Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #241 Del Skrevet 11. august 2004 Nååååååå vet jeg hvem du er, du er naboen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #242 Del Skrevet 11. august 2004 Nååååååå vet jeg hvem du er' date=' du er naboen min [/quote'] Eeeehh, er det deg jeg har smugkikket på når du soler deg toppløs i hagen? Er det du som pleier å ringe på akkurat når vi holder på med heteroflipraktisering, bare for å spørre om vi vil kjøpe lodder for helselaget? Er det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #243 Del Skrevet 12. august 2004 :oops: Var jeg så lett å gjennomskue :oops: Men jeg synes det var litt frekt å spørre om du skulle smøre meg foran og ikke på ryggen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #244 Del Skrevet 12. august 2004 Men jeg synes det var litt frekt å spørre om du skulle smøre meg foran og ikke på ryggen :-? Det var fordi jeg hadde skimtet noen knallrøde flekker foran. Men så viste det seg jo at det var pupper rundt dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #245 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg er østlendig,har ikke båt,spiser ikke reker,flyr ikke etter damene,jeg drikker ikke alkohol,kjører med selen på og holder meg til fartsgrensene og hiver søpla i søpledunkene. Men jeg er en jævel på å svømme på dine vakre strender, leier hytter så det suser,smygtitter etter nakne menn, elsker julius og festivaler. Jippi jeg er homo. Men ei reke av og til hadde vært greit. Kan du ikke dele litt da? Eller ser du oss østlendinger som rivaler. Du vil at vi skal holde oss unna så du skal få kjøtt på kølla. Snakk om å ha dårlig dametekke når til og med en østlendig blir betraktet før deg Ja livet er ikke lett. Kan ikke du reise til østlandet da,så slipper du å se oss. Og i oslo får du garantert damer veit du. Reis opp i trondhjemsveien og finn deg en jalla-jalla butikk. Skal se du får med deg en kamel til sørlandet når du reiser hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #246 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg er østlendig,har ikke båt,spiser ikke reker,flyr ikke etter damene,jeg drikker ikke alkohol,kjører med selen på og holder meg til fartsgrensene og hiver søpla i søpledunkene. Men jeg er en jævel på å svømme på dine vakre strender, leier hytter så det suser,smygtitter etter nakne menn, elsker julius og festivaler. Jippi jeg er homo. Men ei reke av og til hadde vært greit. Kan du ikke dele litt da? Eller ser du oss østlendinger som rivaler. Du vil at vi skal holde oss unna så du skal få kjøtt på kølla. Snakk om å ha dårlig dametekke når til og med en østlendig blir betraktet før deg Ja livet er ikke lett. Kan ikke du reise til østlandet da,så slipper du å se oss. Og i oslo får du garantert damer veit du. Reis opp i trondhjemsveien og finn deg en jalla-jalla butikk. Skal se du får med deg en kamel til sørlandet når du reiser hjem igjen. KUUUUUUUUUULT EZZE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 13. august 2004 #247 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg er østlendig,har ikke båt,spiser ikke reker,flyr ikke etter damene,jeg drikker ikke alkohol,kjører med selen på og holder meg til fartsgrensene og hiver søpla i søpledunkene. Men jeg er en jævel på å svømme på dine vakre strender, leier hytter så det suser,smygtitter etter nakne menn, elsker julius og festivaler. Jippi jeg er homo. Men ei reke av og til hadde vært greit. Kan du ikke dele litt da? Eller ser du oss østlendinger som rivaler. Du vil at vi skal holde oss unna så du skal få kjøtt på kølla. Snakk om å ha dårlig dametekke når til og med en østlendig blir betraktet før deg Ja livet er ikke lett. Kan ikke du reise til østlandet da,så slipper du å se oss. Og i oslo får du garantert damer veit du. Reis opp i trondhjemsveien og finn deg en jalla-jalla butikk. Skal se du får med deg en kamel til sørlandet når du reiser hjem igjen. (Knis ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #248 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg er østlendig,har ikke båt,spiser ikke reker,flyr ikke etter damene,jeg drikker ikke alkohol,kjører med selen på og holder meg til fartsgrensene og hiver søpla i søpledunkene. Men jeg er en jævel på å svømme på dine vakre strender, leier hytter så det suser,smygtitter etter nakne menn, elsker julius og festivaler. Jippi jeg er homo. Men ei reke av og til hadde vært greit. Kan du ikke dele litt da? Eller ser du oss østlendinger som rivaler. Du vil at vi skal holde oss unna så du skal få kjøtt på kølla. Snakk om å ha dårlig dametekke når til og med en østlendig blir betraktet før deg Ja livet er ikke lett. Kan ikke du reise til østlandet da,så slipper du å se oss. Og i oslo får du garantert damer veit du. Reis opp i trondhjemsveien og finn deg en jalla-jalla butikk. Skal se du får med deg en kamel til sørlandet når du reiser hjem igjen. Basert på dette innlegget er altså østlendinger 1) Homser 2) Mentalt overvektige (fett selvbilde) 3) Dårlige i ortografi 4) Hobbyrasister Bortsett fra alle , what else is new? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #249 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg er østlendig,har ikke båt,spiser ikke reker,flyr ikke etter damene,jeg drikker ikke alkohol,kjører med selen på og holder meg til fartsgrensene og hiver søpla i søpledunkene. Men jeg er en jævel på å svømme på dine vakre strender, leier hytter så det suser,smygtitter etter nakne menn, elsker julius og festivaler. Jippi jeg er homo. Men ei reke av og til hadde vært greit. Kan du ikke dele litt da? Eller ser du oss østlendinger som rivaler. Du vil at vi skal holde oss unna så du skal få kjøtt på kølla. Snakk om å ha dårlig dametekke når til og med en østlendig blir betraktet før deg Ja livet er ikke lett. Kan ikke du reise til østlandet da,så slipper du å se oss. Og i oslo får du garantert damer veit du. Reis opp i trondhjemsveien og finn deg en jalla-jalla butikk. Skal se du får med deg en kamel til sørlandet når du reiser hjem igjen. Og den som skrev dette innlegget er ei dame fra rogaland,for det er meg. hihihi. Fy søren så morro jeg hadde det da jeg skrev det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #250 Del Skrevet 13. august 2004 ja, du gjest, du gjest! Dæven, så stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 #251 Del Skrevet 13. august 2004 :o :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. august 2004 #252 Del Skrevet 13. august 2004 .. der fikk du brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #253 Del Skrevet 13. august 2004 Fy søren så morro jeg hadde det da jeg skrev det. Ja man får ikke mer morro enn man lager sjøl,synes det var kjempeartig å sitte og få ned noen skriblerier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #254 Del Skrevet 13. august 2004 Ja, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. august 2004 #255 Del Skrevet 13. august 2004 Adoptert den ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #256 Del Skrevet 13. august 2004 Adoptert den ser jeg.. Apropos adopsjon; østlendinger bør heller ikke få adoptere! Vi må hele iden ha barnas beste i tankene, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. august 2004 #257 Del Skrevet 13. august 2004 Apropos adopsjon; østlendinger bør heller ikke få adoptere! Vi må hele iden ha barnas beste i tankene, nemlig. ... selv ikke andre østlendinger? Vil dere virkelig ha dem der nede da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #258 Del Skrevet 13. august 2004 ... selv ikke andre østlendinger? Vil dere virkelig ha dem der nede da?? Nei innlandsadopsjon av østlendinger bør gå nordover, så stopper vi fraflyttingen samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 #259 Del Skrevet 13. august 2004 ...og så videre :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #260 Del Skrevet 13. august 2004 jeg er feit,hva er din unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå