. juli 2004 #46 Del Skrevet 29. juli 2004 Innlegget kom visst to ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #47 Del Skrevet 29. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #48 Del Skrevet 29. juli 2004 Huff... :oops: Men greit, fra nå av er det kjælenavnet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 29. juli 2004 #49 Del Skrevet 29. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #50 Del Skrevet 29. juli 2004 *kose litt på løven* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 29. juli 2004 #51 Del Skrevet 29. juli 2004 *kose litt på løven* Prrrr.... prrrr.... Mjaaaaaau..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MMI-måling Skrevet 31. juli 2004 #52 Del Skrevet 31. juli 2004 Ifølge MMI-målinger fra 2002 er penisene til menn i inkasso-bransjen små i forhold til deres brødre i alle andre bransjer! Dersom inkasso'ene har mindre utstyr enn andre menn, kan det indikere at de faktisk er dårligere elskere også. (Sjøl har jeg datet en som jobber med telefon-inkasso, og han var kjedelig i senga..) Men det var jo bare en blant manga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Les Miserables Skrevet 31. juli 2004 #53 Del Skrevet 31. juli 2004 Ja, at inkasso-mennan e dem verste..kan æ skrive under på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 31. juli 2004 #54 Del Skrevet 31. juli 2004 Ifølge MMI-målinger fra 2002 er penisene til menn i inkasso-bransjen små i forhold til deres brødre i alle andre bransjer! Gidder folk å bruke tid på å måle hvilken yrkesgruppe som har størst penis? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 31. juli 2004 #55 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg tviler på seriøsiteten til det MMI innlegget.. rett og slett. Ellers har folk for lite å gjøre her i landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 31. juli 2004 #56 Del Skrevet 31. juli 2004 He-he. Tok det ikke bokstavelig jeg heller. Syntes bare det var så tåpelig å skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seriøst dere.. Skrevet 31. juli 2004 #57 Del Skrevet 31. juli 2004 Seriøst dere, det er da uhyre viktig for oss kvinner hvor stort utstyret til mannen er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 31. juli 2004 #58 Del Skrevet 31. juli 2004 Ja.. har merket meg en markant økning av damer som har med seg målebånd på byen i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #59 Del Skrevet 31. juli 2004 Ja.. har merket meg en markant økning av damer som har med seg målebånd på byen i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kryr av målebånd Skrevet 1. august 2004 #60 Del Skrevet 1. august 2004 Ja, har merket en drastisk økning i antall kvinner som tar med målebåndet sitt i veska med ut på byen for å mål godsakan. Er ikke sikkert mennen vil like det, men treff æ på en inkassomann vil æ måle'n! :oops: Så æ e sikra ei viss kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå