Gå til innhold

Ufordragelie barn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anbefaler deg å puste dypt, telle til 10 og roe deg ned. Du trenger ikke skrive det samme tre ganger til meg, jeg tok det første gangen. Registrerer at folk ofte tar feil av AB-koder, ville vært mye enklere som folk bare skriver under nick.

Nå er dette noe som KG tillater, et må man nesten bare finne seg i. Det er ikke spesielt vanskelig å se på de siste tallene for å skille de fra hverandre. Ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: 97f39...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke lyst at mitt barn skal bli som bonusbarna mine.. Jeg er fsktisk livredd for at hun skal bli så ufordragelig.. Bonusbarnet på ti år klager på maten min HVER dag! Hun kaller meg tjukk i klesbutikken så hun som jobber der får hakeslipp og hun slenger frekke kommentarer hele tiden.. Pappaen bare ler det bort og syns det er søtt at lillejenta hans er så frekk.. . I dag fikk jeg nok, og nektet henne lørdagsgodt etter nok en stygg kommentar.. Pappaen ga henne løsrdagsgodt alikevell og bare lo det bort! Æsj!

Anonymous poster hash: a93f1...c11

Vel, kanskje du er tykk og i tillegg ikke lager god mat?

Barn sier jo ting rett ut som det er...det bør du vite.

Stakkars barn som har er slikt kvinnemenneske i sitt liv - barnet har ikke bedt om deg men får deg bare påtvunget!

Anonymous poster hash: de523...cd2

• Liker 1
Skrevet

Stakkars barn som har er slikt kvinnemenneske i sitt liv - barnet har ikke bedt om deg men får deg bare påtvunget!

Jeg er ikke tykk!! er 160cm og 63kg! Og maten min er det ikke noe feil med heller.

Skrevet

Og noen blir tydeligvis ikke noe mer trivelige som voksne...

Anonymous poster hash: 86779...cc9
  • Liker 3
Skrevet

Stakkars barn som har er slikt kvinnemenneske i sitt liv - barnet har ikke bedt om deg men får deg bare påtvunget!Anonymous poster hash: de523...cd2

Hva har det med saken å gjøre om man er tykk?

Anonymous poster hash: deb2b...717

Skrevet

Bonusbarn? Hva slags ord er det for noe du bruker på et barn?

Det høres helt teit ut.

Skrevet

Og akkurat slik som dette kommer datteren til mannen din å bli om han ikke oppdrar henne.

Anonymous poster hash: bd221...657

• Liker 1
Skrevet

Øh, dette er veldig vanlig å bruke, velkommen til 2014... :P

Hvem er det en bonus for, egentlig? Ikke for de såkalte "bonusbarna", og heller ikke for "bonusforeldrene"..

Anonymous poster hash: f8b43...88a

Skrevet

Jeg er ikke tykk!! er 160cm og 63kg! Og maten min er det ikke noe feil med heller.

Smålubben da, ikke feit. Ok, ok.

Skrevet

Hvem er det en bonus for, egentlig? Ikke for de såkalte "bonusbarna", og heller ikke for "bonusforeldrene"..

Det kommer jo som sagt på hvordan du ser det. I mitt tilfelle vil jeg si min manns sønn er en bonus i forholdet. Nå har jeg et godt forhold til min bonussønn og jeg kommer godt overens med hans mor. Bonus er jo et mer positivt ladet ord en ste, det er jo derfor folk har tatt det i bruk. Men jeg har hørt denne betegnelsen i flere år nå, forundrer meg over at folk blir så overrasket over at folk bruker det. Hvis du mener at bonusforeldre er en byrde for barnet og omvendt så mener jeg du har et problem.

Skrevet

Smålubben da, ikke feit. Ok, ok.

Du mistet tydeligvis denne delen oppdragelse du også..

• Liker 1
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre om man er tykk?

Anonymous poster hash: deb2b...717

Er enig her.. Om en er tykk, tynn, lang, kort så skal man aldri kommentere andres utseende. det er mobbing. Jenta det er snakk om her sliter faktisk med at hun blir kalt lav på skolen. Hun burde da vite bedre.

Skrevet

Uff. Stakkars deg som må holde ut med den drittungen der.

Hadde gitt faren ett ultimatum om jeg var deg.,

Skrevet

Neineineinei du kan ikke snakke dårlig om bonusbarnet ditt her på kg! Her sitter jo alle mødrene til disse barna og de tror de har rett bestandig!

Anonymous poster hash: 643da...4ba

Skrevet (endret)

Har tanken aldri slått deg hvorfor barnet oppfører seg sånt mot deg og driver med denne utagerende oppførselen? Jeg tror nok det gjenspeiler mye hvordan du er, du høres ikke akkurat ut som et veldig empatisk menneske med omsorgsevne og innsikt i barneoppdragelse.

Anonymous poster hash: 96e4f...9ef

Den der kjøper jeg ikke. Det går på oppdragelse og hva foreldre lar de slippe unna med. Mine barn hadde aldri oppført seg slik mot voksne , samme hvor uempatisk de voksne hadde vært.

Endret av bølla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...