Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #21 Del Skrevet 4. august 2004 Iflg studiehåndboka fra Hibo bør man vente med å kjøpe pensumlitteratur til studiet har begynt. Det kan alltid være endringer i pensumlisten, alternative læreverk som anbefales osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 5. august 2004 #22 Del Skrevet 5. august 2004 Iflg studiehåndboka fra Hibo bør man vente med å kjøpe pensumlitteratur til studiet har begynt. Det kan alltid være endringer i pensumlisten' date=' alternative læreverk som anbefales osv..[/quote'] Hmm, Pensumlister? Har ikkje alle høgskular gått vekk frå det?! Vi har ei resursliste med mangen bøker, der kan vi plukke ut nokon bøker som vi vil kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 5. august 2004 #23 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg vil også ha Men fra HiST Hist har som mange andre fadderordninger, så bli med på det. De hjelper deg med mye av det praktiske og du får mest sannsynlig noen venner med på kjøpet Syv år siden jeg begynte, og flere av dem jeg ble kjent med på fadderarrangement er idag mine beste venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #24 Del Skrevet 5. august 2004 Hmm, Pensumlister? Har ikkje alle høgskular gått vekk frå det?! Vi har ei resursliste med mangen bøker, der kan vi plukke ut nokon bøker som vi vil kjøpe. Det er vel godt mulig, i katalgoen hadde de ordlagt seg omtrent som jeg gjenga over- de nevnte ordet pensumliste. Men jeg har ikke mottatt noen pensumliste, iallefall.. Jeg er fersk høgskole-student (gikk på Blindern i fjor), så jeg er ikke helt kjent med praksisen til høgskolene.. Burde jeg ha mottatt en ressursliste? Har bare fått faktura for semesteravgift samt studiehåndbok og velkomstbrev.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. august 2004 #25 Del Skrevet 5. august 2004 Vi fikk ingen litteratur-/pensumliste før vi hadde møtt opp på skolen. Hos oss har i hvert fall hver avdeling sin katalog hvor opplegget for hver utdanning er beskrevet, med "pensumliste" osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 5. august 2004 #26 Del Skrevet 5. august 2004 Det er vel godt mulig, i katalgoen hadde de ordlagt seg omtrent som jeg gjenga over- de nevnte ordet pensumliste. Men jeg har ikke mottatt noen pensumliste, iallefall.. Jeg er fersk høgskole-student (gikk på Blindern i fjor), så jeg er ikke helt kjent med praksisen til høgskolene.. Burde jeg ha mottatt en ressursliste? Har bare fått faktura for semesteravgift samt studiehåndbok og velkomstbrev.. Trur nok du får vite dette ein av dei første dagane på skulen. På HiB er det iallefall ressursliste. Pensum er henta litt frå ei bok og litt frå ei anna. Nokon bøker kjøpte eg, andre kopierte eg sidene som var relevante. Så det er ikkje sikkert du treng kjøpe så altfor mangen bøker, det kjem vel kanskje an på kva studie ein går på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #27 Del Skrevet 8. august 2004 Så "billige" avgifter dere hadde da! jeg fikk faktura her om dagen, og må betale 650 kr i semesteravgift(for hele året), 270 kr i Kopiering og 77 kr til IKT-tjenester.. Regninga ble på hele 1000 kr.. (Skal gå på HiL) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #28 Del Skrevet 8. august 2004 Har alle dere fått regning på semesteravgift før skolen starter? Har fått faktura fra studentsamskipnaden og det er alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. august 2004 #29 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har ikke fått noe som helst jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. august 2004 #30 Del Skrevet 8. august 2004 I fjor, da jeg var fersk student, fikk jeg ikke faktura for semesteravgiften før etter at jeg hadde møtt opp. Nå som vi er inne i systemet får vi den tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 9. august 2004 #31 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har flere venner som søkte restplass på Uio,det har skjedd en feil der så de ikke ble registrert så nå har de kanskje ikke plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå