Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #1 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har enndelig tatt steget og registrert meg i brønnøysund registrene.Drømmen er et lite firma som tar på seg kontoraberid, sekretær oppgaver osv osv. Jeg har fått noen små oppdrag allerede. men har ikke begynt på dem ennå. Jeg blir ikke klok på disse navnelovene. Jeg har kalt "firmaet" mitt (fornavn) consult. Nå ble jeg litt i tvil, kan man bruke fornavn eller MÅ man ha etternavn/slektsnavn i firma navnet?? er det noen som vet noe om det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 28. juli 2004 #2 Del Skrevet 28. juli 2004 Du finner svar i veiledningen her: http://www.brreg.no/blanketter/veiledning/...ordn_enk_bm.pdf Slektsnavnet ditt må ALLTID være med (se pkt. 1.1), men du kan gi virksomheten et annet navn enn foretaksnavnet (se pkt. 1.3). Lykke til med eget firma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #3 Del Skrevet 28. juli 2004 huff da, da har jeg gjort feil.. jeg har ihvertfall skrevet mail til brreg. får se hva de svarer. takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå