Gå til innhold

Hvordan er drømmedama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du er et bra koneemne? Hvordan er hun (drømmedama)? :)

Anonymous poster hash: 23721...fc0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.64 høy, brunt hår, flink til å lage mat, trener, omsorgsfull;)

Anonymous poster hash: 860af...651
  • Liker 1
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Drømmedama mi er enten mørkhudet eller av utenlandsk opprinnelse :dagens-rose:;)

• Liker 2
Skrevet

Det er en jente som respekterer meg for den jeg er (det skal selvsagt være gjensidig), og mine behov. Trofast, en jeg kan snakke om alt med, en jeg kan stole på, en som viser hva jeg betyr for henne gjennom handling.

Jeg har ikke noen spesielle preferanser hva gjelder utseende, utenom at hun godt kan være glad i trening, like å ha koselige kvelder hjemme med god mat og drikke å bare prate sammen, fremfor å være på byn hver eneste helg. Det mest sjarmerende er omsorgsfulle jenter, som er opptatt av at alle rundt har det bra. Hun kan gjerne ha noe hun brenner for, enten det måtte være en idrett eller en samling av noe slag.

Anonymous poster hash: 201d9...c34

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er litt kjedelig at mange ønsker kvinnen skal være så omsorgsfull. Jeg er ikke "sykepleiertypen", men jeg har likevel omtanke for de som står meg nær, og er veldig hengiven og kosete overfor en kjæreste. Er det ikke det som teller da? :)

Anonymous poster hash: d2997...cb5
  • Liker 5
Skrevet

Og hva er det som er så flott med trening?

Drive idett, være aktiv, like friluftsliv - ja!

Men trening? Trene bare for å trene og holde vekten? Er det så spennende?

Er det sjarmerende å flott med damer som tråkker sykkel i en fullstappet sal til høy musikk? Næh

Anonymous poster hash: 0a193...3f7

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er litt kjedelig at mange ønsker kvinnen skal være så omsorgsfull. Jeg er ikke "sykepleiertypen", men jeg har likevel omtanke for de som står meg nær, og er veldig hengiven og kosete overfor en kjæreste. Er det ikke det som teller da? :)

Det absolutt det som teller. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har en greie for sykepleiere - rett og slett på grunn av hvordan de er som mennesker (de som jeg har møtt vel og merke).

Men for all del - det viktigste er at hun viser at hun bryr seg, og litt kosete klager ikke jeg på hvertfall.

Skrevet

Drømme damen er vell en jeg kan være en god venn med men samtidig finne på noe kjekt med å elske og at hun liker å være noenlunde aktiv og holder seg i form og er en søt jente som har jobb og ikke er egoistisk og kald slik mange jenter er.

Anonymous poster hash: cab5e...015
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

• Sjarmerende fjes (kan være litt stygg)

• Sjarmerende kropp (kan være litt stygg)

• Sjarmerende engelsk aksent, eller kanskje skotsk, ja

• Kanskje ei pen dame fra India :) , hyggelig og intelligent

• Ikke Valgerd Svarstad Haugland dialekt (Kvam, Hordaland?)

no.wikipedia.org/wiki/Kvam#Dialekt

• Må ikke være rasist eller helt dust

• Må like katt, må ikke like hund

• Må like kroppskontakt :)

Viktigst: Må like meg og mitt utseende, nytter ikke med å bare føle at jeg er litt artig eller noe sånt.

Endret av Strandet
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke tilbakestående.

Endret av Summers
Skrevet

Ikke tilbakestående.

Når er man tilbakestående da? :P

Anonymous poster hash: bbb19...f66

Skrevet (endret)

Når er man tilbakestående da? :P

Om man ikke tenker at minst 3/4 av de du møter er tilbakestående så er man mest sannsynlig tilbakestående.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Jo, i tillegg får du pluss for å kunne ovenfor/overfor.

• Liker 2
Skrevet

Ei som ikke krever mer enn det hun selv har å tilby samt at hun ser bra ut.

Skrevet

Ei som ikke krever mer enn det hun selv har å tilby samt at hun ser bra ut.

Tønsberg? hah

Skrevet

Middels høy til litt lav, mørkt eller rødt langt hår, store pupper, brede hofter og litt kosemage, intelligent (men ikke nødvendigvis akademiker), liker å diskutere både konkrete og abstrakte ting, politisk, filosofisk, ideologisk interessert men ikke oppslukt, liker spill (spesielt brettspill), film og musikk, liker katter og hamstere, er med på kino ofte og konserter iblant, ut i skogen med telt når været tillater.

Skrevet

Og hva er det som er så flott med trening?

Drive idett, være aktiv, like friluftsliv - ja!

Men trening? Trene bare for å trene og holde vekten? Er det så spennende?

Er det sjarmerende å flott med damer som tråkker sykkel i en fullstappet sal til høy musikk? NæhAnonymous poster hash: 0a193...3f7

Han mener en som tar vare på kroppen sin. Han sa ikke at hun skulle være supertrent. Hvorfor blir du så provosert av det? Fordi du ikke gidder selv?

Jeg kunne aldri vært sa men med en mann som ikke gjorde det samme, uansett om det var på treningsstudio eller i skogen. Vår vestlige livsstil har jo virkelig gjort noe med kroppene våre, vi kan ikke leve med tilgang på alt uten å trene!

Skrevet (endret)

*snip*

Endret av Poppie
Skrevet

Positiv, pålitelig og tolerant.

Anonymous poster hash: 20173...6c3
Skrevet

Det absolutt det som teller. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har en greie for sykepleiere - rett og slett på grunn av hvordan de er som mennesker (de som jeg har møtt vel og merke).

Men for all del - det viktigste er at hun viser at hun bryr seg, og litt kosete klager ikke jeg på hvertfall.

Jentene på psykologistudiet og ferdig utdannede psykologer er også omsorgsfulle, opptatt av at alle rundt dem har det bra osv. :blomst: :hug:Hihi

Anonymous poster hash: 23721...fc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...