Hoppende_antilope Skrevet 1. juli 2002 #21 Del Skrevet 1. juli 2002 De siste gangene har jeg faktisk svelga.. Syns ikke det er spesilet digg, men jeg skjønner at kjæresten min liker det, og såpass lite kan jeg da gjøre for å glede ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #22 Del Skrevet 2. juli 2002 Det går da an å lære seg å like ting? Det er mye som jeg ikke syntes noe om de første gangene jeg smakte det, men som jeg nå ser på som ren delekatesse. Kvinnesaft står vel øverst på listen der, men det gjelder også helt andre ting som cognac, rakørret ... Voksen mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #23 Del Skrevet 2. juli 2002 Hvorfor skal en jente måtte lære seg å like å svelge? Det er vel meningen at BEGGE skal ha det godt når man har sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #24 Del Skrevet 2. juli 2002 Det er ikke snakk om å "måtte" noe som helst - det er snakk om å ville det. Jeg er helt enig med ham som nevnte det å lære å like noe. Å gi min kone orgasme er en av sexlivets store gleder - for oss begge. Vanligvis får hun det før vi har samleie, men noen ganger er jeg så opphisset at jeg ikke klarer å "vente". Da jeg slikker henne til orgasme etterpå. Første gangen jeg gjorde det ... vel kombinasjonen sæd og kvinnesaft var litt spesiell. Men jeg fortsatte å gjøre det fordi jeg visste hvilken glede det ga henne. Og etter noen ganger, oppdager jeg at jeg liker det! Er det så galt det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #25 Del Skrevet 3. juli 2002 Jepp, jeg svelger. Ikke at det smaker så innmari godt, men har hørt at gutter blir fornærma om ei jente spytter ut sæden. Trikset mitt er å ikke svelge alt, men la noe renne ut igjen. Ingenting tenner kjæresten min mer, når jeg smiler tilfreds med sæd nedover haka. Jeg liker faktisk å svelge, for jeg elsker å glede partneren min, så akkurat der er jeg enig med Waco. Klem fra Goddess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. juli 2002 #26 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg elsker å glede jeg også, og gjør gjerne mye rart for å oppnå det salige gliset på mannens ansikt! Men regner ikke med at det er så innmari mange menn (ihvertfall ikke av de jeg treffer) som tenner på at partneren brekker seg over penisen deres under akten, derfor lar jeg også vær å svelge! (ihvertfall inntil JEG er klar for å prøve!) Klart man kan lære seg å like ting, men det er ikke alt man ønsker å lære seg å like. Mange menn snakker så sterkt om at "kvinner må lære seg å tilfredsstille mannen!" "Dersom hun ikke liker å svelge, skal hun gjøre det lell, for å tilfredsstille meg!" Huggabugga tenker jeg da, og flirer når jeg ser mange av de samme mennene snakke forkastelig om analsex, bonage og andre former for glede-sex! Sprøyt! Man er villig til å glede partneren på områder som er ok for en selv! Og komme her å si at man skal gjøre det for å glede partneren.. når man i neste setning sier at "ellers vil ikke jeg suge henne heller..." Det blir sånn barnehagementalitet om at "dersom jeg ikke får låne spaden din, vil jeg ikke leke med deg!" "såh.." Nei, sex skal være til glede for begge parter! og da gir man og tar man på de områder man kan gjøre på en tilfredsstillende og god måte, heeelt uavhengig av om partneren må like/gjøre akkurat det samme! (er det noen som har prøvd å drikke/spise Silikol-salve? Der har du litt av konsistensen, jeg brekker meg av det og jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiki Skrevet 4. juli 2002 #27 Del Skrevet 4. juli 2002 Niks ingen svelging her i huset heller!! Har smakt på det opptil flere ganger....men svelge, klarer bare ikke. Det er varmt og smaker ekkelt. Får full forståelse fra typen. Hilsen lillemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 4. juli 2002 #28 Del Skrevet 4. juli 2002 Fikk en mail forrige dagen som jeg tror det vil passe seg å sitere her: Et kjærestepar er ute på byen. Når det er hennes tur til å spandere drinker, forteller hun kjæresten at hun har hørt om en ny drink som visstnok skal være deilig. Denne mener hun at han bør prøve. Hun kommer tilbake fra baren med en pils til seg selv og to glass til ham. I det ene glasset er det Bailey's, i det andre er det limejuice. Drinken kommer med følgende instruksjon: Du tar en slurk Bailey's og lar den ligge i munnen en stund før du fyller på med limejuice og svelger. Han ser litt mistenksom ut en stund, men hun er veldig overbevisende, så han er villig til å prøve. Han tar en slurk Bailey's, den er deilig og varm imunnen. Så tar han limejuicen. Da skjer følgende: Etter 1,3 sekund: Kremen i Bailey'sen begynner å skille seg Etter 1,7 sekund: Ansiktet hans blir like grønt som limejuicen. Etter 1,9 sekund: Han tar seg sammen og svelger gørret. Etter 3,0 sekund: Hun hvisker forsiktig i øret hans: "De kaller den Blowjob Revenge"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottelise Skrevet 6. juli 2002 #29 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg svelger, det er veldig godt når man bare har begynt med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mona Skrevet 6. juli 2002 #30 Del Skrevet 6. juli 2002 Hei Jeg synest til og med det er helt forferdelig bare å ha den i munnen! Tenker på rester av urin og andre ulumskheter. Pluss at det kommer jo ut væske hele tiden, ikke bare ved sædavgang. Brekker meg ved den minste anelse av sæd smak. Skulle gjerne ønske jeg hadde likt det.... Men klarer det rett og slett ikke. Og dessuten føler jeg at jeg har et problem med å holde tennene unna penisen. Noen andre som har det problemet??? Og klarer i allefall ikke å ta den langt bak i halsen. Høres jEg ut som en dårlig suger, eller? Noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. juli 2002 #31 Del Skrevet 6. juli 2002 Hei Mona.... høres ikke akkurat som ei sugerske akkurat.... eller er det sugerinne man sier idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rani Skrevet 6. juli 2002 #32 Del Skrevet 6. juli 2002 Mona, det er en helt ærlig sak at du ikke klarer dette. Folk er forskjellige, noen liker det, andre ikke. Ikke la deg presse til noe du ikke liker, sex er mye mer enn å suge. Ikke sant, lille provokatør Waco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 7. juli 2002 #33 Del Skrevet 7. juli 2002 Må innrømme at det smaker og lukter ganske ille...men jeg svelger unna så godt jeg kan siden det gleder mannen min Men jeg kjenner jenter som ikke fikser det. Smaken er som baken....delt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. juli 2002 #34 Del Skrevet 7. juli 2002 Skjønner hva du mener engel... men det handler om å respektere mannen sin littegranne ikkesant....? Men det er jo noen damer som ikke finner glede i å glede andre.... og jeg er bare glad jeg ikke er sammen med ei sånn... Waco ...ei jente som nekter å smake arvesølvet nekter også mange andre ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 8. juli 2002 #35 Del Skrevet 8. juli 2002 Så det du mener å si waco, er at det er respektløst å ikke suge? eller svelge for den saks skyld? Skal ei jente suge en mann bare fordi han vil det? Selv om det er utrolig ubehagelig for henne, så skal hun gjøre det fordi han krever det? Ellers er hun respektløs? Aner jeg at du, kjære waco, har liten fantasi? Og ikke klarer å finne på andre ting å gjøre under sexakten enn suging og svelging... hovedsaken bør jo være at begge to har det bra, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. juli 2002 #36 Del Skrevet 8. juli 2002 Nei nei nei Bompi, du må da skjønne at det ikke er viktig at vi kvinner har det godt! Vi liker nemlig ikke sex vi.... sånn egentlig! For egentlig har vi bare sex for å få makt over mannen skjønner du! Så så lenge mannen får det som han vil, så har jo vi oppnådd den makten vi trenger! Om vi da samtidig kaster opp eller brekker oss under akten gjør ikke noe, det er bare innbilning likevel! kos deg videre du! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 8. juli 2002 #37 Del Skrevet 8. juli 2002 jepp aline, virker som det er slik det har blitt... jeg er glad waco ikke er min kjæreste i alle fall... for, greit nok at man skal vise respekt for mannen, men gjelder ikke det andre veien også? det er like respektløst å kreve at ei jente skal suge eller svelge når hun ikke vil, eller dette ikke er noe godt for henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #38 Del Skrevet 8. juli 2002 Waco har aldri blitt sugd, derfor han er så opptatt av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. juli 2002 #39 Del Skrevet 9. juli 2002 bompi: for oss andre så går dette begge veier. ihvertfall så priser jeg meg lykkelig for at det er slik hos meg, og i min omgangskrets. Vi får nyte den delte respekten vi opplever, så får wacko og hans damer leve slik de vil. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. juli 2002 #40 Del Skrevet 9. juli 2002 bompi...nå er du jammen kverulerende.... alle veit at det er mange flere gutter som liker å bli sugd enn jenter som ønsker å bli slikket. Det er ikke jeg som har bestemt at det skal være slik, det er bare sånn det er. Ok. Derfor kan vi anta at å suge en gutt er en større seksuell opplevelse for kvinner enn om gutter må drive å slikke kuse. Skjønner ikke hvorfor dere skal angripe meg, jeg sier jo bare hvordan samfunnet er lagt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå