Gå til innhold

Ufordragelie barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke lyst at mitt barn skal bli som bonusbarna mine.. Jeg er fsktisk livredd for at hun skal bli så ufordragelig.. Bonusbarnet på ti år klager på maten min HVER dag! Hun kaller meg tjukk i klesbutikken så hun som jobber der får hakeslipp og hun slenger frekke kommentarer hele tiden.. Pappaen bare ler det bort og syns det er søtt at lillejenta hans er så frekk.. . I dag fikk jeg nok, og nektet henne lørdagsgodt etter nok en stygg kommentar.. Pappaen ga henne løsrdagsgodt alikevell og bare lo det bort! Æsj!

Anonymous poster hash: a93f1...c11

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke lyst at mitt barn skal bli som bonusbarna mine.. Jeg er fsktisk livredd for at hun skal bli så ufordragelig.. Bonusbarnet på ti år klager på maten min HVER dag! Hun kaller meg tjukk i klesbutikken så hun som jobber der får hakeslipp og hun slenger frekke kommentarer hele tiden.. Pappaen bare ler det bort og syns det er søtt at lillejenta hans er så frekk.. . I dag fikk jeg nok, og nektet henne lørdagsgodt etter nok en stygg kommentar.. Pappaen ga henne løsrdagsgodt alikevell og bare lo det bort! Æsj!

troll

Anonymous poster hash: 97f39...a1a

Skrevet

troll

Kanskje du syns det.. Men når man blir hakket på av ett barn hver dag over lengre tid, få man nok.. Uansett om det er ett barn,, Og når foreldrene lar de være stygge å ekle.. Da blir de ufordragelige..

• Liker 1
Skrevet

Og selv om du vet hvor udugelig samboeren din er som far valgte du å få barn med han?

• Liker 10
Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke tid til å få erfart det :/ jeg ble gravid før vi fikk flyttet sammen..

Skrevet

Kanskje du syns det.. Men når man blir hakket på av ett barn hver dag over lengre tid, få man nok.. Uansett om det er ett barn,, Og når foreldrene lar de være stygge å ekle.. Da blir de ufordragelige..

Har tanken aldri slått deg hvorfor barnet oppfører seg sånt mot deg og driver med denne utagerende oppførselen? Jeg tror nok det gjenspeiler mye hvordan du er, du høres ikke akkurat ut som et veldig empatisk menneske med omsorgsevne og innsikt i barneoppdragelse.

Anonymous poster hash: 96e4f...9ef

• Liker 4
Skrevet

Har tanken aldri slått deg hvorfor barnet oppfører seg sånt mot deg og driver med denne utagerende oppførselen? Jeg tror nok det gjenspeiler mye hvordan du er, du høres ikke akkurat ut som et veldig empatisk menneske med omsorgsevne og innsikt i barneoppdragelse.

Anonymous poster hash: 96e4f...9ef

Hvorfor spiller det noen rolle i at man ikke har innsikt i barneoppdragelse når man ikke får lov å oppdra? Jeg mener at KUN i egenskap av å være voksen så burde man kunne bestemme hva slags grenser og oppførsel som er akseptabelt i MITT hjem uavhengig av hvem ungene er.

Anonymous poster hash: bd221...657

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor spiller det noen rolle i at man ikke har innsikt i barneoppdragelse når man ikke får lov å oppdra? Jeg mener at KUN i egenskap av å være voksen så burde man kunne bestemme hva slags grenser og oppførsel som er akseptabelt i MITT hjem uavhengig av hvem ungene er.

Anonymous poster hash: bd221...657

da får du gjøre det da!!!

Skrevet

Bonusbarn? Hva slags ord er det for noe du bruker på et barn?

• Liker 3
Skrevet

Bonusbarn? Hva slags ord er det for noe du bruker på et barn?

Øh, dette er veldig vanlig å bruke, velkommen til 2014... :P

• Liker 14
Skrevet

Øh, dette er veldig vanlig å bruke, velkommen til 2014... :P

Ikke et fint ord ihvertfalll...

• Liker 3
Skrevet

så heter det også bonusmor og bonusfar, bonusforeldre. Det er jo mye bedre enn stebarn, steforeldre. Rart du ikke har fått med deg dette. Kanskje du har vært for opptatt med noe annet de siste årene :P

• Liker 4
Skrevet

Det er jo nettopp det det er. Å kalle et barn et bonusbarn er at det barnet er en ekstra bonus. Jeg syns forøvrig det er et tåpelig ord.

• Liker 3
Skrevet

Litt mer positivt ladet enn stebarn, eller ungen til mannen min

• Liker 2
Skrevet

Litt mer positivt ladet enn stebarn, eller ungen til mannen min

Hva er galt med stebarn?

• Liker 1
Skrevet

så heter det også bonusmor og bonusfar, bonusforeldre. Det er jo mye bedre enn stebarn, steforeldre. Rart du ikke har fått med deg dette. Kanskje du har vært for opptatt med noe annet de siste årene :P

Nei men har aldri hørt det, kaller heller folk for stefar enn bonusfar

Det er jo nettopp det det er. Å kalle et barn et bonusbarn er at det barnet er en ekstra bonus. Jeg syns forøvrig det er et tåpelig ord.

Høres mer ut som dem er en byrde når dem kaller dem for det

• Liker 1
Skrevet

Om ordet bonus høres ut som en byrde så tror jeg ikke du vet hva bonus betyr

• Liker 4
Skrevet

det er din tolkning av det. Jeg ser på min manns sønn som en ekstra bonus i forholdet. han er for meg en bonussønn som jeg ser på som min egen. Løper ikke rundt og roper "bonussønn nå er det middag!" :P

• Liker 2
Skrevet

Om ordet bonus høres ut som en byrde så tror jeg ikke du vet hva bonus betyr

Måten hun snakker om dem som bonus får det til å høres ut som en byrde, bare slik jeg følte det. Trenger ikke bli sint O:

Jeg er ikke så stor fan av alle nymoderne slang ord, kaller det heller det det alltid har hett

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med stebarn?

tror det er assosiasjoner til alle mulige filmer og historier om onde stemødre og stebarn.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...