Gå til innhold

svelger dere unna

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Tror vi alle må enes om at vi er forskjellige . Menn er fra mars og kvinner er fra venus . Vi må bare lære oss til å leve med hverandre,og respektere at vi er forskjellige .

Så over til temaet , svelge kontra ikke svelge . Jeg elsker å svelge sæd , det har jeg alltid gjort . Min kjære elsker også at jeg gjør det , vi har vært sammen lenge , og igjennom disse årene har jeg lært meg noen triks som gjør at det bare blir deiligere nesten hver gang for oss begge to .For å oppnå deilig sex må man også være villig til å lære , eller kanskje vi skal si trene , alt kommer ikke av seg selv. Det er viktig å bruke fantasien , det er ikke greit når en jente ikke kan tenke seg å svelge , mens partneren synes det er veldig opphissende . Snakk sammen , finn frem til noe som kan fungere for begge to . Sprut henne på magen , ta litt på fingeren begge to , si hva dere synes . Vi har alle forskjellige preferanser til hva vi synes er ok eller ikke . Men jeg vet at vi kan lære å like , og det viktigste er å ha et åpent sinn .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

waco... jeg bare diskuterer, det er jo tross alt derfor jeg er her :)

Det jeg reagerte på var rett og slett "jeg er glad jeg ikke er sammen med ei sånn ei", altså ei som ikke kan vise mannen sin respekt (og da mener du ikke suge/svelge)... så da spør jeg deg, mener du at du ville ha dumpa ei dame fordi hu ikke ville suge deg? evnt svelge... Det er slike ting jeg reagerer på... for det er ikke spesielt respektfult det heller nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....hvis hun ikke vil være samarbeidsvillig så kan vel ikke jeg se nytten av å fortsette et forhold som skal være på kverulantens premisser...

Samme som dere damer også ville ha gjort det... dere ville aldri vært sammen med en type som nektet dere den største gleden i deres øyeblikk...

Waco

...ikkeno galt i det skjønner du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn waco... jeg ville ikke sett på det som noe glede at min partner skulle slikke meg f.eks, når jeg visste hvor mye han hatet det... skjønner du hvor jeg vil?

respekt er fint, men den må jo være gjensidig... om noen ikke vil suge, slikke, svelge så må vi jo akseptere det.. da kan man heller gjøre andre ting, ikke si "hadet bra jenta mi, nå går jeg for å finne noen som faktisk vil suge meg"... det blir bare for dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...