Gå til innhold

Hvordan er drømmedama?

Fremhevede innlegg

Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Denne var ny for meg... Du foretrekker litt stygge jenter? :klo: Hvorfor? Er det i så fall flere menn som deler denne oppfatningen? Er det nå man som kvinne bør løpe ut og kaste sminkeskrinet?

Detaljer: "kan være litt stygg"

* Vær så snill alle sammen, ikke heng dere opp i ordet "stygg", var ikke vondt ment. :) En liten overdrivelse fra min side, som var ment som en slags generalisering av alle ting som ikke er perfekt, eller kanskje ting som skiller seg ut.

Altså, jeg higer ikke etter et kvinnefjes som er perfekt symmetrisk, hvor dama har en bestemt hårfarge, eller har en bestemt form på nesa.

Er bare min måte å verdsette en større gruppe damer, hvor jeg kan finne alle å være sjarmerende.

Endret av Strandet
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Mine krav: 179 cm høy50 kiloLangt fyldig hår med blonde krøller. Extensions er ikke lovHar doktorgradEier egen leilighet på minst 90 kvadratHar en bror og en søsterMå like rødvin og cappuccinoMå ha to katter, en rødhåret med grønne øyne og en grå norsk skogskatt med mørkeblå øyneØnsker maks et barnHar egen bil men foretrekker at mannen kjører Anonymous poster hash: 1c642...47a

:skratte:
  • Liker 1
Gjest Strandet
Skrevet

Når jeg har fått tenkt meg om, så må jeg innrømme at jeg ville nok ønsket at drømmedama hadde rødt hår.

Om ikke annet hadde dette gjort meg ekstra glad tror jeg.

Skrevet

Heyy:))

Alt dette er jo meg:)

Allikevel vil jeg ikke ha deg. Rart?

Nei, er vel ikke så rart det. Det at du er sånn betyr ikke at du vil ha en annen som er sånn...

Men, hvordan kan du si så bastant at du ikke vil ha meg når du aldri har møtt meg?

Skrevet

Mine krav:

179 cm høy

50 kilo

Langt fyldig hår med blonde krøller. Extensions er ikke lov

Har doktorgrad

Eier egen leilighet på minst 90 kvadrat

Har en bror og en søster

Må like rødvin og cappuccino

Må ha to katter, en rødhåret med grønne øyne og en grå norsk skogskatt med mørkeblå øyne

Ønsker maks et barn

Har egen bil men foretrekker at mannen kjører

Anonymous poster hash: 1c642...47a

Søren også, - endelig en kravspesifikasjon som passer for meg på de aller fleste områder, men så mangler jeg 10 cm og katt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...