AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Del Skrevet 15. desember 2014 I de siste to-tre ukene har jeg hatt litt lysebrun/brun utflod (ikke hver dag), men noen ganger i uka. Forrige gang jeg hadde mensen fikk jeg bare denne utfloden, og var redd for at jeg var gravid, så jeg tok en test og den var negativ. Jeg fikk menstruasjonen min en uke etter dette (den pleier alltid være veldig nøyaktig, men nå var den altså én uke for sen). Jeg fikk satt inn spiral (Jaydess) for 5 mnd, hvis det har noe å si. Noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan komme av? Anonymous poster hash: b90a2...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Del Skrevet 15. desember 2014 Kan jo legge til at konsistensen på utfloden er som vanlig utflod, bare at fargen er annerledes. TS Anonymous poster hash: b90a2...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Del Skrevet 15. desember 2014 Kan jo også legge til at jeg ALLTID får denne brune utfloden (og det er ikke blod) med én gang jeg går på do etter jeg har hatt sex. Dette gjelder også før jeg fikk spiralen. Han er den eneste sexpartneren jeg har hatt. Anonymous poster hash: b90a2...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Del Skrevet 15. desember 2014 Gå til gynekolog og få en undersøkelse om du er bekymret Anonymous poster hash: a77c5...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 15. desember 2014 #5 Del Skrevet 15. desember 2014 Kan jo også legge til at jeg ALLTID får denne brune utfloden (og det er ikke blod) med én gang jeg går på do etter jeg har hatt sex. Dette gjelder også før jeg fikk spiralen. Han er den eneste sexpartneren jeg har hatt. Anonymous poster hash: b90a2...c92 Det brune du ser er koagulert blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Del Skrevet 16. desember 2014 Gå til gynekolog og få en undersøkelse om du er bekymret Anonymous poster hash: a77c5...c6a Bestilte time i dag, så skal dit på fredag heldigvis. Bedre å være på den sikre siden, tenker jeg Anonymous poster hash: b90a2...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Del Skrevet 16. desember 2014 Det brune du ser er koagulert blod. Sikkert et dumt spørsmål, men hvorfor er blodet koagulert og ikke "normalt"? Og hva kan grunnen til det være? TS Anonymous poster hash: b90a2...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Del Skrevet 16. desember 2014 Du har nok bare lettblødende slimhinner, jeg ville ikke bekymret meg. Det brune er blod, ikke koagulert, bare blod. Anonymous poster hash: 1cbd4...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #9 Del Skrevet 22. desember 2014 Var hos gynekologen, og grunnen til denne brune utfloden var pga. celleforandringer. Ville bare si det i tilfellet noen andre er i samme situasjon Anonymous poster hash: b90a2...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå