AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Del Skrevet 15. desember 2014 For ca. 8 år siden gikk fastlegen min av med pensjon.Han hadde nok mesteparten av min legejournal,men jeg ba aldri om å få den utlevert. Like etter flyttet jeg til en annen by og hadde ingen fastlege der. Var til legen 2-4 ganger i løpet av tiden jeg bodde der,me kun til tilfeldig valgte leger (vikarleger/leger som hadde ledig time der og da). Etter 4 år flyttet jeg tilbake til hjembyen og fikk ny fastlege. Hun spurte om hun kunne få jornalen min. Men vet noen hvor jeg kan henvende meg for å få utlevert journal når legen som hadde journalen har gått av med pensjon og legekontoret er nedlagt? Anonymous poster hash: 1798c...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg tror de plikter å ha journalen i 20 år, men det er hvis legekontoret eksisterer. Kanskje byarkivet? Jeg vet i alle fall at barneverndokumenter oppbevares der. Men jeg bare gjetter. Anonymous poster hash: c1861...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg tror de plikter å ha journalen i 20 år, men det er hvis legekontoret eksisterer. Kanskje byarkivet? Jeg vet i alle fall at barneverndokumenter oppbevares der. Men jeg bare gjetter.Anonymous poster hash: c1861...65e Ok,takk for svar ihvertfall:) Skal undersøke det videre. ts Anonymous poster hash: 1798c...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Del Skrevet 15. desember 2014 Kontakt kommunelegen og hør med han, journaler skal oppbevares i 10 år. Anonymous poster hash: 023eb...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå