Calar Skrevet 12. desember 2014 #1 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Hei. Jeg er en jente på 22 som flyttet hit for å bli samboer. Kjenner ingen her så vil gjerne møte noen jenter å bli kjent med Jeg er en aktiv jente som ikke drikker så mye. Liker å gå turer og trene. Veldig sjenert, men når jeg blir trygg på noen gir jeg mye av meg selv. Liker å prate om alt og ingenting men også om personlige ting. Har mye å gi. Endret 12. desember 2014 av Calar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 12. desember 2014 #2 Del Skrevet 12. desember 2014 Viss du skriver litt om interessene dine, så er det kanskje lettare å få kontakt med noken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 9. juni 2015 #3 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg er en jente på 23 som også ønsker å bli kjent med jenter på samme alder :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ol93 Skrevet 14. september 2015 #4 Del Skrevet 14. september 2015 Hei, er også en jente på 22 år. Leter selv etter venninner, da alle mine bor i Østfold. Flyttet hit pga kjæresten. Studerer barnehagelærer, liker å shoppe, trene, lunsj turer, byturer eller bare å sitte å prate send gjerne en melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå