Gå til innhold

svelger dere unna


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Heisann, lurer på om dere jenter pleier å svelge unna når dere suger mannen deres ? Før var jeg sammen med en jente som elsket at jeg kom i munnen hennes, hun svelget hele satsen. Nå noen år senere har jeg byttet partner, og hun liker det ikke, hun syntes det er kvalmt og ekkelt !

Hva er vanlig ? Liker dere å svelge hele satsen ?????????? Jeg elsker synet av at hun svelger og kommer med et salig smil etterpå, men vil selvfølgelig ikke tvinge henne til noe. Men hun liker at jeg slikker og suger og svelger hennes safter...............................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel Per; det er vel rett og rimelig at du vet hva du synes hun burde.... Har du smakt? Da kan du jo bestemme deg for om det er pysete av henne å ikke gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per

Sier hun at hun vil at du skal svelge??? :o Det har jeg aldrig hørt om, ikke fra noen av mine veninner iallefall, men ok vi er så forskjellige. :o Synes ikke at sæd smaker noe vondt, men konsistensen gjør at eg ikke klarer å svelge :-? Du kan prøve å røre sammen et rått egg og svelge det, minner litt om sæd det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri smakt på min egen sæd, jeg syns den ser helt motbydelig ut og har full forståelse for det ikke frister jenter å verken ta det i munnen eller aller minst svelge det.

Å slikke en jente, ja se det er noe helt annet, det byr meg ikke i mot i det hele tatt, men jeg syns ikke det gir meg noen rett til å forlange at hun skal la meg komme i munnen hennes.

Mange jenter suger, noen gjør det ikke..... mange jenter svelger, andre gjør det ikke...... og det må vi leve med selv om/dersom vi syns det er aldri så deilig og opphisende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care...du må ikke glemme at ikke alle damer er egosentriske. Det finnes damer som finner glede av å glede andre også.....

Waco....som selv hadde gjort det slutt dersom dama hadde vært vrang og vanskelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Hadde det vært egosentrisk å be deg om å svelge din egen sæd Waco?

Jenter skal liksom slikke av sine egne safter av fingrene mens dere gutter ikke tåler deres egen sperma.

...glad hun ikke er dama til Waco...for da hadde han fått seg en dose "Bailey`s med krem" i nattens mulm og mørke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinga jeg forteller bare hva jeg ville gjort jeg. Om dere er uenige så får det være deres sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å ta satsen (for et ORD forresten) i munnen og slippe det ut i et håndkle etterpå...

Er kicket å se at hun tar det i munnen eller at hun faktisk svelger?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg suger mannen min , men klarer ikke å svelge.

Tror det har med konsistens og temperatur å gjøre. Liker ikke å få noe "lunkent" i munnen, det være vann, saft e.l. Sånn er jeg bare!! Mannen min respekterer det fullt ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med at det har noe med konsistens og temperatur å gjøre. Men av og til synes jeg det er digg å svelge :sjarmor: Men jeg har funnet et triks som funker for meg; når man merker at han skal komme, sluker man hele pi**en slik at satsen (som noen så *merkelig* sa det...) går direkte ned i halsen. Da slipper man å smake det, ihvertfall minimalt.

Man kjenner det blir varmt i halsen, og det er kanskje litt rart og ekkelt, men det er en vanesak....

Jeg liker å gjøre det for min herlige kjæreste som gjør alt for meg tilbake :sjarmor: Digger at han slikker meg , men det som nesten er mest opphissende er å råkline rett etterpå og smake skikkelig på meg selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jeg svelger. Kjæresten min smaker faktisk ikke så vondt, bare veldig salt så må lage noen grimaser :P, og jeg kan se at han helst vil at jeg skal gjøre det, selv om han sier jeg får bestemme selv (han er verdens herligste! :rodme: )... Han har heller ikke noen slags frykt for å kysse meg etterpå. Selv om man kanskje ikke liker det så godt, så synes jeg man kan unne den andre å ha det godt!

Eller hva?! :stortsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger ihvertfall ikke hele satsen, da bare brekker jeg meg, for det er ikke mye godt eller digg akkurat og få det inn i munnen. For meg er det et problem og bare få noe inn i munnen av det. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kona suger og svelger, vi kysser etterpå, jeg kan gjerne slikke henne etter at jeg er kommet oppe i hun, så kom ikke å si at vi menn ikke tåler smaken av egne "safter".

Men for all del: Ikke tving noen til å gjøre noe de misliker.

Go helg til Dere alle sammen :briller::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, både suging og svelging her i gården :blunke: , synes ikke det smaker så verst, og opphissende er det i hvertfall!!!

Dessuten er det jo bare rett og rimelig at jeg tar imot hans når han stadig må slikke i seg saftene fra meg... :roll:

MEN hadde jeg syntes det smakte vondt ville jeg ikke gjort det. Det hadde ikke min kjære villet heller, at jeg skulle lide meg igjennom noe bare fordi han synes det er deilig. Er jo mange andre måter å tilfredsstille hverandre på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det smaker helt forfedelig :x Jeg klarer rett og slett ikke å svelge det, men gutten min respekterer det helt. Det er fordi han er verdens beste da :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk omsider gjennom min "la meg prøve`a" søknad og det gikk så det susa.Jeg kosa meg,min darrling kosa seg og det smakte faktisk.............ingenverdens ting :o

Tror nok den søknaden er invilga på permanent basis :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...