Gå til innhold

Hvordan er drømmedama?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser etter ei jente som trives med seg selv og den hun er. Hun er trygg nok på seg selv til å drite litt i hva andre mener, og går sine egne veier uten å måtte få bekreftelse fra 100 stk på sosiale medier først. Hun er ikke altfor materialistisk da dette bare blir kleint, jeg misstrives med mennesker som bryr seg om fasade og som prøver å framstå som noe annet enn de er... Utseendet er ikke så nøye egentlig, jeg faller for mange ulike typer utseende, for meg er det personlighet, kjemi og utstråling som er viktig. I tillegg:

- Har en jobb hun trives med og kan forsørge seg selv

- Hun holder seg oppdatert på verden rundt seg og liker å diskutere litt

- Ikke for tykk og ikke for tynn, bedre med litt for mye enn for lite

- Ønsker et godt og trygt forhold basert på ekte følelser og lidenskap

- Liker å finne på ting og er litt spontan

- Fint om hun vil være med på tur/friluftsliv av og til. Jeg koser meg på tur og vil gjerne dele det med henne

- Kan pusle på kjøkkenet sammen med meg en fredagskveld framfor å glane på gullrrekka

- Liker akkurat meg for den jeg er...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmedama mi er enten mørkhudet eller av utenlandsk opprinnelse :dagens-rose:;)

En rose til deg 😘😘

Anonymous poster hash: f4984...a5b

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Jentene på psykologistudiet og ferdig utdannede psykologer er også omsorgsfulle, opptatt av at alle rundt dem har det bra osv. :blomst: :hug:Hihi

Anonymous poster hash: 23721...fc0

ikke dra alle under en kam vær så grei! yrket til et menneske trenger ikke speile privatpersonen eller personligheten i det hele tatt.

er som å si at alle advokater og politimenn er lovlydige, det er langt ifra sannheten

Gjest krokodillen
Skrevet

Jeg synes det er litt kjedelig at mange ønsker kvinnen skal være så omsorgsfull. Jeg er ikke "sykepleiertypen", men jeg har likevel omtanke for de som står meg nær, og er veldig hengiven og kosete overfor en kjæreste. Er det ikke det som teller da? :)

Anonymous poster hash: d2997...cb5

vel, urinnstinkene våre er slik. jenter skal være omsorgspersoner og mannen beskytter. slik er det bare og dermed er det heller ikke så merkelig at menn ønsker en omsorgsfull dame.

Skrevet

Det er en jente som respekterer meg for den jeg er (det skal selvsagt være gjensidig), og mine behov. Trofast, en jeg kan snakke om alt med, en jeg kan stole på, en som viser hva jeg betyr for henne gjennom handling.

Jeg har ikke noen spesielle preferanser hva gjelder utseende, utenom at hun godt kan være glad i trening, like å ha koselige kvelder hjemme med god mat og drikke å bare prate sammen, fremfor å være på byn hver eneste helg. Det mest sjarmerende er omsorgsfulle jenter, som er opptatt av at alle rundt har det bra. Hun kan gjerne ha noe hun brenner for, enten det måtte være en idrett eller en samling av noe slag.

Anonymous poster hash: 201d9...c34

Dæven. Som jeg skulle skrevet det selv!

Men jeg vil tilføye reiselysten, glad i musikk og å være ute i naturen sånn at jeg kan ta henne med på reiser, konserter, festivaler og fjellturer etc. ^_^

Skrevet

Dæven. Som jeg skulle skrevet det selv!

Men jeg vil tilføye reiselysten, glad i musikk og å være ute i naturen sånn at jeg kan ta henne med på reiser, konserter, festivaler og fjellturer etc. ^_^

Skal vi gifte oss?

Anonymous poster hash: 10b25...247

Skrevet

Mine krav:

179 cm høy

50 kilo

Langt fyldig hår med blonde krøller. Extensions er ikke lov

Har doktorgrad

Eier egen leilighet på minst 90 kvadrat

Har en bror og en søster

Må like rødvin og cappuccino

Må ha to katter, en rødhåret med grønne øyne og en grå norsk skogskatt med mørkeblå øyne

Ønsker maks et barn

Har egen bil men foretrekker at mannen kjører

Anonymous poster hash: 1c642...47a
  • Liker 2
Skrevet

ikke dra alle under en kam vær så grei! yrket til et menneske trenger ikke speile privatpersonen eller personligheten i det hele tatt.

er som å si at alle advokater og politimenn er lovlydige, det er langt ifra sannheten

Sant det. Akkurat som ikke alle sykepleiere er så omsorgsfulle heller, hvert fall ikke privat eller når de er stresset og blir utålmodige. Jeg kjenner veldig mange psykologstudenter og jeg har aldri møtt så mange hyggelige, søte og imøtekommende folk på en gang! Men det er selvsagt flotte (og mindre flotte) mennesker i alle slags yrker! :)

• Liker 2
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

En rose til deg

Anonymous poster hash: f4984...a5b

Takk, god helg :hug:

• Liker 2
Skrevet

Han mener en som tar vare på kroppen sin. Han sa ikke at hun skulle være supertrent. Hvorfor blir du så provosert av det? Fordi du ikke gidder selv?

Jeg kunne aldri vært sa men med en mann som ikke gjorde det samme, uansett om det var på treningsstudio eller i skogen. Vår vestlige livsstil har jo virkelig gjort noe med kroppene våre, vi kan ikke leve med tilgang på alt uten å trene!

Jeg siktet ikke til supertrent. Å gå i treningsstudioo er vesensforskjellig fra å gå i skogen. Det første er å bygge kropp, det andre er en naturopplevelse. Det første er kroppssentrert det andre er en opplevelse.

Å like mennesker bare fordi de trener er noe annet enn å like mennesker pga sitt forhold til naturen og bevegelse.

Jeg er ikke provosert, bare utrolig underende over at folk stiller trening opp som en intressant ting med et menneske.

Anonymous poster hash: 0a193...3f7

• Liker 2
Skrevet

Jeg siktet ikke til supertrent. Å gå i treningsstudioo er vesensforskjellig fra å gå i skogen. Det første er å bygge kropp, det andre er en naturopplevelse. Det første er kroppssentrert det andre er en opplevelse.

Å like mennesker bare fordi de trener er noe annet enn å like mennesker pga sitt forhold til naturen og bevegelse.

Jeg er ikke provosert, bare utrolig underende over at folk stiller trening opp som en intressant ting med et menneske.

Jeg liker folk som er glad i å trene og være i fysisk aktivitet fordi det er en stor del av min livsstil og en interesse jeg har som jeg gjerne vil dele med en annen. Mange som går på treningssenter er også på gruppetimer og ikke bare i treningsrommet for å "bygge muskler", og er også glade i å trene ute innimellom, gå turer osv også..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ønsker ikke så mye av ei dame jeg.

Bare ei som ikke rir meg så hardt at junior faller av nesten.

Ei som kan ta en røyk iført skinnjakke med string truse på nedentil, imens vi gjemmer oss på taket på operaen en solnedgang <3

Endret av Bumfy
  • Liker 1
Skrevet

Hmm. En gutt som vil ha ei omsorgsfull dame er ikke særlig sexy.

Vil du ha en mamma eller en dame?

Anonymous poster hash: e95c6...2b3
  • Liker 1
Skrevet

Drømmedama bør ha et hårfritt rumpehull. eneste kravet jeg setter.

Anonymous poster hash: e6140...7cb
Skrevet

Hmm. En gutt som vil ha ei omsorgsfull dame er ikke særlig sexy.

Vil du ha en mamma eller en dame?

Anonymous poster hash: e95c6...2b3

Jeg synes det er sexy med menn som vil ha en omsorgsfull kjæreste :rodmer: En mamma er man ikke fysisk tiltrukket av, så det blir noe helt annet.

Skrevet

Jeg ser etter ei jente som trives med seg selv og den hun er. Hun er trygg nok på seg selv til å drite litt i hva andre mener, og går sine egne veier uten å måtte få bekreftelse fra 100 stk på sosiale medier først. Hun er ikke altfor materialistisk da dette bare blir kleint, jeg misstrives med mennesker som bryr seg om fasade og som prøver å framstå som noe annet enn de er... Utseendet er ikke så nøye egentlig, jeg faller for mange ulike typer utseende, for meg er det personlighet, kjemi og utstråling som er viktig. I tillegg:

- Har en jobb hun trives med og kan forsørge seg selv

- Hun holder seg oppdatert på verden rundt seg og liker å diskutere litt

- Ikke for tykk og ikke for tynn, bedre med litt for mye enn for lite

- Ønsker et godt og trygt forhold basert på ekte følelser og lidenskap

- Liker å finne på ting og er litt spontan

- Fint om hun vil være med på tur/friluftsliv av og til. Jeg koser meg på tur og vil gjerne dele det med henne

- Kan pusle på kjøkkenet sammen med meg en fredagskveld framfor å glane på gullrrekka

- Liker akkurat meg for den jeg er...

Heyy:))

Alt dette er jo meg:)

Allikevel vil jeg ikke ha deg. Rart?

Skrevet

Jeg liker folk som er glad i å trene og være i fysisk aktivitet fordi det er en stor del av min livsstil og en interesse jeg har som jeg gjerne vil dele med en annen. Mange som går på treningssenter er også på gruppetimer og ikke bare i treningsrommet for å "bygge muskler", og er også glade i å trene ute innimellom, gå turer osv også.. Anonymous poster hash: 23721...fc0

At man er utendørs endrer ikke på det faktum at det bare handler om kropp og at man er utrolig kropps-/selvsentrert.

Men seff, to mennesker hvis hovedintetesse er å dyrke kroppen sin, passer nok godt sammen, men hjelpe meg for noen folk.

• Liker 1
Skrevet

At man er utendørs endrer ikke på det faktum at det bare handler om kropp og at man er utrolig kropps-/selvsentrert.

Men seff, to mennesker hvis hovedintetesse er å dyrke kroppen sin, passer nok godt sammen, men hjelpe meg for noen folk.

Mange trener på (treningssenter) fordi det er bra for helsa, fordi det er gøy og gir masse glede :)) Jeg blir så glad etter at jeg har trent, får masse energi og synes det rett og slett er morsomt å trene.

Skrevet

Men dere som har krav til f.eks. trening og friluftsliv, kan jo tenke litt på at jenter som ikke gjør dette så mye kanskje kan være åpen for å gjøre det mer. Jeg trener bare ca. en gang i uka (er slank), men kunne godt overtales til å bli med på mer trening. Friluftsliv driver jeg ikke med, men kunne godt overtales til å bli med på noen (ikke veldig lange) turer.

Jeg synes det handler mer om man har psykisk kjemi og fysisk tiltrekning, og så kan man tilpasse seg litt til hverandres interesser og også gi hverandre alenetid.

Anonymous poster hash: d2997...cb5
Skrevet

• Sjarmerende fjes (kan være litt stygg)

• Sjarmerende kropp (kan være litt stygg)

• Sjarmerende engelsk aksent, eller kanskje skotsk, ja

• Kanskje ei pen dame fra India :) , hyggelig og intelligent

• Ikke Valgerd Svarstad Haugland dialekt (Kvam, Hordaland?)

no.wikipedia.org/wiki/Kvam#Dialekt

• Må ikke være rasist eller helt dust

• Må like katt, må ikke like hund

• Må like kroppskontakt :)

Viktigst: Må like meg og mitt utseende, nytter ikke med å bare føle at jeg er litt artig eller noe sånt.

Denne var ny for meg... Du foretrekker litt stygge jenter? :klo: Hvorfor? Er det i så fall flere menn som deler denne oppfatningen? Er det nå man som kvinne bør løpe ut og kaste sminkeskrinet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...