Gjest Lilleulv Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Synes Emy sin idé var bra, og vil ha en sånn tråd bare at med gode erfaringer!! Hvilke produkter har du kjøpt som bare var helt geniale? Jeg fikk en sånn opplevelse når jeg kjøpte total finish-pudderet og concealeren til Kanebo. Og oxo da jeg kjøpte en rimmel-leppestift, shine temptation i fargen Flirt. Ikke fordi den sitter så lenge på leppene, for det gjør den IKKE :-? Men fordi jeg endelig etter så mange år med stygge og ukledelige leppestifter fant en farge som var helt fantastisk fin til meg!! Denne må jeg alltid ha en av. Farge og konsistens = nydelig. Holdbarhet = kritikkverdig.
Gjest Ethereal Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 Nja, jeg sminker meg ikke så mye, men har testet litt av hvert: Thumbs up: *ID Bare Escentuals foundation *Flextencils mascara fra Lancôme *Spectacular mascara fra Rubinstein *Maybelline Volum'Express mascara (favoritt) *Kanebo concealer *Kanebo flytende eyeliner *solpudder fra Guerlain og YSL *leppepomade med farge fra Clarins *Øyeskygger fra Revlon *løst pudder fra Chanel
Smilla78 Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 Teint idole foundation fra lancome solpudder fra Guerlain Øyenskygge fra chanel Color Focus øyenskygge fra Lancome Hypnose mascara fra Lancome Ysl faux cils mascara Glosswear for lips fra clinique sky high curves fra maybelline Kanebo concealer Juicy tubes (ja vet den er klissete men den SITTER!!)
Tigerlily Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 jeg elsker: *mac lipgloss (hvorfor hvorfor hvorfor selges ikke dette merket i Norge?) *Hypnose mascara fra Lancome (bedre enn Amplicils fra samme merke!) bruker ikke så mye annen sminke, og har ennå ikke funnet en god foundation og et godt pudder som passer min hud.
Gjest Coral Skrevet 28. juli 2004 #6 Skrevet 28. juli 2004 Glosswear for lips (clinique) Maximeyes (dior) total finish (kanebo) øyenskygge (kanebo) Foundation (fra maybeline, husker ikke hva den heter men prøvd flere derfra og syns de er veldig gode!) Kajal (kanebo)
Carmen_ Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Dior sin lipgloss/leppestift: diorific plastic shine. Syns den er helt fantastisk altså. Sitter på lenge også :-) Og solpudderet til chanel elsker jeg. Husker ikke navnet men den er i hvertfall veldig god.
Miss-X Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 Er ikke så veldig trofast sminke bruker, liker å prøve ut nye ting. Noen ting er likevel uerstattelige: Den rosa lepomaden fra Biotherm ( holder leppene myke lenge, har gloss effekt og en mild behagelig duft) Øyenbrynsgele fra H&M ( holder brynene pene hele dagen, mange lurer på om jeg har nappet dem hos hudpleier) Juicy Tubes ( vet det er delte meninger, men den sitter hele dagen og ser bra ut ) Rimmel Exaggerate Mascra ( har vært en trofast bruker av Amplicils fra Lancome og Ysl Faux Cils i noen år, men i forhold til pris ( 70 kr ) og holdbarhet er den verdt hver krone ) Dior Skinflash Concealer ( i forhold til YSL sin så har den bedre dekkevne, gir mer fuktighet og er rimligere) Clarins Multiblush ( kremrouge som ser naturlig ut og sitter lenge )
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2004 #10 Skrevet 28. juli 2004 *Perfectly real foundation fra Clinique *Rouge fra Clinique (eller Lancome) *Kajal fra Maybelline *Sky high curves fra Maybelline *Pudder fra Clinique *Juicy tubes fra Lancome *Flytende dekktusj fra Kanebo *Øyeskygger fra Chanel *Glam shine fra Loreal *E-vitamin fuktighetskrem med farge. Body Shop Dette er produkter som jeg bruker ofte.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2004 #11 Skrevet 28. juli 2004 Loréal longtitude mascara Rimmel kajal (sitter godt) Lancôme kajal i fargen gråblå. (kjempefin på blå øyner) H&M øyeskygge, de firkanta.
ringblomst Skrevet 28. juli 2004 #12 Skrevet 28. juli 2004 Mine uunværlige favoritter: -Kanebos maskara 38 grader -Kanebos concealer -Kanebos pudder -Guerlains solpudder
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #13 Skrevet 28. juli 2004 Lancome Flextencils og Diors Diorshow mascara Clarins fargede lipbalm Guerlian solpudder Lancome Adaptive foundation Clinique stay matte pressed powder Isadora in-liner kajal (beregnet på våtkanten, sitter dermed uansett hva)! L'oreals øyenskygger (også de nye kremskyggene) Revlon super lustrous lipglgloss Stilas lipglaze Stila øyenskygger Clinique anti-blemish solutins dekkrem Estee Lauder color cubes Chanels 4-colour øyenskygger Og ja, sminkepungen min er full!
veslepus Skrevet 28. juli 2004 #14 Skrevet 28. juli 2004 Mine favoritter: --- ID Bare Minerals Foundation --- Kanebos maskara 38 grader --- Solpudderet til Guerlain --- Dior Addict leppestift --- Chanels 4-colour øyenskygger
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2004 #15 Skrevet 28. juli 2004 *Chanels foundation *Guerlains kajal *Cliniques solpudder *Maybellines sky high curves *Dior Addict neglelakk (kanskje ikke sminke men...) Mulig at disse produktene heter noe mer, men jeg er dårlig på å huske franske, lange navn desverre.
Dru Skrevet 28. juli 2004 #16 Skrevet 28. juli 2004 Min absolutte favoritt er Clinique sin concealer. Klarer meg ikke uten den.
enhna Skrevet 29. juli 2004 #17 Skrevet 29. juli 2004 Jeg har utrolig god erfaring med så og si alt jeg har prøvd fra Body Shop. :-) Et stort pluss er jo at de ikke tester på dyr! Tenker ikke noen av dere på det når dere kjøper skjønnhetsprodukter?
silja Skrevet 1. august 2004 #18 Skrevet 1. august 2004 Lancome color-id Foundation Biotherm "smile shine" lipstick nr 170 Kanebo 38 mascara Body Shop Brush-On Bronze - er mine favoritter som jeg bruker om dagene. og skal snart gå til innkjøp av øyeskygger fra lancome (focus) som jeg håper å være fornøyd med...
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #19 Skrevet 1. august 2004 Lancome color-id Foundation Biotherm "smile shine" lipstick nr 170 Kanebo 38 mascara Body Shop Brush-On Bronze - er mine favoritter som jeg bruker om dagene. og skal snart gå til innkjøp av øyeskygger fra lancome (focus) som jeg håper å være fornøyd med... Brush on Bronze? De små "kulene"? Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne bruke dem, de er så lekre.. Men aaaaltfor mørke/rødaktige for meg. :-?
Gjest petzl Skrevet 1. august 2004 #20 Skrevet 1. august 2004 Øyneskygge: Chanel Neglelakk: Esteè Lauder Kajal: Kanebo Mascara: Versace "Faboulous" Foundation: Versace (husker ikke alle undermerkene, er ikke hjemme nå - men det varierer jo uansett ettersom hva slags hud du har, etc.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå