AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg har fått hemoroider, og hatt det i kanskje 1-1,5mnd nå. Det blir ikke noe bedre. Det klør, og svir en del når jeg går på do. Samtidig så synes jeg det er utrolig flaut å gå til legen med det.. Er det mulig å slippe lege? I såfall, slippe unna sjekk "der nede"? Har mannlig lege.. Og hva kan man gjøre? Jeg har lest om det på nettet, og funnet ut at jeg ikke er så "hardt rammet", bare litt. Håper noen har erfaring med dette, å kan hjelpe meg med råd til selvhjelp Anonymous poster hash: 06fdd...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 13. desember 2014 #2 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg tror du får en krem for det på apoteket. Jeg husker ikke hva den heter, men spør der. eller google det, om du syns det er flaut å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Del Skrevet 13. desember 2014 Smør på sennep. Funker som juling. Anonymous poster hash: ffc18...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Del Skrevet 13. desember 2014 Da jeg hadde det, tok jeg og kokte opp vann med masse salt i. Tok på en bomullpads og stakk den inn i rumpa i ca 15-20 min. Leste det som et gammelt kjerringråd Gjenta etter behov. Funket for meg etter en liten stund:) Anonymous poster hash: 45858...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 13. desember 2014 #5 Del Skrevet 13. desember 2014 Scheriproct salve, du får den reseptfritt på apoteket. Følg pakningsvedlegget, og bedrer det seg ikke i løpet av en ukes tid, bør du kontakte lege likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg var på apoteket idag å skulle kjøpe sånn hemoroide-krem; Sheriproct. Jeg synes egentlig det er jævlig flaut å kjøpe det, så jeg hadde håpet at det var enkelt å finne frem der inne. Men når jeg kom inn på apoteket, var det så mange folk der, at jeg prøvde å bare finne det selv, uten å måtte spørre om hjelp. Men jeg fant det ikke! Hvilken kategori skal det stå under?? Det sto ikke under "Diverse legemidler" og ikke under "Underliv/hygiene" eller hva det er.. Hvilke andre legemidler kan det stå sammen med? Jeg vil helst slippe å spørre om hjelp neste gang jeg skal dit.. TS Anonymous poster hash: 06fdd...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. desember 2014 #7 Del Skrevet 15. desember 2014 Den ligger som regel under Hygiene/Underliv. Og den er ikke flau å kjøpe. Rundt 90% av alle kvinner får hemorider en eller annen gang i løpet av livet, så de apotekansatte selger sannsynligvis flere tusen av dem i året. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #8 Del Skrevet 15. desember 2014 Den ligger som regel under Hygiene/Underliv. Og den er ikke flau å kjøpe. Rundt 90% av alle kvinner får hemorider en eller annen gang i løpet av livet, så de apotekansatte selger sannsynligvis flere tusen av dem i året. Takk, jeg kikket vel ikke nøye nok under akkurat den kategorien. Det er sikkert ganske vanlig, men jeg synes alt sånt er pinlig. Altså, jeg er 26 år og klarer ikke å gå på butikken å kjøpe BARE tamponger engang, for eksempel. Jeg vil altså bare finne denne salva å få det overstått TS Anonymous poster hash: 06fdd...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #9 Del Skrevet 15. desember 2014 Har vel også sett den under Fordøyelse. Anonymous poster hash: 262f9...1e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 15. desember 2014 #10 Del Skrevet 15. desember 2014 Takk, jeg kikket vel ikke nøye nok under akkurat den kategorien. Det er sikkert ganske vanlig, men jeg synes alt sånt er pinlig. Altså, jeg er 26 år og klarer ikke å gå på butikken å kjøpe BARE tamponger engang, for eksempel. Jeg vil altså bare finne denne salva å få det overstått TS Anonymous poster hash: 06fdd...f11 Pleier å ligge i hyllen "Fordøyelse",sammen med legemidler mot treg eller løs mage, halsbrann, osv.. Du må ikke tenke på at det er flaut å kjøpe.Jeg har selv jobbet i apotek og vi tenker aldri over hva den og den kunden kjøper. Alternativt kan du kjøpe den på nettet. Alle de store apotekkjedene har egne nettbutikker nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 18. desember 2014 #11 Del Skrevet 18. desember 2014 Vil bare si at dersom du ikke blir bedre av egenbehandling med salve, så kan du be om legetime hos en kvinnelig lege. Det er helt vanlig her jeg bor, at man kan be om kvinnelig lege (dersom man har mannlig fastlege) når man skal inn til GU for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå