Gjest azul Skrevet 28. juli 2004 #1 Del Skrevet 28. juli 2004 :o :o :o :o :o :o jeg er allered inmatrilulert ved uio, men skal bare ta enkeltemner til høsten og har søkt om det på søknadsweb. fristen er 1. aug, men det sto nemlig at jeg ville få en kvittering på mail om at de hadde mottatt søknaden min, men det har jeg ikke. hva bør jeg gjøre? hvis jeg da får lov til å ta enkeltemner, når skal dette skje? er det bare å melde seg opp? hvor finner jeg de fagene som er ledige? på forhånd mange millioner takk!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 28. juli 2004 #2 Del Skrevet 28. juli 2004 :o :o :o :o :o :o jeg er allered inmatrilulert ved uio, men skal bare ta enkeltemner til høsten og har søkt om det på søknadsweb. fristen er 1. aug, men det sto nemlig at jeg ville få en kvittering på mail om at de hadde mottatt søknaden min, men det har jeg ikke. hva bør jeg gjøre? Du bør ringe dem og høre - jeg har fått kvittering. hvor finner jeg de fagene som er ledige? ! http://www.uio.no/studier/opptak/emneopptak/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå