Gå til innhold

Hva betyr den enkelte smiley for deg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg ser at vi bruker masse smileyer her på KG og det er bra.

Men jeg innbilder meg ofte at jeg har en annen oppfatning av hva de "betyr" enn andre.

Som for eksempel er det en som har denne :roll: i signaturen sin.

For meg betyr den "å himle med øynene" altså at noen sier noe idiotisk som jeg overhodet ikke er enig i.....

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn

Litt dumt for dem som ikke har gif-animasjoner på. Dette her :roll: ser ut som en som ser i bakken hvis du ikke har animasjoner på. Så jeg har brukt det en del litt feil tror jeg, fant jeg ut etter at jeg slo på gif-anim. en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: bruker jeg ofte når jeg himler med øynene over noe jeg selv skriver også... Ikke at jeg er uenig, men også at jeg er litt "småflau" over meg selv eller det jeg skriver om.

(Himle med øynene= oppgitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker :sjarmor: både når noe er "litt på kanten", men også f.eks når jeg har vært på shopping (igjen.) Kan ikke sett helt ord på den, den er mer en følelse.

:roll: Denne himler med øynene, både av meg selv og andre.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
:sjarmor:  - gliser og er selvgod...

Ja - også litt ondskapsfull, men på en litt sånn "god" måte. (Kan man være det egentlig - ondskapsfull på en god måte? Her passer det med en :-? som symboliserer at jeg nok motsier meg selv en smule)

:roll: Denne er oppgitt - over meg selv. Bruker den gjerne hvis jeg har skrevet noe ironisk/sarkastisk. Det skal mye til før jeg bruker denne om noe andre sier - det må i såfall være langt over middels på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: = Lea har vært dum igjen

:sjarmor: = Lea har vært utspekulert og litt ondskapsfull

:enig_animasjon: = Lea bruker sjelden denne, men den er i alle fall enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her da....?

:enig_animasjon:

Hm. Tror ikke jeg har brukt den, den er liksom nr. 2 etter denne :Nikke: for å si seg enig med noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:enig_animasjon: Denne pleier jeg ikke bruke, men ser har observert at det er vidt forskjellige tolkninger av den..

:Hehe:Monja!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

:enig_animasjon:

Brukte denne en del, før jeg fant ut at den jukker og nikker.

:tommelsmil:

Er jeg også litt usikker på. Koden er jo tommelsmil, men jeg synes mer den ser ut som en Kom-til-meg-smil eller noe.

:sinnatagg: , :eeeh: , :brunette: , og :heiajente: ser jeg ikke helt vitsen med. De andre bruker jeg en del der de passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

:enig_animasjon: Det er ikke så lett å nikke pent og sømmelig når man har hodet festet rett på bena...

:roll: Denne synes jeg er ganske hånlig, sånn "du er noe til idiot, som kan mene noe sånt," kanskje. Så den bruker jeg helst ikke. Men det er greit å få andre tolkninger av den.

:frustrert: Denne er gøyal! Skal tro hva den sier? Mæ-mo-a-mæ-mo-a-mæ-mo-a....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Denne er gøyal! Skal tro hva den sier? Mæ-mo-a-mæ-mo-a-mæ-mo-a....

Så den er slettes ikke sint, men kun er solbrent smiley med talefeil?

:ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...